April mama's 2010 deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door ingrid130, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Mermaid, succes op je werk!
    Hoe gaat het met Ayla bij de gastouder?

2. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    hey meiden,

sorry ik heb niet alles bij gelezen. gisteren was me laatste lange werkdag van deze week en wat voor 1. ze gingen de vloeren in de was zetten met een een of ander chemisch spul. de hele dag koppijn gehad. sávonds echt beroerd gevoeld. vandaar dat ik er niet was. en nu niet alles heb bijgelezen.

@mermaid: gaaf 8 dec echo! spannend hoor

@surf: leuke foto's van kasper.

veel schema's voorbij zien komen.

verder hoop ik dat ik vanavond nog ff wat kan reageren;) fijn dag meiden

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ka: ik ben benieuwd of de Kruidvat luiers niet
    doorlekken, ik hoop voor je dat je hiermee wel
    succes hebt!
    Hmm spannend je vriend naar het pol.buro! Zal vast wel
    meevallen zoals je al zegt..

Marijn: balen van je nacht, wel fijn dat je dat gesprek hebt
    gehad, wat vond je vriend ervan? Hoe denkt hij erover?

Napo: fijn dat de keuken nu bijna af is! Hoe bevalt het huis?
    Nu helemaal klaar?

Surf: lekker ff zonder de kids.. leuk schoenen kopen!

Janne: hier wel een tuitbeker in huis, maar Jayden doet er nog
    niks mee. Komt vanzelf wel.
    Hahaha die Eva! Schattige foto!

Mermaid: ooh heerlijk dat E. er niet is! Lekker op je eigen
    tempo dus vandaag en dan weekend! Wanneer ga je het vertellen op
    je werk trouwens?

Pamsie: balen van je koppijn zeg!

Lief al die succeswensen!
    Mermaid.. lief dat je aan me dacht! Heeft geholpen hoop ik.
    Solli was erg positief, leuk en niet gespannen ofzo..
    Was een jonge gast, jaar of 32 denk ik, en het gesprek liep erg
    vloeiend.. Vandaag of maandag weet ik meer.
    Spannend dus!

Net de bovenverdieping gedaan en ben nu Jayden brood aan het geven en
    dan zo nog ff hier beneden aan de gang als Jayden op bed ligt..

X

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    He had ik net op iedereen gereageerd... klik het weg. Muts dat ik ben... en nu is Sanne wakker.. sorry

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ka85 hopelijk valt het mee voor je man!

Marijn, dat lijkt me inderdaad niet zo gezellig. Ook best lastig inderdaad als je er zelf niet zoveel mee bezig bent als hij!

Franka herkenbaar hoor, mijn man heeft ook periodes dat hij pas 10 minuten later antwoord geeft op mijn vraag omdat hij zo opgaat in zijn computerspelletjes :x

Napoleon super dat de keuken klaar is!

Janne wat betreft bekers, ik weet nog niet hoe ik het ga doen, wil misschien wel meteen naar een gewone beker maar het lijkt me zo'n geknoei in het begin en het lastige is dat Irem niet uit een fles drinkt, en ik wil dus wel graag dat ze straks op een andere manier vocht binnen kan krijgen dan uit mama's borst of van een lepeltje. Dus misschien toch eerst een 'tussenbeker'. Heb hier nog een rietjes beker van Difrax staan, misschien die maar eens proberen over een tijdje.

haha dat gezicht van Eva met haar tandenborstel!

Surf fijn een goede nacht gehad!

Mermaid sterkte nog op het werk, wel fijn dat E. er niet is, komt ie tenminste niet op elk moment binnenstormen met nog meer werk (tenminste, zo ging het bij ons altijd, bloedirritant)

Ikheid spannend hoor we duimen!

Nou hier dan de allerlaatste werkochtend achter de rug....was erg gezellig (ik zou bijna spijt hebben dat ik weg ben gegaan ;) ), baas was er niet en we hebben gezellig met z'n alle koffie gedronken en toen kreeg ik nóg een kaart en kado :D maar nu van de collega's dus, nieuwste boek van Arthur Japin, een stuk leuker dan een pen! haha. Gek idee hoor om zonder werk te zitten!

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dat lijkt me idd best raar ja, laatste werkdag en nu 'bewust' geen werk meer hebben, zal wel ff wennen zijn, maar je gaat ooooo zo genieten meis!
    Lief van je collega's..

7. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    oh Ikheid, spannend hoor en misschien vandaag al bericht!!!

8. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@ikheid SPANNEND!!!!!! ik duim voor je

@eylem geloof me het is heerlijk om de hele dag met je kleintje te zijn ik geniet in ieder geval volop maar kan me voorstellen dat het raar voelt

@napoleon jee de keuken bijna af hier duurt het nog even want manlief doet alles zelf bouwen/maken dus kost me geen geld maar wel tijd ;)

@tuitbeker hier wel eentje maar als ze er zelf uitdrinkt dan houd ze hem niet ver genoeg omhoog waardoor ze lucht zuigt dus voorlopig maar gewoon de fles tegen die tijd zien we wel verder

@hier alyssa net op bed gelegd voor een tukje tot half 4, gisteren had ze weer broodje gehad om te proberen wou ik even voelen of ze het stukje niet in haar gehemelte had verstopt dacht mevrouw dus hey daar komt het volgende stukje heb me nog nooit zo ingehouden met vloeken want man wat deed dat pijn die kleine tandjes, dacht dat me vinger eraf lag hij is nu gewoon blauw dus moet je nagaan hoe hard ze beet :D
    vanavond komt me lieve mannetje weer thuis dus ben ik denk ik niet hier te vinden even genieten van het feit dat ie weer thuis is lekker saampjes op de bank en een gezellig avondje van maken denk ;)

9. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

heey meiden kwam even zwaaienben jullie nog niet vergeten hoor maar we hebben de laptop nog niet terug
    wou even nog op ikheid reageren meid ik dui voor je
    en mermaid spannend 8 december
    voor de rest lees ik wel alles maar kan niet met me mobiel reageren
    dus heb nu even me oue mob

xxxxxxxx

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Lief van je TM!

11. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ikheid, spannend! Ik hoop echt voor je dat je positief bericht krijgt!

Eylem, leuk kado! ben benieuwd of het een leuk boek is, Arthur Japin schrijft goed vind ik.
    En nu dus full time mama! Geniet ervan!!

Eh.. rest vergeten.

Ik ga ff de boodschappen uit de schuur halen, die krijg ik niet tegelijk met Eva de trap op namelijk :D

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Janne: Bij de gastouder gaat het super. Ayla heeft het er goed naar haar zin en de kinderen van mijn nicht zijn gek op haar.

@ Ikheid: Nou ik ga voor je duimen dat het wat wordt met de solli!
    Ik ga het na de 1e echo op mijn werk vertellen. Vandaag heb ik al wel mijn mond voorbij gepraat aan een collega, maar ze zou haar mond houden zei ze. Erg hè, het flapte er zo uit, hahaha.

@ Eylem: JEUJ!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vanaf nu lekker thuis bij Irem. Ik ben zelf gek op boeken, dus idd een leuk cadeau. Stukken beter idd dan die pen ;).

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Echoooooooooooooooooooooooo

14. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Nou alle verklaringen van de beveiligers gaan naar justitie en dan wordt er gekeken of er genoeg bewijs is voor eventuele vervolging, maar dat is er waarschijnlijk niet. Moeder en zoon hadden aangifte gedaan, maar allebei een ander verhaal. Dat klopte dus al niet. Daarnaast was mijn vriend niet betrokken bij het naar de grond werken van die man. Niks aan de hand dus gelukkig.

Mermaid zie je er nog tegen op om het tegen je werk te moeten zeggen straks dat je zwanger bent?
    Ik lees net dat je je mond al aan een collega voorbij hebt gepraat haha! Hoe reageerde ze?

Ikheid fijn dat je solli zo goed ging! Zal heel hard voor je duimen!

Elisa ligt er eindelijk in. Ze heeft vandaag gewoon nog niet geslapen :$ En vrolijk dat ze is, je snapt er niks van. We waren even naar de ikea geweest en ze sjanst met iedereen die ze tegen komt. En maar lachen en doen. Ik moet zo naar het werk. Slaapdienst. Dus tot morgen denk ik!

15. nonnie26

pphheeeeewwwwww, wat is het hier rustig vanavond ben ik eigenlijk wel een beetje blij mee manlief is net thuis dus avondje samen op de bank en bed ;) ben blij dat ik morgen niet zoveel hoef bij te lezen hihi

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    wie zegt dat we niet nog onwijs gaan kletsten vanavond.... ;)

Nee hoor, ben er denk ik straks ook vandoor. Heb ook een bank-hang-avondje gepland

17. nonnie26

tsja die kans is er natuurlijk altijd ;), zoals quscke ook al zei als wij er zijn is het rustig gek he?????

18. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    sorrie... heb mijn " huispak" aan en ga me nu op de bank nestelen met vriendjelief..

19. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    hihih..ik ben er ook even.....maar tis erg rustig:p Mijn bad is aan het vollopen en daar g aik dalijk eens lekker uitgebreid in liggen.

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Zooooo wat is het hier stil! Heb verder ook niet veel te melden....het is me gelukt Irem pas om 19.45 in bed te leggen in plaats van om 19.00 uur, dus hopelijk lukt dat morgen ook zodat ze ook in wintertijd niet al om 18.00 uur naar bed wil (en om 4.30 wakker wordt en blijft).

Ik zit vooralsnog nog niet op de bank want mijn man kijkt voetbal afgewisseld met een flauwe Turkse comedy....bleugh

Deel Deze Pagina