zooo ikheid wat een verhaal alles bijgelezen??? wat dacht je vrijheid blijdheid hihi lekker het huis weer voor jullie eigen.. geniet ervan veel plezier
Ikheid, geniet van je rust!! En heeeeeeeeeeeeel veel succes morgen meid! Ka85 lekte ze bij nummer 3 ook door? Anders zou ik gewoon weer teruggaan naar nummer 3. Misschien dat nummer 4 nog te groot is. Ik durf het bijna niet te zeggen maar Irem draagt nog steeds 2 . Komt ook wel doordat ik (te) veel heb gekocht bij een aanbieding, maar het zit nog prima eigenlijk. Alleen moet ik haar 's nachts wel altijd 1 keer verschonen, maar dat moet met nummer 3 ook (al geprobeerd). Quschke fijne avond! Mermaid spannend de eerste echo in de planning!! Fruit maak ik eigenlijk altijd vers, we hebben niet zo'n grote diepvries (lees: twee grote lades en dat is het) dus ik kan niet alles invriezen, en fruithapjes zijn altijd zo klaar. Nonnie fijn dat je man er morgen weer is! Franka ben benieuwd naar de ouderavond! LZ wow goed gegroeid fijn zeg! Surf super zeg dat ie tijgert, stoer! Janne, waren dat die balletjes van FisherPrice die ze oa bij Trekpleister en Kruidvat hadden? Had ze ook gezien, maar er leek me niet zoveel aan voor die kleintjes, maar wel dus Pff ben me even rotgeschrokken net. Had Irem om 19.30 naar bed gebracht en het was meteen stil, dus dacht die slaapt, maar 10 minuten later hoorden we ineens een heel kabaal - heeft mevrouw Rambo haar bed uit elkaar getrapt! Nou dat klinkt wel erg heftig maar ze was overdwars gaan liggen en heeft zo hard met haar voeten getrappeld dat het bedframe los is geschoten (bed = familiestuk = oud) en er een stuk van het frame op de grond was gevallen. Gelukkig niet op haar! Bah! Ze was gelukkig niet erg geschrokken. Manlief heeft het bed weer gelijmd maar Irem was weer hartstikke wakker natuurlijk, maar goed, die is net weer naar bed gegaan. Shit, zul je zien dat ze morgen wel uit wil slapen net op mijn laatste werkdagje
Spannend hoor Ikheid !! Oh allemaal gezellige avondjes lees ik... toe maar.. ik ga straks gewoon weer heel ongezellig werken. Ach ja. Als ik morgenochtend thuis kom begint ons weekeinde ! Ka; Ik gebruik ook nr 4 ( soms pampers, soms Libro ) maar heb nog maar 1x meegemaakt dat ze door lekt. Ligt ze soms op haar buik ? Las pas ergens dat je dan de luier beter achterstevoren aan kan doen. Wel lastig dat doorlekken.
ikheid: lekker rust! en tijd om te klussen dus!! @eylem: wow, wat zullen jullie geschrokken zijn zeg! het viel gelukkig nog mee... succes morgen op je laatste dagje!! @fruit maak ik vers, dan is het ook met stukjes zeg maar, zoals banaan prak ik grof, maar niet helemaal de blender erin, dan proeft ie ook structuur en dat lijkt me wel goed. groente tot nu toe potjes, als ie wat meer eet ga ik vers maken en invriezen... wij gaan house kijken, tot morgen!
Eylem dat is schrikken zeg! Gelukkig had ze zichzelf niet zeer gedaan. Ik denk dat ik nog even terug ga na nummer 3 dan. Daar had ze dat niet. Kris bah nachtdienst... Lijkt me echt niks. Is het wel rustig 's nachts op je werk? Elisa slaapt niet op haar buik. Haar slaapzak ligt ingestopt aan de onderkant omdat ze anders haar hele bed rond zwerft dus ze kan eigenlijk geen kant op.
eylem, wat zal jij geschrokken zijn hopelijk is ook het bed niet kapot nu en is het verholpen met lijm?? ben je nou niet bang dat ze het weer een keer doet??? ik schrik me hier al kapot als ze haar tutje op de grond gooit!!! @nachtdienst bah lijkt me helemaal niets..
eylem; Nou ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent ! Gelukkig is het goed afgelopen ! Ka; ja misschien loopt het er wel langs, Sanne heeft flinke benen dus dat scheelt vast ! Ikheid; Fijn trouwens dat ze weer weg zijn, is het meegevallen ? En ja het is meestal vrij rustig op mijn werk, maar vannacht de medicijnkamer uitgemest. Dat was een pokkewerk, maar het is weer netjes. Aankomende nacht even de dienstlijst afmaken als het tenminste rustig blijf daar kan je bij ons helaas nooit van uit gaan. Vannacht liepen er wel wat patienten te spoken, maar niets ernstigs ofzo... hopelijk vannacht weer... af en toe iets moeten doen houdt me wel wakker in ieder geval..
Eylem: nou ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent zeg! Pfiew! Kris: ik heb 4 dagen op m'n tenen gelopen.. Dus er valt nu een last van mijn schouders af en ben heel blij dat ze weer weg zijn! Tuurlijk heb ik poppenkast lopen spelen, want vind het zo sneu anders voor manlief.. Het is èn blijft zijn vader.. Pfff die n8diensten! Heavy! Gelukkig na deze dienst weekend! Lekker.. Ka: hier nummer 4 en lekt niet door.. Misschien toch ff terug gaan naar nummer 3 dan? Nonnie: ik vind het fijn dat ik weer een beetje bijgelezen ben.. moet alles bijhouden hè Lief al die succeswensen! Ik mag morgen om 11 uur op gesprek.. Spannend dus. We gaan ergens een kop koffie drinken en daar ook meteen het sollicitatiegesprek houden, lekker relaxed dus.. X
Ikheid dat is een ontspannen manier voor een sollicitatie voor hoever dat ontspannen kan zijn. Heel veel succes meid!
@ Ikheid ; oh heb ik gemist ( sorry lees vaak wat minder nauwkeurig bij ) maar suc-6 morgen he, maar het klinkt wel ontspannen ja !! @ Nonnie; Ik ben psychiatrisch verpleegkundige en werk op een opname afdeling. Nou ik ga mijn tas klaarmaken enzo... tot morgen of misschien dat ik als ik me vannacht erg verveel nog wel even hier laat zien. Maar ja zul je zien dat iedereen slaapt.. ha ha...
@ Ka: Ik gebruik Kruidvat luiers en in al die 6 maanden heeft Ayla 1x een doorgelekte luier gehad. @ Ikheid: Oh dat klinkt wel leuk zeg. Hoe laat heb je je solli? Oh, 11.00 uur lees ik. Lekker relaxed op die manier een gesprek doen! Ik hoop dat het wat wordt. Arco is/was echt superblij dat ik zwanger ben. Hij was zo onderhand nog enthousiaster dan ik. Ik was eerst nog redelijk in shock dat het zo snel raak was, maar Arco was alleen maar heel blij . @ Eylem: Hahahha, wat een kleine karate kid joh die Irem! @ Fruit: Ik denk dat ik dat ook maar gewoon per keer vers maak dan. Pureren ga ik sowieso niet doen. Ayla eet de groente nou ook al redelijk grof. In 1 van die babydozen zat een ding met wortels, nou dat was gewoon vloeibaar, dat ligt nu dus in de prullenbak . Ik heb net op Ned3 trouwens de serie Penoza gekeken. Echt een spannende serie is dat zeg. Ik ga het volgende week weer kijken.
Mermaid: leuk zeg dat Arco zo reageerde! En ik las dat je het al hebt verteld aan je familie? Gaaf! Die reageerden ook al zo leuk! Ingrid: wat klote voor Roeland! Balen zeg! Waarom wordt het niet verlengd? Ik ga alvast naar boven, boek lezen en op manlief wachten.. Trusten alvast allemaal! X
Effe heel snel: Ikheid, heel veel succes morgen met je sollicitatie. Ik hoop dat dit hem eindelijk wordt. Marijn, lastig he, die BV minderen en dan toch productie enigszins op peil houden. Hopelijk lukt het om in ieder geval een tijdje de ochtendvoeding te blijven doen. En even ego: Ben vandaag voor het eerst weer ongi geworden :x. Bah. Ik hoop niet dat het mijn BV nu in de war gaat schoppen! Zo en nu snel naar bed. Morgen weer werken. Blegh!
Nou iedereen offline natuurlijk... hier lijkt de boel ook te slapen. Ga maar medicijnen uitzetten dan is dat maar vast gedaan. Dacht misschien is er hier nog iemand wakker.. Leuke foto`s Ikheid op hyves ! Balen Caromama van je ongesteldheid. Hopelijk heeft het geen invloed op de bv Hier zit het er ook weer aan te komen. Heb op advies van de huisarts de pil 3 mnd doorgeslikt vanwege hormoon-schommelingen. Maar het zet niet hard door... we zullen zien. Als het goed is moet ik er nu minder last van hebben.
Tomas heeft dit ook heel veel; hij zit al een tijdje in luier 4 en ik dacht dat het daar aan lag. Toen hebben we nog even 3 geprobeerd, maar daar had hij het ook bij. Ik heb er nog niet echt een oplossing voor; merk wel nu met de hapjes dat de ontlasting veel vaster is waardoor het minder vaak doorlekt. Ook verschoon ik Tomas meteen als ik hoor of zie dat hij een luier aan het maken is en dat werkt ook wel redelijk bij ons, maar lees bij jou van niet...Denk niet dat het aan de maat luier ligt... @ouderavond; was gisteren wel grappig maar niet heel boeiend. Uitleg gekregen over de observatiemethode waar ze mee werken. Daarna filmpje gezien van de kinderen over het thema Lichaam: dat was wel erg leuk! Later zelf aan de slag gegaan met verf om een paspoortje te maken; hadden de kinderen ook gedaan @ hapjes maken: ik maak alles van te voren. Koop groot in en ga dan een paar uurtjes de keukenprinses uithangen en dan kan ik er weer weken tegenaan Heb vaak niet de tijd om dat allemaal op moment zelf te maken @ikheid; succes met de solli!!
Ben gewoon de eerste vandaag haha komt ook niet veel voor Ga zo mezelf maar eens even onder de douche hijsen; Tomas net weer op bed gelegd...
Jaaah, mijn favoriete serie, ik vind het voor een Nederlandse maffiaserie echt goed gemaakt. Er wordt ook goed geacteerd en laat ik daar nou heel gevoelig voor zijn! Ik kijk altijd op zondagavond. Op donderdag is de herhaling. Deze laatste uitzending heb ik 2 keer bekeken. Er gebeurde zoveel...ben benieuwd hoe het verder gaat