@ingrid: fijn dat het beter gaat nu je de meds hebt. @ann: je moet kijken waar Tara aan toe is he! ik geef ook flessen van 180 +6 en dat werkt beter voor Lotte dan nog vollere flessen. ons schema is nu: 08.00 fles 180 + 6 10.00 grote pot fruit 12.00 1 boterham + fles 180 +6 16.00 fles 180 +6 18.00 grote pot groente 20.00 fles 180 +6 23.00 fles 180 + 6 grotere flessen kan ze nog niet op dus dat doen we ook niet. dan begint ze weer te spugen
zo net de worteltjes geprobeerd bij kasper, hij vond het heerlijk! thijmen vond het echt niets de eerste keer, maar kasper heeft meteen 3/4 potje op (zo'n kleine dan), maar dat is toch best veel voor een eerste keer?? morgen krijgt ie weer... kijken hoe hij erop reageert... vriendjelief is nu bij de thai lekker rode curry halen en pad thai en viskoekjes geloof ik mmmmmmmjammie! heb echt honger!
Even heel gauw, want dan ga ik koken.... Sanne heeft gesmuld van mijn bloemkool !! Ha ha .. ze vond het erg lekker. Zo leuk om te zien. En nu ga ik ik koken...
behalve dat ze dus nu buikpijn heeft... he het ging zo goed met de groentehapjes. maar ik weet niet zeker waar het van is. Ze heeft ook nog niet gepoept vandaag, dus misschien zit dat wel dwars. Ze heeft in ieder geval kramp.. arm ding. en arme wij, meestal betekend dat een slapeloze nacht en we moeten natuurlijk morgen alletwee een hele dag werken...
Kris: darmpes moeten even wennen hieraan, Gerodi heeft ook een paar dagen last gehad, maar dat is helemaal over. Hier is het schema nu: 09.30: 180cc + 6 11.30: klein potje fruit 14.00: 180 + 6 17.30: klein potje groente met flesje diksap (125cc) 22.30/23.00: papfles 180cc + 6 Weer 2 dagen werken, dus tot snel en truste!!!
@kris: ojee wat vervelend, ik hoop niet dat het een slechte nacht gaat worden! temperatuur haar even, mssn komt dan dr ontlasting er uit voordat jullie naar bed gaan en dan heeft ze mssn geen last meer! sterkte!
Ja heb ik net geprobeert, maar er kwam niets. Heb haar een klein flesje kabouterthee gegeven. Helpt bij mij ook altijd als ik buikpijn heb en is geschikt voor baby`s. Ze dronk achter elkaar 50 cc op.. dus wie weet. Daarna heeft ze even flink scheetjes gelaten. Hopelijk heeft het wat opgelucht. Ze lijkt nu te slapen.. Maar ik wilde haar morgen op het kdv weer bloemkool laten geven ( geef alle groente nog 2 dagen achter elkaar ) maar moet ik dat nu wel doen aangezien ze buikpijn ervan lijkt te krijgen of misschien in het kader van wennen toch maar wel, maar dan niet te veel ofzo. Vanmiddag heeft ze wel vrij veel op.
Ik stop nu inderdaad maar weer even tot aardbeien, in ieder geval voor een paar maanden en dan zien we wel weer verder. Maar ik vind het wel typisch dat het wel in potjes fruit zit, maar goed, is misschien verhit geweest ofzo. Kris8 wat sneu dat ze zo'n last heeft van haar buikje! Hopelijk heeft de thee geholpen! Surf wauw wat goed, meteen zoveel gegeten! Janne wat gek van dat Bambino rompertje, ik heb in 62/68 bijna alleen Bambino rompertjes en dus ook al regelmatig gewassen, maar ze blijven goed, gelukkig. TM wat moeilijk sterkte! Flesschema's en bijvoeding hou ik me buiten want ik weet niks van flesvoeding . Ik heb nu elke keer meteen na de borst worteltjes aangeboden maar ik ga er iets langer tussen laten, want Irem zit volgens mij nog vol van de melk als ik haar het lepeltje voorhou, ze is ook niet echt geinteresseerd. Oh en echt lekker vind ze het ook nog niet haha ze trekt een heel vies gezicht. Morgen maar eens wat anders proberen na 2 dagen worteltjes. Ze heeft gelukkig verder geen last gehad van het eten, vandaag een fijne poepluier maar ik was allang blij dat het niet verstopt had ofzo. Verder wilde ze aan het einde van de middag absoluut niet nog even geslapen, dus om 19.00 is ze echt ingestort (ze was al vanaf 15.00 uur wakker) en viel ze aan de borst in slaap, zo lief, dat doet ze bijna nooit meer....zie je die oogjes zo wegdraaien acchhhh dan is ze ineens nog zo klein! Heb haar tot nu toe niet gehoord dus wat dat betreft gaat het al beter dan gisteren want gisteren om deze tijd was ze al 2 keer wakker. Ik hoop echt dat het beter gaat vannacht anders ga ik echt instorten morgen en ik moet natuurlijk ook weer de hele week om 6.30 op en werken blegggghhhhh......
TM; lees nu pas je verhaal... sterkte, dat zal moeilijk zijn. Om eerlijk te zijn zou ik gewoon de waarheid vertellen. Heb natuurlijk zelf als kind ( was dan wel net 7 maar toch ) hiermee te maken gehad wel anders maar toch. Denk dat je best eerlijk kan zijn ook tegen kleine kinderen. Hoe naar ook, ze hebben toch wel door dat er iets heel ergs aan de hand is. Maar goed dat is mijn mening he... Sterkte in ieder geval !! Iets heel anders... sorrie ego, maar moet het even kwijt. De komende twee weken moest ik al redelijk wat werken en nu zijn er nog 2 extra hele cursusdagen ingeroostert die verplicht zijn. En er gebeurt momenteel zoveel met sanne. De groente en fruithapjes, rollen minder slaapjes ( Sanne is vandaag van 12u tot 20u wakker geweest.. !!! ) ik wil er gewoon bij zijn ... en nu moet ik morgen een hele dag werken, woensdag een hele dag cursus en dan vrijdag een vroege dienst, zaterdag een late dienst en zondag weer een vroege dienst en de maandag daarop weer een late om die dinsdag maar weer 1 dag vrij te zijn en dan weer een hele dag cursus... Mijn vriend is vrijdag zaterdag en zondag wel thuis dat maakt het wel anders, maar toch.. kan ineens wel janken... ik wil mijn meisje helemaal niet zo vaak missen... Sorrie einde ego.. ( zit toch tegen mezelf te ouwehoeren, want er is verder niemand online... )
@ Kris: Is helemaal niet ego hoor. Ik snap dat je daar als een stekker van baalt, helemaal als er zoveel dinger gebeuren/veranderen. Ik zou ook echt niet zoveel bij Ayla vandaan willen zijn. Als het financieel zou kunnen zou ik zelfs helemaal thuis blijven bij Ayla, maar ja dat kan helaas niet.
Nee irritant is het.. ik vind het normaal prima en zelfs lekker eigenlijk af en toe werken ( vind mijn werk dan ook leuk, maar ja.. ) Normaal ben ik max 28uur niet thuis meestal minder, maar nu dus gewoon veel meer... doordat ik al aan de max van 28 uur zat en dan die twee stomme cursus dagen die erbij komen... is gewoon 2 weken van 36 uur werken... BAH
gelukkig hebben we net half november weer een weekje vakantie gepland... dan gaan we lekker niets doen behalve van ons gezinnetje genieten !!! ZIN IN
Ik denk gewoon lekker thuis. Misschien een paar dagen naar mijn ouders in Zeeland maar verder gewoon hier denk ik. We willen nog het e.e.a. kindproof maken hier. Sanne probeerde vandaag serieus te kruipen en kwam zelfs een halve meter vooruit... dus ik kreeg ineens de kriebels dat de keukenkastjes kindvriendelijk moeten en traphekjes enzo. Denk dat we ons daar wat in gaan verdiepen. Rondom de feestdag zal ik ook weer veel moeten werken, dus even een soort time-out. We willen ook weer eens een avondje gezellig samen uit eten en misschien Sanne voor het eerst eens een nachtje naar oma doen ofzo..
Hm, het werk zelf is leuk, maar ik vind het wel lange dagen. Ik sta om 06.00 uur op en om 20.00 uur kan ik vaak pas echt zitten...
hier wel een beetje hetzelfde als ik een dagdienst heb. Rodn 06u gaat de wekker rond 17u ben ik dan thuis, maar ja hond uitlaten, koken eten, Sanne flesje spelen- knuffelen etc ... is het vaak ook 20u of 20.30u dat ik zit. Volgde ooit gtst vrij consequent tijdens mijn zwangerschap in ieder geval. kwam er achter dat ik het nu al 3 weken niet gezien heb. Gewoon geen tijd...
Ja, ik sta op om ca. 06.00 uur, om 06.45 uur maak ik Ayla wakker. Rond 07.40 breng ik haar dan naar mijn nicht. Dan ben ik tegen 08.30 uur op mijn werk tot 17.30. Tussen 18.15 - 18.30 uur ben ik dan thuis, kan ik even zitten en wat drinken en dan ga ik Ayla doen. Rond 19.30 uur gaan we dan eten en dan om 20.00 uur kan ik eindelijk op de bank ploffen.