April mama's 2010 deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door ingrid130, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Dat zat ik me vandaag nog af te vragen, over die bieten die je ging geven! Dat vlekt natuurlijk hartstikke. Dus nu heb je een bloederige hydrofiel luier? ;)

2. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Heb vandaag ook nog overwogen om het met aardappel te proberen, dan is het natuurlijk ook misschien weer 'smeuïger'... Nou ja, we zullen zien!

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hier gaat broccolie puur er ook gewoon goed in hoor. het enige wat ze tot nu toe echt niet lekker leek te vinden was snijbonen en mijn geprakte peer en appel. Maar peer of appel uit de blender vind ze heerlijk..

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahha, ja het zag er wel een beetje luguber uit, Ayla met zo'n hydrofiel met allemaal rode vlek om. Ik heb de hydrofiel gelijk met heet water uitgespoeld en dan gaat het grootste gedeelte van de vlekken er wel uit. Ach, en als ie niet helemaal schoon word, dan gebruik ik deze gewoon voor de hapjes enzo.

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hallo,

mermaid, lekker shoppen dus voor jou! Zag op de site van mama licious alweer zoveel leuke dingen, is maar goed dat ik niet zwanger ben hahaha. Slab met rode vlekken, als het er idd niet meer uit wil gewoon houden voor de hapjes. Als ze straks alles zelf wil doen is het wel handig om er bij te hebben.

Ikheid, vind het zo spannend voor jullie!! Hoop dat jullie snel zwanger zijn, als jullie er tenminste klaar voor zijn. Goed idee alles op marktplaats!

LZ, lekker niks doen, groot gelijk!!!

Franka, gewoon lekker de flessen geven en de groente en fruit overslaan. Maakt allemaal niks uit, heb ik hier vandaag ook gehad met de groente.

Vandaag dus dagje dierentuin gehad, zouden gezellig met z'n allen gaan maar Roeland zat de hele tijd al te miepen en toen in de auto weer, dat ik rustig moest rijden anders waren we straks allemaal misselijk. Mijn reactie, draai je het raampje maar open en kots je maar lekker naar buiten. Die viel dus niet zo goed en dus wilde hij niet mee want het ging toch regenen en hij had geen zin om in de regen in de dierentuin te lopen blablabla. Dus ben ik aan de kant van de weg gaan staan en gezegd dat hij dan maar op moest rotten. Hij is dus terug naar huis gelopen, waren nog in Assen en ik ben met Milan, Julian en roeland zijn nichtje en haar vriend naar de dierentuin gegaan.

Was trouwens super gezellig nadat Roeland uit de auto was hahaha.

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Ingrid, oeps! Dat had Roeland zeker niet gedacht, dat je hem uit de auto zou zetten? Is het nu wel weer goed tussen jullie of nog niet echt gezellig thuis?

@ Vieze kleuren hapjes, ik heb gister Noa bosvruchten met zuivel gegeven en dat was paars. Daarna heeft ze de hele dag paars gespuugd! Echt ranzig! En ze had natuurlijk uitgerekend gister witte kleertjes aan (een crèmekleurig jurkje wat mijn zus had gebreid en een witte longsleeves en wit maillotje). Wonder boven wonder is alles redelijk schoon gebleven, maar ze heeft wel heel de dag met grote slabben om gelegen, dus veel van haar mooie jurkje was er niet te zien!

Heel raar trouwens, vandaag had ik haar appel en banaan gegeven (zelfgemaakt) en nu had ze een paar uur daarna lichtbruine spuug met zwarte spikkels!!!??? Heel apart!

Ik had eigenlijk gehoopt dat het spugen minder zou worden met de vaste voeding, maar dat spuugt ze gewoon vrolijk mee. Ik denk dus dat ik toch maar even wacht met de bietjes!

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ franka, Noa slaat ook wel eens een groente of fruithap over. Of ik geef haar dan op flessentijd een halve portie fruit en een iets kleinere fles.

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hij had het denk ik niet verwacht maar hij had het kunnen weten. Waar ik zit is het erg gezellig, zit namelijk boven op bed met Milan bij me en Julian is beneden met Roeland. Even geen zin in gedoe en gezeur en daarnaast was hij voetbal aan het kijken waar ik geen zin in heb en hij heeft natuurlijk de hele dag niks gedaan behalve troep maken dus heb het even helemaal gehad met die kerel.

Hier is het spugen ook nog niet echt minder dan met de flesvoeding, tenminste volgens mij is de hoeveelheid die er uit komt per x wel minder alleen is het nu nog viezer omdat het een andere kleur heeft elke keer hahaha.

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ingrid: Hahaha, stond Roeland vast raar te kijken toen je de auto aan de kant moest zetten. Fijn dat het uiteindelijk toch nog gezellig was.

@ Caro: Die lichtbruine spuug met zwarte spikkels komt van de banaan. Heeft Ayla ook wel eens als ze banaan op heeft.

Ayla heeft vandaag gewoon 2 poepbroeken gehad. Is veel voor haar doen. In de laatste poepbroek kon je goed zien dat ze gisteren erwtjes had gegeten, hahaha, er zaten nog wat onverteerde erwtenvelletjes in :D.

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Twee! Daar zou ik een moord voor doen. Het is hier de laatste tijd bijna elke voeding raak en tussen door ook nog wel eens een paar keer. Ik zit erover na te denken om aandelen in de Pampers te kopen. Dan verdien ik tenminste nog wat van mijn eigen geld terug! :$

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahhaha, pfff elke voeding een poepbroek. Da's wel aardig wat idd.

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ben ik ook weer eens....wel meegelezen vandaag maar niet meer gereageerd, ben geloof ik lichtelijk verslaafd aan het raken aan Farmville op Facebook :)

Ikheid en hoe was de appelkruimeltaart? Lekker relaxt dagje gehad, heerlijk zo'n zondag! wij hebben ook echt niets uitgevoerd.

LZ lekker geluierd?

Bijten: Irem bijt nu al zonder tandjes en dat doet al pijn, wil dus niet weten hoe het voelt mét tandjes ;)

Mermaid leuk lekker shoppen weer! Ik kan mijn oude zwangerschapskleding ook echt niet meer zien, op het laatst paste ik nog maar 2 setjes ofzo, vréselijk. Gelukkig werd het op het allerlaatst wat mooier weer, kon ik nog wat shirtjes aan. Maar lekker dat je weer nieuwe dingen kunt gaan kopen! grappig dat de bietjes zo'n succes waren! Hebben we hier nog niet geprobeerd.

Franka op deze leeftijd is bijvoeding nog echt BIJvoeding, zou me er absoluut geen zorgen over maken als ie een keer een hapje niet krijgt!

Janne ach dus de broccoli was geen succes! Ach je kunt niet alles lusten toch :D. Zou het gewoon over een tijdje nog een keer proberen en wie weet lust ze het dan ineens wel.

Kris8 balen dat ze moeilijk gaat slapen :( Irem doet ook weleens moeilijk aan het einde van de dag, meestal haal ik haar dan weer uit bed en blijft ze maar op tot 19.00 uur, dat gaat meestal net en dan gaat ze dus om 19.00 héél makkelijk slapen ;)

Ingrid jeetje! Dat klinkt niet erg gezellig. Wel een goede actie om hem gewoon de auto uit te zetten haha, hoop niet dat het nu erg ongezellig is thuis? Gelukkig heb je verder wel een leuke middag gehad!

Caromama ohh nee paars spuug op wit jurkje :( gelukkig is het eruit!

Poepluiers: Irem heeft er nu meestal 2/3 per dag maar ik vind ze wel erg stevig, ben natuurlijk bv poep gewend die heel dun is maar vind dit wel het andere uiterste, het zijn vaak echt stukken/stukjes die gewoon haar luier uitrollen bij wijze van. Is dat bij jullie ook zo?

Spugen: Irem heeft reflux en krijgt medicijnen, met de vaste voeding is ze gelukkig niet meer gaan spugen, alleen na het groentehapje 's avonds komt er meestal 1 mondje terug (gisteren wortel, die vlek is er dus niet uitgegaan! Gelukkig was het haar pyama maar....)

Heb Irem vandaag voor het eerst een koekje gegeven, babykoekje uit de Turkse winkel toevallig maar het lijkt op een Nijntje koekje ofzo. In ieder geval, gemengd met een klein beetje water en toen was het al pap geworden, dus maar met een lepeltje gegeven, maar ze vond het lékker! Ze klom bijna haar stoel uit haha. Maar dat gaan we niet elke dag doen want volgens mij zit daar best wat suiker in. Af en toe moet kunnen.

Verder hebben wij vandaag echt NIKS gedaan, heerlijk, Irem heeft veel geslapen en ik heb haar gelukkig vanavond tot 19.30 wakker weten te houden, dus nu hoop ik dat ze het morgenochtend iets later maakt dan 5.30.

13. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ha ha... caromama, nou ik doe mee... hier ook 4 a 5 poepbroeken per dag tegenwoordig...

OOk een dilemma.. Sanne dus met veel moeite daarnet in slaap gekregen. Nu had ze om half 8 haar fles weer gemoeten, maar ze slaapt... gewoon laten slapen tot ze wakker wordt en dan de fles of wakker maken ???

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Eylem: Oh meid, morgen lekker NIET naar je werk! Wat een genot zeg. Ik ben lichtelijk jaloers :p, maar gun het je uiteraard van harte.

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja ik dacht ik schrijf het niet op :p maar het voelt wel érg lekker ;)

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, nou mag je best opschrijven hoor. Ik kan me voorstellen dat het echt lekker voelt.

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hoi! Hier hangdag Zorra:D

Lekker niks gedaan, alleen bij mn sm gegeten. We hadden pizza besteld, maar duurde zooooooooooo lang voordat ze kwamen, dat Gerodi helemaal kapot was....

Hier is broccoli trouwens grote favoriet, bieten lijken me ook wel een goed idee!

Ikheid: ik snap wat je bedoeld, ik zou het ook raar en eng vinden als het nu raak is en toch willen we het graag. Helemaal omdat ik ook eigenlijk vind dat ik helemaal niet in de positie ben om zo te denken....

Ingrid: wat een actie!!!!!!!!! Whahahahaha. Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Kris: ik zou dr laten slapen...

18. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mag ik hier nog even heeeeel hard griezelen???? IEUW!

Ik had van de week in de voorraadkast nog een pak chocolademelk gevonden van vorig jaar denk ik nog over, ik denk oh dat is wel lekker 's avonds een keertje een bekertje uit de magnetron. Pak was wel iets over de datum maar goed houdbare melk, moet kunnen lijkt mij. Dus ik drink al 2 avonden lekker een bekertje warme chocolademelk, stond net in te schenken en ik denk hmmm wat komt die melk toch langzaam uit het pak? Ik knijp even en komt er een hele KLONT uit!!!! oh bahhh!!! Daarna het hele pak in de gootsteen gemieterd en het zal dus vol met klontjes bah bah bah en ik heb daar vrolijk van gedronken. gelukkig niet ziek geworden, maar BAH! Zo.

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @qushke en nonnie: ik kan het wel begrijpen. soms wordt het allemaal te veel. probeer ook tijd voor je zelf vrij te maken

@ikheid: lekker taart!! leuk kraamvisite!

@mermaid: mm ik vind toch die bugaboo de mooiste. maar komt ie nog wel op tijd uit?

@ingrid: mannen he! fijn dat jullie in elk geval nog een gezellige dag hebben gehad zonder roeland in de zoo.

@wintertijd: lotte was hier op de oude tijd wakker vanmorgen. verder is ze qua slapen en eten een beetje uit haar doen.

@franka: lotte slaat ook wel eens een voeding over. dat is echt geen probleem hoor.

@gekleurd poepen: hier ook wel eens, vooral als ze wortels gegeten heeft.

@caro: oei zijn de vlekken nog uit de jurk gegaan??

@slechte nachten: balen hopelijk vannacht meer geluk.

@poepluiers: hier ongeveer 2 a 3 op een dag.

@eylem: heerlijk zeg! je hoeft gewoon niet meer naar je werk.

@kris: lekker laten slapen!

@lz: heerlijk een relaxdag!!

@hier: juist geen relaxdag, manlief en schoonmoeder hebben hier behangen:D heerlijk ziet er weer goed uit!
    morgen mag lotte op de foto bij het kdv. dus we hebben een leuk setje gekocht speciaal voor de foto!!

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    brrr bah!! gelukkig ben je niet ziek geworden.

Deel Deze Pagina