April mama's 2010 deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door ingrid130, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemorgen

@Napoleon fijn dat jij weer normaal kan eten. Het lijkt me dat ze dan ook weer tegen KM kan toch?

@Mirjam vind het best wel veel, misschien kun je kleinere flessen gaan geven van 180+6

@TM sterkte met Ab zijn oma.

@Koekjes ik zie dat meerdere een koekje geven. Welke geven jullie dan want kon alleen vanaf 8 maanden vinden.

Valt me trouwens op dat de meeste kindjes nu al een heel potje groente en fruit eten of zelfs al een grote pot eten.
    NOëlle krijgt van kleine potje nu een halve en dat gaat sinds een paar dagen bijna op. Probeer het wel een beetje op te gaan bouwen.

Noëlle stak gisteren ineens haar kontje in de lucht en bleef dit heel de dag oefenen in de middag zat ze te tijgeren en kwam echt vooruit echt te schattig

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ben druk dus kom even heel snel binnen vallen.

@ Ikheid: Hoe is je solli gegaan? En wanneer hoor je er wat van?

En ik ben weer weg....ZOEFFFFFFFFFF....

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik heb mijn solli om 17 uur.. Lief dat je er naar vraagt Mermaid!

Ik ben ff was eruit halen, nieuwe erin doen, pakketje versturen, Jayden fles geven.. dus tot later! X

Wat is het trouwens koud buiten! Brrr!

4. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ja hè, echt koud! Het lijkt super mooi weer. Is het ook wel, alleen de temperatuur valt wat tegen...

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja de zon schijnt dan wel maar tis echt frisjes..

6. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Je hebt van bambix en Liga ook koek vanaf 6 maanden maar ik vind het hier nog te gevaarlijk, Justin kan er nog niet mee omgaan ;)
    en sap hoeft hij niet, lastig dus ...

7. smile17

smile17 Niet meer actief

@mirjam bedankt zal dan eens ergens anders voor die koekjes kijken. Misschien kun je eens lauwe thee proberen ipv sap.

@Ikheid succes vandaag

@Ka inderdaad de zon schijnt maar toch best frisjes vergeleken gisteren helemaal

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh ja, 17.00 uur idd, ik zat met 11.00 uur in mijn hoofd. Nou veel succes gewenst dan vanmiddag!! KUS

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Lief van jullie! Dankjewel..

Pff voel me best klote eigenlijk. En mijn haar wil niet zitten vandaag, fijn! Ook trek ik net een ladder in mijn pantalonbroek! Dus nu ff kijken wat ik dan aan ga doen.. zucht!

10. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    De tijden verschillen, want de dag begint de ene keer vroeger dan de andere keer, doordat het verschilt of en hoeveel nachtvoedingen er zijn, maar het schemaatje is dit:
    drinken
    2 uur spelen
    2 - 2,5 uur slapen
    drinken
    2 uur spelen
    etc...

Dit is pas sinds de laatste 2 weken maar ik vind het heerlijk!!

11. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ah, 't zit niet mee he.... Succes meid!

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @smile, nee dat is dan nog niet gezegd. Want Koemelk wordt in borstvoeding sowieso al verkleind (de eiwitten) en in gewone melk is dat dus niet zo, maar omdat de darmpjes wel groeien kunnen ze steeds grotere brokken eiwitten verdragen naar mate ze ouder worden. Bijna elk kind groeit over kma heen. Dus daar hopen we maar op. Maar we moeten nu dus provoceren ... Ga maar een pakje kant en klaar halen.

13. smile17

smile17 Niet meer actief

@Ikheid he bah dat je nou net vandaag zo'n dag op hebben. Heb je al iets anders gevondne om aan te trekken?

@Napoleon oh dat wist ik allemaal niet. Nou hopelijk reageert ze goed op de kant en klaar

14. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    ik wil jullie nog even mijn sieraden laten zien. deze pandora style sieraden verkoop ik:

ik werk met verschillende thema's en kan ook sieraden op verzoek maken.

deze bijvoorbeeld met het thema bloemen

15. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    dit is een voorbeeld van een sieraad aan de hand van iemand zijn hobby's de bedel zijn: een theepot, een gitaar en een zon ( iemand die altijd opgewekt is) een hartje ( een liefdevol persoon).

16. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    een geboortearmband, met een hobbelpaard, een moeder die zijn kind knuffelt, een ster ( voor als je een kind verloren ben, heb ook vlinders als iemand dat mooier vind) en hello kitty ;)

17. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    even vluchtig gelezen.. Ikheid suc-6 ik weet niet of je dit nog leest.. het zit niet mee vandaag lees ik !

Pamsie; mooi hoor !
    Napoleon; Spannend ik begrijp dat je weer moet provoceren ?

Hier; Wel goed. Ben alleen eerder naar huis gegaan vandaag, op zich wel lekker alleen de deal is dat ik straks terug ga om een late te doen. Er zijn zoveel zieken vanavond stond een stagaire alleen die eigenlijk niet ingepland mag worden. Terwijl we met minimaal 2 liefst 3 man op de afdeling horen te staan. Dat kan echt niet vind ik. Er was niets anders te regelen, dus die ik het wel. Niet echt leuk, maar het is niet anders. Krijg er wel extra voor betaald dus.. en ik ben nu lekker de middag bij mijn meisje. Vanavond slaapt ze toch maar... nu zit ze heerlijk naast me in de wipstoel.. !

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    en de laatste de liefde armband, met een vlinder, cupido I love you bedel.
    dit zijn allemaal voorbeelden ik kijk wat de kenmerken van de persoon die het sieraad gaat dragen is. aan de hand daarvan wordt het gemaakt.

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    kom zo ff bijlezen eerst ff Lotte eten geven

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @ka: vervelend dat elisa brochitus heeft. :S

@janne: haha ik moet wel lachen om je verhaal van dat plekje op je neus:p

@ikheid: vervelend dat je je zo beroerd voelt. zo doe mij zo'n zus:p lekker hoor redbull.

@mirjam: dat is sowieso te veel als je hem al opvolgmelk ( 2) geeft. daar mogen ze maar 800cc van. Lotte drinkt nog geen grote hoeveelheden dus krijgt ze 4 x 180+6 en daarnaast nog 1 grote pot fruit en een grote pot groente.

@napoleon: druk gehad dus. vervelend dat femke nog s'nachts drinkt maar goed dat is nog even doorzetten. je moet doen waar femke zich goed bij voelt he! als zij maar 150 kan drinken moet je het ook gewoon daarbij laten. het komt verder vanzelf wel.
    even een andere vraag waarom heb je om 03.00 een fles en 07.00 de borst? is andersom niet veel makkelijker? hoef je s'nachts geen flesje te maken.

@smile: wat schattig dat je kleine meid tijgert. haha nog ff en niks is meer veilig:p

@ikheid: hoe is je solli gegaan?

@kris: lekker wat eerder naar huis. idd vanavond slaapt ze alleen maar. maar toch kan ik me voorstellen dat het ook niet leuk is om weer terug te moeten.

@hier: ook een solli gehad. ging goed ik mag donderdag mee draaien. maar nou begin ik weer te twijfelen.
    ik heb nu een vast contract en kan best nog even wachten tot er weer interne vacatures komen. ( maar wie weet hoe lang dat nog zou gaan duren.)
    daar zou je beginnen met een 6 maanden contract en daarna wordt het verlengt met 1,5 jaar en daarna pas een vast contract. nu willen wij natuurlijk voor een tweede gaan dus ik ben bang als ik nu met vaste contract laat schieten ik daar missn er uit gegooid wordt als ik zwanger ben. aan het einde van een contract mogen ze namelijk opzeggen zonder reden op te geven. :S dilemma dus!!

Deel Deze Pagina