@kris: vervelend dat sanne zo'n last heeft van haar buik. als het krampjes zijn zou je cinababy van vsm kunnen geven he! heb ik ook voor Lotte als ze kramp heeft en het werkt perfect! geen slapeloze nachten hier @lz: als ik jou schema zie geef ik Lotte best wel veel maar goed ze kan het hebben. @eylem: lief he! als ze zo in slaap vallen lekker van genieten. voor je het weet is ze groot @kris: ik kan me je verhaal goed voorstellen. ik wil ook graag anders werken zodat ik vaker bij me kleine meid kan zijn. probeer te genieten van de momenten die je wel samen hebt.
@kris: ja kan me heeeel goed voorstellen hoor meid dat je liever bij je meisje bent! hier ook hoor! ik werk nu pas 2 dagen en nog niet eens hele dagen, en ik zou eigenlijk de donderdagmiddag ook erbij nemen, maar ik stel het zo lang mogelijk uit, ik vind 2 dagen eigenlijk wel genoeg... @hier goed geslapen, vriendjelief was doodop van zijn dagen weg, en ik was ook moe, dus lagen er om 9 uur in en geslapen tot 7 uur, alleen om 3 uur kasper hoeven te voeden, dus dat was ook fijn. kasper had daarnet zijn eerste 'harde' poep haha, helemaal oranje van de wortelen...
goeiemorgen hier allemaal heb ik belangrijke dingen gemist hier een goeie nacht achter de rug thobias zijn tandje is eindelijk door ! dus slaapt hij weer lekker door hij gaat nu alleen langzaam over op 3 flessen
Kris, kan me heel goed voorstellen van je werkdagen, ik zou er ook flink van balen. Ik vind mijn 2 dagen ook al zát.... Mermaid, lange werkdagen heb jij zeg! TM, ik las in een reactie van Kris dacht ik dat er iets is met jou maar ik heb er denk ik overheen gelezen... wil je het nog eens vertellen? Surf, lekker nachtje! Hier ook vroeg in bed gister, Eva wel gedronken vannacht, maar ja, hoort erbij. Ben megagaar. Wil vandaag beetje studeren ofzo, maar ik kan me er nog niet echt toe zetten.... Heb meer zin in een appeltaart bakken ofzo,m aar ja, wat moeten we met z'n tweeën met een appeltaart
Alles gelezen, maar het was een beetje veel om te onthouden. TM in ieder geval heel veel sterkte! Kris herkenbaar van het vele werken! Ik wilde 20 uur werken (heb 6 uur ouderschapsverlof opgenomen), maar werk er vaak tussen de 25 en 30 door vakanties van jongeren en collega's en door ontslag van een collega. Ik baal ook echt als ik weer een ruk van 5 dagen moet werken... Helemaal als er zoveel voor Sanne veranderd dan wil je het liefst bij haar zijn. Ons schema is: 8.00 fles 180 10.00 fruit, groot potje 12.00 fles 180 + brood 14.00 koekje 16.00 fles 180 18.00 groente, klein potje 20.00 papfles 210 Ze laat altijd wel wat van de flessen staan. Morgen op het cb maar even overleggen hoe en wat, want er moet er wel eentje af binnenkort. Vanmorgen met Elisa naar de dokter geweest en ze heeft bronchitus Ze was al een tijdje aan het kwakkelen met verkouden en hoesten en het ging maar niet over. Steeds weer wat minder en dan kwam het weer terug. Maar nu dus antibiotica en hopelijk is het dan weer over. Ze kucht vooral 's nachts de longen uit haar lijf tot kokhalsen toe. Zo zielig...
Trouwens! Ik schrok me gister helemaal wezenloos. Toen ik zwanger was had ik heel de tijd een gek rood plekje op mijn neus. Toen Eva eruit was, ging die al heel snel weer weg. maar gister zag ik hem ineens weer Ik schrok echt erg, moet echt niet zwanger zijn nu. Maar goed, dan moeten die zwemmertjes wel heel hard hun best hebben gedaan door het rubber heen Inmiddels is het plekje weer weg, PFIEUW
He Ka, en wanneer slaapt Elisa in dit schema? Ben ik ff benieuwd naar, want voor de rest lijtk het best op wat Eva normaal doet qua drinken, dus deze lijkt me handig Hopelijk helpt de antibiotica!
Janne ab zijn oma heeft acuute leukemie! ze heeft in 3 weken tijd 8 zakken bloed gehad en het is maar de vraag of ze chemo aan kan daar krijgt ze nu onderzoeken voor en het ging dus over noa hoe ik het haar moet gaan uitleggen vind dat gewoon heel moeilijk want in een afzienbare tijd zal ze er niet meer zijnn
Ka: ik zag ff een schema voorbijkomen.. de vraag die janne heeft heb ik ook, wanneer slaapt Elisa in dit schema? Verder geen puf om bij te lezen.. voel me hondsberoerd, straks naar het CB, dan een sollicitatie en dan nog een verjaardag. Ik heb zó geen zin in vandaag! Bah! Heel m'n keel doet zeer en heb buikkrampen.. Bah! Jayden is ook erg verkouden, maar die is nog hartstikke vrolijk. Dadelijk komt mijn zusje weer een lading Redbull brengen, die werkt daar, dus das makkelijk en goedkoop! X
Kom even binnenstormen met een vraag: Justin krijgt nu 0700 - 230 ml 0930 - fruit (groot potje) 1100 - 230 ml 1500 - 230 ml 1700 - groente (groot potje) 1900 - papfles (+/- 250) maar is dat niet teveel nu dat hij grote potjes krijgt en ook helemaal opeet? En hoe moet ik het anders doen.. Ikheid: succes met vandaag! Waar heb je voor gesolliciteerd?? Janne: haha mssn hormonen ?? Tm: sterkte! Ik denk dat je het beste Noa iets kan vertellen over de sterren en de hemel en inderdaad niet over slapen. Ik weet niet hoe vaak ze ab z'n oma ziet maar behalve vertellen zou ik niet teveel uit jezelf erover praten met haar want waarschijnlijk is ze nog te jong om het echt te begrijpen. Zo zou ik het doen tenminste .. Werkdagen: ik sta ook voor 6en op, ga half 8 de deur uit naar het Kdv en haal ze rond 1745 weer op. Eerdat we zitten te eten is het half 7, dan moeten ze nog in bad en eerdat demi slaapt is het half 9.. Alles na 6en is voornamelijk zeuren, huilen en janken.. Ben ook kapot als ik op de bank ga zitten.. Dus ik leef met jullie mee
Elisa slaapt tussen 10 en 12. Soms wordt dit ook wel half 1. En tussen 14 en 16 een uurtje, soms iets langer. En nog na de fles van 18 uur meestal een klein uurtje.
He TM, da's waar ook ja van Ab zijn oma. Sterkte joh ermee. En lastig hoor, aan Noa vertellen. Ik zou denk ik wel eerlijk zijn, hoe moeilijk ook.. Maar vooral als ze vragen stelt, er niet teveel uit jezelf over beginnen denk ik. Ikheid, sterkte meis met je dag, knuffel! Vervelend dat je je niet lekker voelt, en helemaal met sollicitatie dan... succes !! Oei Mirjam, jouw dagjes klinken ook pittig. Ik maak trouwens voor werkdagen een ovenschotel ofzo de dag ervoor, dan hoef ik die alleen nog op te warmen. Of met rijst en macaroni-achtig eten kun je makkelijk een portie extra maken en invriezen. Hoef ik op werkdagen niet te koken, dat scheelt echt!! Alleen zit de vriezer propvol, ook met melk nog, da's dan weer minder. Ka, thanks! Eva slaapt wel meer dan Elisa, dus bij mij zou het schema niet echt werken dan
Ikheid succes met je sollicitatie! Over het slapen, soms loopt het hele schema ook in de soep hoor! Dan slaapt ze een dagje heel veel en dan krijgt ze geen koekje. Mirjam als hij 2 grote potjes op eet dan kan er een voeding vanaf. Die van 15 uur. En dan een koekje met sap of zoiets.
hoi hoi! Hoe is het hier??? Van het weekend weer druk gehad met klussen, opruimen en xanders verjaardag... Zit nu ff lekker op bed, femke wordt inmiddels wakker, meike ook . Moet een dezer dagen femke provoceren met gewone opvolgmelk zie er tegenop omdat het nu zo goed gaat... Maar ja voor hetzelfde geldt heeft ze geen last meer!
Ons schema is nog niet echt super... Femke is gewoon een hongerlap en wordt dus snachts ook nog wakker :s. 3:00 fles 7:00 borst 9:00 fruit 12:00 fles + broodkorstje 15:00 fles 17:30 groente + borst 20:00 fles ze krijgt flessen van 150 anders gaat ze erg spugen. En ze eet een klein potje. Ik hoop gewoon dat ze weer tegen koemelk kan ... In ieder geval kan ik wel weer gewoon eten en heeft ze via de borstvoeding er geen last meer van.
@ikheid: sterkte vandaag meid, en succes met je solli! @napoleon: hier ook nog een nachtdrinker hoor! wij gaan even naar buiten...