April mama's 2010 deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door ingrid130, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb Ayla nu in het tuigje in de kinderstoel, dus naar de lepel duiken gaat niet meer zo fanatiek, maar ze hangt nog wel elke keer in de tuigje, hahaha. Tijdens het eten stopt ze elke keer haar linkerhand ook zover mogelijk in haar mond, dus hier is het ook een kneiboel van jewelste. Ik heb gisteren trouwens nog broccoli, bloemkool en bietjes gehaald om voor Ayla te maken. Die bietjes zijn al geschild en gekookt, dus die hoef ik alleen maar in de blender te gooien. Ideaal!

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    als je haar bietjes hebt gegeven de volgende dag niet schrikken als je in haar luier kijkt he;)

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Zoo maar weer eens wezen hardlopen.. mag ik vanavond weer een wijntje.. !

LZ de 12 kruidenthee van Zonatura zit dat in zo`n blik ? Daar zit dacht ik veel suiker in.. zou ik niet geven.
    Queske kan me voorstellen dat je pissig bent !
    Bietjes Mermaid, wat een goed plan, ga ik ook maken van de week !
    Ingrid ( Toch ? ) spannend de longfoto ... !
    Snoekduik naar het lepeltje... herkenbaar ha ha..

En Sanne slaapt ook al 1,5 week ofzo slechter hoor, regelmatig ook s`nachts aan het kletsen, met speen is het dan gelijk weer goed. Nou heb ik 2 nachten gehad en mijn vriend hoort het echt alleen als ze echt huilt dus w.s. heeft ze zichzelf toen steeds in slaap gekregen en vannacht was ze maar 1 x wakker en toen pas om 07u en toen hebben we haar heel asociaal een papfles gegeven en terug gelegd ( we waren zelf nogal laat gaan slapen.. ) en heeft ze gewoon tot half 10 ofzo geslapen !! HEERLIJK !!
    Maar ik ga eens douchen..

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hoi meiden meld me ook weer even

@ingrid succes met je solli dinsdag ( toch)

@thee nog nooit gegeven dus weet het niet

@lepeltjes duiken hier niet meer ze heeft nu door dat ze hem ook kan pakken en proberen zelf in haar mond te doen alles valt er dan af natuurlijk :p

@slechte nachten schaam me bijna om het te zeggen maar hier zoals gebruikelijk van 19.30 tot 8.30 :)

@hier manlief is alweer de hort op even met zijn broer weg voor een auto ofzo grr die stomme auto's als het aan hem lag zou hij er in wonen hihi

zooo schattig vanmorgen alyssa even bij ons in bed genomen voor we naar beneden gingen, manlief lag met zijn rug naar ons toe, draait alyssa op haar zij en gaat ze met twee handjes papa kriebelen op zijn rug zooooo poepig hij was blij om weer thuis te zijn had zijn moppie echt heel erg gemist... maar helaas het werk hebben ze niet afgekregen dus ze moeten ma di en woe weer terug :(

5. nonnie26

@mermaid, nog steeds nergens last van??????

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zo de bietjes zitten in de vriezer. Ik houd zelf niet zo van bietjes en Arco ook niet, dus ik hoop dat Ayla het wel lekker vind, want er liggen 4 bakjes van 200 gram in de vriezer, hahaha.

Ik wilde eigenlijk nog even naar de stad om wat extra bakjes bij de Xenos te halen, maar het is zulk vies weer, dat ik niet weet of ik wel echt zin heb om naar de stad te lopen.

@ Nonnie: Nee, nog steeds nergens last van (zwangerschapskwaaltjes bedoel je denk ik?). Ben alleen wat moeier, maar goed, dat had ik bij Ayla ook.

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Slechte en goede nachten las ik..

Ingrid: ik ga voor je duimen voor je solli!

Zo mijn nagels zijn weer gedaan :D

Ik denk dat ik maar eens ga stoppen met roken, scheelt me bijna 150 euro per maand!

Geen plannen vandaag.. Vanavond naar vrienden.

X

8. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @lz: ik zou 20 kruidenthee niet doen. lijkt me niet zo goed idee al die verschillende kruiden.

@slechte nachten: balen van jullie slechte nachten. hier sinds een paar dagen juist weer wat beter.

@quschke: mannen he! hier ook zo een die s'nachts gewoon lekker blijft slapen. en ik er maar 100.000 keer eruit:S

@ingrid: balen van je hoesten. hopelijk vallen de longfoto's mee.

@surf: klinkt als een lekkere avond;)

@hier: wij gaan zo behang kopen. ( we gaan de woonkamer zondag behangen) en daarna uit eten met michel zijn broers en vriendinnen.

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goedemiddag!

Hier al een drukke ochtend achter de rug. Vanochtend eerst manlief weggebracht, die gaat een weekend naar Zeeland. Het is afsluiting van het kitesurfseizoen, dus zijn er allerlei activiteiten, wedstrijden en een feest. Hij blijft daar ook slapen, dus hij komt pas morgenmiddag weer thuis. Ik heb ook al de boodschapjes gedaan en twee wasjes gedraaid. Dalijk nog even naar het winkelcentrum om wat terug te brengen (had kleren gekocht, maar die waren afgekeurd door manlief. Ik twijfelde zelf ook een beetje ;)) en om een kraamcadeautje voor een collega te kopen. En dan einde van de middag naar mijn ouders, want mijn vader viert zijn 70e verjaardag. :p

Noa heeft net een portie bosvruchten met yoghurt op en ze vond het heel erg lekker. Ze was trouwens vanochtend pas om kwart voor 9 wakker! En manlief had gisteravond de laatste fles gegeven, dus ik lag er al om 10 uur in! Bijna klokje rond geslapen dus! (sorry voor degenen met slechte nachten!;))

@ Ingrid, oh spannend! Ik hoop dat je solli goed gaat. Succes alvast!

@ Mermaid, jij bent ook al goed bezig geweest. Ik lust ook geen bietjes. Ik denk ook net dat ik het klaar ga maken voor Noa. Misschien dat ik het eerst eens in een potje probeer. Als ze het dan echt lekker vind kan ik het alsnog kopen en zelf klaar maken.

10. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @marijn: gezellig een kinderfeestje!! veel plezier

@lepel grijpen: gebeurd hier ook regelmatig, het eten wordt hier ook gewoon echt gelanceerd haha

@mermaid: nou Ayla krijgt maar weer lekkere dingen voor geschoteld.

@nonnie: ach wat schattig van Alyssa!! balen dat hij volgende week weer terug moet.

@ikheid: lekker nagels weer gedaan! zo zo dat stoppen kan je een hoop geld schelen zeg!
    veel plezier vanavond.

11. nonnie26

#2351 nonnie26, 30 okt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 okt 2010
    tsja goed idee dat stoppen wij roken hier met zijn 2tjes allebei een pakje per dag dus voor ons zal het 300 euro schelen in de maand!! pheww nu ik het zo neer zet is het een hoop geld, vind het alleen zoooo moeilijk om te stoppen, ik weet dat er dames zijn die nu misschien boos worden maar zelfs toen alyssa in mijn buik zat kon ik het niet opbrengen, ben wel van de 19 sigaretten naar 3 of 4 per dag gegaan maar toen ze er eenmaal was ben ik gewoon teruggevallen in mijn oude patroon misschien maar gewoon doorzetten dit keer :)

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Roken: ik rook zelf niet, nooit gedaan, gelukkig! ik vind het vreselijk smerig. Mijn man rookt helaas wel, maar alleen buiten.

Lepel pakken: Irem deed dit de eerste dagen, nu niet meer op het moment, gelukkig want het is al knoeiboel genoeg als ze na een hapje op haar vingers gaat zitten kluiven en dan dus weer de worteltjes of banaan aan de stoel smeert ;)

Caromama gezellige plannen, veel plezier!

Mermaid ja precies ik zie het al gebeuren dat Irem midden in de trein ofzo een enorme poepluier heeft, heerlijk....Plus dat ik denk dat ze zowel in de wagen als in de draagzak geen uren meer wil zitten/slapen. Ach, scheelt weer geld ;)

Nonnie balen dat je man weer terugmoet, gelukkig is het deze keer korter!

rest klein beetje vergeten :)

Hier een slaapdagje, Irem heeft vanochtend 3 uur geslapen en ligt nu alweer 2 uur te slapen! 8)

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ikheid: Lekker je nagels weer gedaan.
    Zo hé! Stoppen met roken scheelt idd een hoop geld.

@ Eylem: Nou gelukkig dat je man buiten rookt. Ik vind dat ook zo smerig, dat binnen roken, zeker als je zelf niet rookt.
    Irem heeft lekker geslapen zeg. Ayla heeft vandaag nog maar 1,5 uur geslapen.

Hm, er komt een niet zo frisse lucht mijn neus in gewalmt. Daar ga ik eens even wat aan doen...

14. nonnie26

even voor de duidelijkheid er wordt bij ons ook niet binnen gerookt maar buiten onder de veranda ;)

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ikheid: zo dat scheelt idd een hoop! Ik rook niet dus dan kan ik nu weer 150 euro aan iets leuks uitgeven, dat heb ik tenslotte bespaard haha

@ Ingrid: goed dat je nu wel had opgenomen dan! Succes!

@ veel slechte nachten, balen hoor, hopelijk slapen ze snel weer allemaal goed door!

@de rest weet ik niet meer, schaam, schaam...

@ hier: de kindjes in bed en ik ben met m'n fotoboekje van de zomervakantie bezig, moest nog steeds afgemaakt.
    En ik heb toch volle (.)(.) de hele dag... Komt omdat kasper sinds donderdag van 5 naar 4 voedingen overdag is gegaan en 's nachtslot nu dus opeens van2/3 naar 1... M'n lijf moet het weer even aanpassen, maar dat duurt altijd een paar dagen...

Ik ben weer weg!

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Oh Ingrid heb helemaal over je sol. heen gelezen ! Spannend.. !

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
  18. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ow het is weer nationale slechte nachten tijd lees ik...Herkenbaar...

19. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam

WALGELIJK dit echt lees zulke dingen vol afgrijzen...Vind het ongeloofwaardig ....Baby valt niet zo uit een raam moet het wel heel gek lopen....

20. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ha ha... leuk foto Ann...

Dat meisje bij uit mijn oude straat waar een babylijkje gevonden was wat w.s. al een jaar dood was en nu weer was bevallen zonder dat iemand wist dat ze zwanger was krijgt haar baby terug stond hier vandaag in de krant. Best goed nieuws, alhoewel wel een beetje vreemd, maar ik ga er toch maar vanuit dat de instanties hier heel erg goed over hebben nagedacht. Ze blijven wel onder toezicht van jeugdzorg natuurlijk. En haar ouders zijn hele verstandige mensen en die wonen er ook nog want ze woont nog thuis.

Deel Deze Pagina