Hoi! Ingrid, wat vervelend van het hoesten! Ik hoop dat de longfoto's meevallen. Tja, stoppen met roken, kan me voorstellen dat dat wel lastig is. FIjn dat je denkt dat dat Weight Watchers gebeuren wel wat helpt. wordt je wel flauw van soms he, zoveel watertjes.. Eylem, hopelijk kun je je bed nog in straks! Quschke, balen van je ruzie. Niet lekker he, op de vroege ochtend... (maar als je je huis dan uit frustratie schoon krijgt is dat wel weer een voordeel). Mermaid, in principe mogen kindjes gewoon een hele vrucht, maar als ze moet wennen wil Ayla misschien niet in een keer een hele. Dus ik zou een halve prakken. Ik bewaar de andere helft gewoon in de schil in folie in de fruitschaal. Ik heb vannacht echt ontzettend slecht geslapen. Kon helemaal niet in slaap komen en toen ik eindelijk sliep werd Eva helemaal overstuur wakker. Ze heeft nogal obstipatie, zo zielig. Ze ging best gauw weer slapen, maar ik was wakker tot 2 uur ofzo. Ben er maar ff uit gegaan, wilde kolven want ik liep alweer aardig vol, maar ik kreeg helemaal geen tsr. Ik denk dat ik ergens stress van had ofzo, dat ik daardoor ook slecht sliep, maar ik weet écht niet waarvan. Nou ja, uiteindelijk weer in slaap gevallen en om 6 uur werd Eva weer wakker... ben aardig geradbraakt. Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?
Janne ook al zo'n mindere nacht.... Plannen zijn er nog niet echt vandaag. Misschien lekker stuk wandelen als het weer zo'n weer als gisteren word, maar tis hier nog erg donker buiten. Vanavond een minder leuke verplichting. Mijn zusje zit 15 jaar bij harmonie en heeft jubileum en vanavond dus huldiging bla bla bla... Jullie nog leuke plannen?
Goedemorgen! Ingrid: balen van het hoesten....... en vind het erg knap van de weight watchers Iedereen een slechte nacht.....balen. Ik hoop dat die kleintjes dat uur niet zo gaan merken, maar ben er bang voor... Mermaid: ik ben begonnen met verse groente, dus geef nu nog potjes fruit.... moet me er nog even in gaan verdiepen. Wat voor thee geven jullie? Gewone met looizuur??
LZ ik geef kinderthee... te koop bij bv de Tuinen. Van Piramide Wij hebben een heerlijke nacht achter de rug... sorry, lees dat er mensen zijn met een slechte nacht. Ik ken het helaas, maar vannacht ging het super ! Nu een bakske koffie.. tot straks misschien
Wat een slechte nachten allemaal. Hier ook hoor. Ayla was vannacht weer wakker, is echt al de 3e of 4e keer deze week, terwijl ze normaal altijd doorslaapt. Gelukkig ging ze na het geven van een speentje gelijk weer lekker slapen. @ Janne: Ja, zo bedacht ik het ook idd. Een halve banaan prakken en de andere helft bewaren voor morgen. Zo ga ik het doen. Jullie nog plannen voor vandaag? Ik ga vanmiddag denk ik nog even met Ayla naar de stad en vanavond gaan we bij mijn s.o. eten.
Bestaat er kinderthee? Wat schattig. hahahahaha Rooibosthee heb ik met een smaakje in huis.. Ik heb ook die 20 kruidenthee van Zonnatura, is dat een idee??
@mermaid: kasper at inderdaad een halve tot 3/4 banaan en de rest eet ik of thijmen op haha goedemorgen allemaal! gisteren heerlijk uit eten geweest in het restaurant waar mn broertje chefkok is, hij kan zoooooo goed koken, echt heerlijk! en hij maakt voor ons altijd een verrassingsmenu, dus dat is echt super! lagen dus wat later in bed, maar gelukkig kwam kasper pas om 5 uur! jammer genoeg was thijmen om 6 uur wakker en wilde niet meer slapen (maar vriendjelief is naar beneden gegaan met m, echt fijn, heb toen nog tot half 9 geslapen, lekker lekker)
wat betreft de nachten denk ik dat het weer een sprongetje is hoor bij onze monstertjes... kasper heeft ook 2 weken ongeveer weer 2/3 keer gedronken 's nachts en nu zit hij sinds 2 dagen weer op 1 keer en vannacht dus zelfs pas om 5 uur, dus helemaal goed!
@mermaid: Hier precies hetzelfde. Hij word 's nachts wakker..begint wat te vertellen en zo gauw hij zijn speen heeft slaapt hij weer. Deed hij normaal zelden... Leuke plannen voor vandaag! @surf: Wat een heerlijk avondje! Volgens mij spreken onze kleintjes af om papa en mama 's nachts te plagen. Behalve die van jou...hihi @lz: Weet niet of 20 kruiden thee zo'n goed idee is....misschien dat andere dat weten. Pfff...man is net 10 minuten wakker en nu alweer het huis uit....misschien ook maar even goed...ben nog altijd pissed of!
Thee: geen idee (hee, dat rijmt ) ik weet dat rooibos en kinderthee mag, volgens mij gaat het vooral om die theïne die in de meeste theeen wel zit en die voor baby's niet geschikt is. Gelukkig meer met mensen met een slechte nacht, dat steunt dan tenminste weer . Quschke ik kan me heel goed voorstellen dat je daar pissig over wordt, mannen zijn soms érg goed in zeuren.... Janne vervelend ook al een gebroken nacht, Irem heeft ook erg last gehad van obstipatie of harde ontlasting sinds de bijvoeding. Ze wordt er nu niet meer wakker van maar ik vind soms wel echt konijnekeuteltjes in haar luier (en meestal komt daarna de rest 'gewoon'). Wat ik nu doe is elke avond een klein scheutje olijfolie door het groentehapje roeren, geloof dat dat wel iets scheelt. En niet te vaak banaan geven. Wat geven jullie naast appel, peer en banaan nog aan fruit? Er is alweer zo weinig te krijgen op het moment.... Mermaid, leuk even naar de stad. Wij hebben nog geen plannen, best saai eigenlijk de laatste tijd. Ik zou best wel weer een keer naar Utrecht ofzo willen, dat deden we voor Irem wel af en toe, gewoon even winkelen en wat eten, maar nu met Irem zie ik dat nog niet echt zitten. Nou ja, we zien wel.
Surf, fijn zeg maar 1 keer! Ik hoop dat de 2 keer van Irem van vannacht de voorbode zijn van 1 keer maar goed laat ik maar niet te hard hopen Nog vergeten: heb net nog we even lekker kunnen slapen, Irem is om 7.45 weer naar bed gegaan en slaapt as we speak (10.15) nog steeds! als ze dit slaapje nou meteen achter 5.30 zou aanplakken
@ Eylem: Ik ben ook nog geen 1x met Ayla naar Utrecht geweest. Zo'n gedoe'tje als ze dan de fles moet als we ergens even zitten. Zal je zien dat ze alles onderspuugt enzo en je moet dan weer helemaal naar de toilet om die luier te verschonen....
Ayla heeft net een halve banaan op, dat was echt meer dan genoeg voor haar. Ze vond het lekker, maar volgens mij wel een beetje lastig eten. Banaan is natuurlijk ook wat glibberiger dan wortelen, sperziebonen en doperwten
Goedemorgen!!! Nog meer kindjes dus die wakker waren vanacht, Milan dus ook maar die is na een kwartier zelf weer in slaap gevallen. Hij heeft geen speen en als hij mij ziet denkt hij dat het tijd is om er uit te gaan dus was blij dat hij zelf in slaap was gevallen. Thee, ik geef geen thee dus geen idee. Julian wel eens thee proberen te geven maar die vond het echt vies dus probeer het nu nog maar niet bij Milan. Weight watchers is makkelijk vol te houden. Je mag gewoon alles eten wat je normaal eet alleen moet je op de porties letten en via het online programma werk je met punten. Zo kun je dus per ding wat je eet zien hoeveel punten het zijn en het programma telt ze bijelkaar op, in mijn geval mag ik 30 punten per dag eten waar ik qua eten goed onder blijf maar door het cola drinken snel over heen ga. Met eten over de dag zit ik op gemiddeld 27 punten en als ik dan 1 glas cola neem zit ik precies op 30, nu wil ik natuurlijk onder die 30 blijven dus neem ik geen cola hahaha. Werd ik vanochtend gebeld door nr onbekend maar dat is al 2 dagen zo dus vandaag maar eens opgenomen, bleek het "het hof van Saksen" te zijn waar ik in april heb gesolliciteerd voor de functie van receptioniste dat ze een vacature hebben voor receptioniste en of ik nog belangstelling heb. Dus heb dinsdag een sollicitatie gesprek!!!!!! Nu alleen nog opzoek naar een pak want die heb ik niet meer en het is daar best wel chique dus wil wel in pak heen.
Leuk Ingrid, dat je gebeld wordt om te solliciteren! Dat lijkt me al een goed teken, haha! Mermaid, banaan is inderdaad echt een beetje glibberig. Duikt Ayla nog steeds met haar gezicht naar de lepel toe? Fiene doet dat nog steeds en zeker met banaan is dat een crime, glijdt steeds alle prut van het lepeltje, overal behalve in haar mond. Hier heeft Fiene wederom doorgeslapen van 19 tot 7 en toen na de borst nog tot 8 en nu alweer vanaf 10 uur... Ze heeft een rode wang en is een beetje pieperig, wie weet een tandje op komst! Mag ook wel, ze is al goed op weg naar de 8 maanden...
ah, ze is wakker, ga haar even halen. Zo naar een verjaardag van kindje van vrienden. Wordt 4 jaar. Tot later!
hier ook bij alles een snoekduik naar de lepel toe, vanochtend pap gegeven en ik vroeg me echt af waar er meer pap zat: in zijn buik, op zijn gezicht of op zijn stoel hahaaha
Oh Ingrid, spannend!!! Duimen dat het positief uitpakt!! Hier "grijpt" Gerodi steeds naar de lepel..... lekkere kliederboel dus steeds...