Kris, wat leuk van Sanne! Ja, ben al lang aan het kwakkelen. Met de bv heb ik echt minder weerstand en 'kwaaltjes' duren langer... nou ja, heb het er wel voor over. En nu ik 's nachts weer door kan slapen moet het toch ook beter daan. Erg zeg, voor je 'stiefschoonzus' (hoe noem je dat?) Caro, voor jou wel even fijn dat je man ws wat vaker thuis is, helemaal in de drukke eindjaarmaanden! Ik zou klaar gemaakt fruit 1 dag in de koelkast bewaren maar het mag ook in de vriezer. Ik maak het zelf meestal de dag zelf, fruit is niet zoveel ewrk als groente. Ikheid, 7 maanden, gefeliciteerd! Ik dwing geen hapjes inderdaad, dat vind ik zielig en daar is zo'n kleintje echt niet aan toe. Eten moet wel leuk zijn. Oei, Wonder gevallen en haar laptop min of meer verongelukt? Hi Mermaid-zus! (of Dag) Pas ging het nog over sinterklaas, wij gaan zelf wel sinterklaas vieren met wat familie maar Eva 'doet' niet mee met lootje trekken vidn ik, want dat betekent dat ik er gewoon 1 extra heb en dat vind ik onzin, vooral gezien het feit dat Eva er geen lor van snapt. Jullie? @cb was alles goed, Eva is nu 70 cm en 7780 gram (een maand terug 68.5 cm en 7250 gram, maar ik vind het valsspelen want ze had net een hele peer op, maar goed ).
Mijn lenzen zijn trouwens behoorlijk geflopt. Ik werd echt opgefokt van die dingen en toen ik ze vroeger heb gehad heb ik dat gevoel 2 maanden gehad, dus ik zag het niet zitten. Heb ze fijn weer ingeleverd en een nieuwe bril uitgezocht. Beetje jammer dat ik altijd nogal dure glazen heb omdat ik links + 6,5 heb en dat heel dik is en ik dus wil dat ze daar een dun glas van maken, maar goed, ben geloof ik wel tevreden (hoewel ik altijd als ik mijn uitgezochte bril krijg, denk 'heb ík déze bril uitgekozen?!?!') Evn afwachten nu tot ie klaar is.
@ Kris: Ik heb helemaal geen last van kwaaltjes. Zelfs geen zere borsten/tepels. Dat had ik bij Ayla wel en ik vind het wel een beetje eng dat ik dat nu helemaal niet heb. Ik heb alleen af en toe zo'n gevoel of is een tsr krijg. Maar that's it. Oh ja, en ik heb veel hoofdpijn, dat had ik bij Ayla ook volgens mij. @ Janne: Jammer dat je lenzen geflopt zijn. Hoe bevalt de tv eigenlijk?
Gelukkig gaat het beter! Ging bij jullie ook het alarm om 12.10 Ik was al aan het pakken en had alle radio's en tv's aangezet
hee meiden, had een vriendinnetje op de koffie, nou ja, thee eigenlijk, dus dat was gezellig! hier zag ik dat we bezoek hebben gehad van Mermaids zusje. (maar die is alweer weg... hihi) Wonder is gevallen, hopelijk heb je jezelf niet bezeerd! @eten, ik dwing niets inderdaad, groente heeft hij nu worteltjes, sperzieboontjes, bruine bonen, en gister voor het eerst groene groente (allemaal nog potjes, als hij wat meer eet ga ik vers maken) hij eet nu iets minder dan een klein potje... en van fruit heeft hij nu banaan en peer gegeten, allebei een groot succes! @janne: jammer dat lenzen geen succes waren! mermaid: fijn dat je geen kwaaltjes hebt, het zit vast wel goed joh! @ikheid: jayden alweer 7 maanden, gaat echt hard hoor! en 3 november is al bijna, wat denk je zelf, heb je er een goed gevoel over?? testjes al in huis??
Even vraagje over de mc: Gerodi zit zo goed als aan de bovenkant met zn hoofd, als ie erboven uit komt, mag ie niet meer in de mc toch? Maar die andere autostoelen zijn pas vanaf 9 maanden. Moet ik dan 3 maanden gaan lopen????
wat gaan jullie eten vanavond??? wij gaan volgende week trouwens beginnen met SonjaB... en ik begin met Zumba, hopelijk gaan dan eindelijk die laatste 4 kilo eraf... (ik vreet gewoon TEveel) meestal gaat het bij bv wel wat sneller dat afvallen, maar bij mij niet hoor... duurt nu ook langer dan bij thijmen, toen zat ik met 4 maanden ongeveer weer op mn oude gewicht...
LZ: volgens mij is dat zo ja... nummer 1 stoelen kan vanaf 9 kilo, is hij dat al?? thijmen hebben we rond 8-9 maanden overgezet, maar met een jaar paste hij er nog in, toen we naar LA gingen hebben we m weer in de MC gehad, was makkelijker meenemen met het vliegtuig... maar kasper groeit nu ook veel sneller...
oja, ik zie dat hij bijna die 9 kilo is, dus volgens mij moet het kunnen, helemaal als je dan een stoeltje neemt die ook een ligstand heeft (wij hebben de romer king met extra hoofdsteunen) dan kan hij daar prima in zitten volgens mij...
moeten ze daarvoor niet zelf kunnen zitten ? Sanne is denk ik ook wel al ongeveer boven de 9kilo en komt ook bijna boven de hoofdsteun uit.. maar ik ben er nog niet aan toe eigenlijk... ze wordt veels te snel groot. Zo net 45min flink doorgewandeld met de hond en kinderwagen. Weer wat calorieën verbrand
Jeetje wat zijn die van jullie allemaal al groot zeg! Noa heeft nog ruim plek in de maxicosi! Ik heb pas drie weken terug de verkleiner eruit gehaald!
Sanne wil dus voor de derde dag ofzo absoluut niet slapen overdag. Vanochtend even toen ik met de auto was gaan rijden, maar niet als ik haar gewoon in bed leg. Ze is wel moe, want hartstikke jengelig en in haar ogen wrijven en geeuwen. Ze sliep altijd goed overdag de laatste maanden. Nu gewoon hooguit 1,2 uur per dag en meestal minder. NU heeft ze vanochtend van 11.15u tot 12u geslapen en heb haar net weg gelegd maar ze blijft maar huilen. Ben al tig k eer naar boven gegaan om haar haar tutje te geven, maar het helpt niet, ze gaat gewoon niet slapen.. Hoe doen jullie dat ? Door haar steeds te pakken als ze zo doet leer ik haar toch verkeerd aan. Dus ik moet doorzetten... maar hoe lang ??? Ik moet eerlijk zeggen dat ik het er op het moment even mee gehad heb. Ik kan niets doen. Ze heeft continue aandacht nodig.. zal wel komen omdat ze verkouden is, maar ik ben ook niet lekker en het lukt me gewoon niet om een hele dag te entertainen... Zooooo dat is eruit... ik ga nog maar eens naar boven... ZUCHT
@ Kris: Hm, vervelend dat Sanne niet wil slapen en als je zelf ook niet lekker bent kun je natuurlijk net weer wat minder hebben. Ik heb niet echt tips voor je, aangezien Ayla eigenlijk altijd wel gewoon gaat slapen als ze echt moe is.
Ja Sanne dus ook tot 3 dagen geleden. Heb net met de deur geslagen, dat helpt natuurlijk niet maar mijn grens is gewoon even bereikt.. als ze over 5 minuuten nog huilt haal ik haar maar weer uit bed. Maar ja in de box op het speelkleed en de wipper jengelt ze ook continu. Alleen bij mij op schoot is goed of in de kinderwagen rondrijden, maar ik heb al boodschappen gedaan en bijna een uur gewandeld kan toch niet bezig blijven..
Lz: ik zou pas overgaan als hij echt met z'n koppie er bovenuit steekt. Justin zit in de breedte nogal klem en hij is al ruim 9 kilo maar toch adviseerde ze zo lang mogelijk in de mc te houden. Dan gaat hij tegen de rijeichting in. Als hij in een ander stoeltje zit en je krijgt een botsing moet je voorstellen wat er met z'n nekje gebeurt. Toevallig vanmorgen met maxi cosi gebeld omdat Demi het piepschuim uit de maxi cosi heeft gehaald en het gebroken heeft terwijl ik de hoes aan het wassen was.
Ach meid, vervelend voor je. Helemaal nu je zelf niet lekker bent. En als je samen met haar even op jouw bed gaat liggen? Dan kunnen jullie misschien allebei even een dutje doen.