Thanks voor de lieve woorden Caromama, i, heb haar uit bed gehaald. In bad gedaan, flesje gegeven even in de box met haar gespeeld en toen ging ze toch echt weer in haar ogen wrijven dus weer in bed gelegd.. en jawel ... ze lijkt te slapen ! * even afkloppen*
We zijn vorig haar met Lukas naar het Feest van Sinterklaas in Ahoy geweest. Was echt hartstikke leuk. Nou wilde ik kijken of er nog kaarten beschikbaar waren dit jaar, blijkt dat ze er mee gestopt zijn, mede omdat ze van de Club van Sinterklaas nu ook een feest doen in Utrecht. Maar daar betaal je voor een kaartje vanaf 50 euro p.p.!!! Dat is toch belachelijk voor een kinderfeest! Vind het echt jammer dat ze het nu niet meer doen in Ahoy. Gelukkig had ik nog niets gezegd tegen Lukas!
@ Kris: fijn dat ze nu toch lekker ligt te slapen. @ Caro: Oh wat jammer dat dat feest niet meer is. En 50,-- voor een kaartje voor een kinderfeest vind ik ook idioot veel. Stelletje afzetters! :x. Nou nog een uurtje werken en dan lekker weer naar huis. Ik had gehoopt vroeg te zijn vandaag (08.15 ipv 08.30), want ik zat om 07.45 uur in de auto bij de oppas vandaan, maar het was ineens hartstikke druk op de weg, dus ik was nog pas om 08.30 op het werk. Beetje jammer...
Ja dat wel maar 2 weken levertijd !!!! Nou weet ik niet of ik hem zo durf te gebruiken, hij is met tape aan elkaar gezet
Kris, gelukkig dat ze toch in slaap is gevallen. Kan me voorstellen dat je het even gehad hebt hoor, hier is er ook 1 bezig de hele dag. Overal jengelen en janken maar als je hem oppakt een big smile, pfffff.... dus op bed gelegd en laten liggen en hij is in slaap gevallen. Wel geluisterd of hij niet over de rooie ging maar dat was dus niet zo. Verder zit ik vandaag met een man met schoonmaakwoede (schuldgevoel denk ik hahaha net goed) en een peuter die geen stopknop heeft en constant doorgaat, heeeeel vermoeiend. Opzich bedenkt hij best wel grappige dingen zoals een jas die een paard is geworden alleen jammer dat de jas dan vies wordt en als je zegt dat hij iets doet wat stout is dan zegt hij: "Nee mama, Julian lief zijn!!!" met de liefste lach die hij maar kan opzetten. Erg vermoeiend!!!
Jeetje heb je dat gelezen van Lily Allen, haar kindje is met 6 maanden dood geboren.. Eerst stond er over een miskraam maar dat was snel veranderd naar dood geboren .. 6 maanden is natuurlijk al een heel compleet mens, dat is geen miskraam meer ... Sneu zeg.....
Ow en Mermaid, geen enkele zwangerschap is hetzelfde dus dat je nu niet dezelfde klachten (of zelfs geen klachten) hebt is helemaal normaal! Ik zou zeggen geniet van je tot nu toe klachtloze zwangerschap!!!
Mirjam... nee niet gelezen. Lijkt me vreselijk. Maar ik moet nu dat soort dingen niet lezen. Ben emotioneel niet zo stabiel geloof ik momenteel. Huil echt om alles. ( net een liedje van Marco Borsato en Ali B voor warchild en toen kwamen de tranen al... )
Net terug van de Prenatal.. cadeaubonnen gebruikt, tassen vol en niks te betalen, das heerlijk zeg! Ik ben ongesteld geworden.. jammer! Volgende keer beter! En.. ik heb de baan niet. Balen! Maar ja, we gaan gewoon weer verder. Nu ff eten en gezellig met manlief doen. Jayden ligt in de box te spelen met zijn activity centre van V-Tech, vindt ie geweldig! X
Kris8 ja dat is soms lastig he....ik laat Irem meestal 10 minuutjes aanklooien in bed, als ze dan nog steeds echt huilt gaat ze zeker niet slapen en haal ik haar er weer even uit, even een cd'tje met kinderliedjes ofzo opzetten en dan gaat ze meestal een half uurtje later wel slapen. Maar soms kunnen ze echt, zo klein als ze zijn, al even het bloed onder je nagels vandaan halen. Irem heeft ook zo'n dag vandaag, niets is goed, ze wil alleen maar bij mij zijn, ja gezellig maar niet de hele dag. Ikheid, balen zeg van je ongesteldheid en baan... gelukkig wel lekker geshopt! Ingrid handig toch die schoonmaakwoede? Ik heb Irem net even in bed gelegd voor een slaapje van ik dacht een half uur, slaapt ze ineens al anderhalf uur maar ik ga haar toch echt zo wakker maken anders is het hier morgenochtend om 4.00 uur feest.
net telefoon van mijn so gehad, ik krijg voor mijn verjaardag van hun een nieuwe jas!!! Mag morgen hun pinpas ophalen, ze zijn alletwee niet thuis, en dan mag ik er zelf een ophalen!!! Ik weet al wel wat voor soort ik wil en die verkopen ze bij steps en bij esprit dus morgen ff shoppen!!!
Maxi Cosi: Eva past er nog wel goed in, alleen met jas is het wel krapjes. Verkleiner hadden we er wel al heel snel uit. Kris, lastig dat Sanne zo slecht slaapt nu de laatste dagen. Sterkte joh! Helemaal als je zelf niet lekker bent is dat wel pittig. Surf, goed van Sonja Bakker! Handig om samen te doen, anders is het zo'n gedoe'tje lijkt me. Succes ermee! Wij hebben aardappels op, prei met kaas en braadworstjes. Caro, E50 voor die kaartjes Echt idioot. Ingrid, vermoeiend dagje gehad dus, maar wel met schoon huis! Leuk kado! Ikheid, wat balen dat je ongesteld bent! En ook die baan niet. Bah zeg! Wat heb je allemaal gekocht bij de Prenatal? @hier: niks te melden. Pff, wat een saaiheid eigenlijk! Heb vanmiddag wel gezellig met Eva op de bank gezeten, ik met een boek en zij naast me in een hoek van de bank. Ze kan tegenwoordig als ze leunt ook zelf rechtop gaan zitten. En dat heeft ze nu helemaal ontdekt, dus laat ze zich steeds naar achter vallen en dan komt ze weer overeind naar voren en weer naar achter en weer naar voren... Vindt ze in de kinderstoel ook helemaal leuk, maar dan kan ze niet zover naar achter. Ik vraag me haast af of ze iets heeft in het autistisch spectrum, met dat heen en weer gewiebel Nog geen ongesteldheid te bekennen overigens.
He, wat balen zeg, dubbelop..ongi en solli... Maar wat heerlijk een tas vol prenatal-spul voor niks!! Ik heb geen enkele cadeaubon gekregen in de kraamtijd
Jij ook lekker op de bank gehangen dus, haha, ik ben serieus maar weer eens begonnen met het breien van een truitje voor Fiene...hoe suf, nee hoor, ik vind het een heerlijke bezigheid. Fiene heeft dat heen en weer gaan ook helemaal ontdekt, ziet er inderdaad licht dwangmatig uit. Oh, en nog geen ongesteldheid? Is er de mogelijkheid dat je zwanger zou zijn dan? Of misschien wat meer BV gegeven, waardoor het nu wat langer uitblijft?
Hier heb ik echt zitten rekken net om Fiene niet al om 18 uur op bed te leggen, ze was echt helemaal op. Maar t is gelukt, precies 19 uur nieuwe tijd lag ze op 1 oor, meteen weg!
Leuk, truitje breien! Ik denk er haast aan weer eenborduurwerkje te maken hahaha, maar dan krijg je zo'n truttig huis met teveel borduurwerkjes aan de muur. Nou ja, ik geef bv en we gebruiken condooms, dus het zou niet moeten kunnen. En ik weet ook dat ik gewoon nog onregelmatig ongesteld mag zijn zeg maar. Maar toch vind ik het 'eng', vooral omdat Eva ook zo onverwacht is gekomen. Ik heb daardoor haast het gevoel dat een zwangerschap uit het niets kan ontstaan. Beetje rare kronkel, maar goed Fijn dat Fiene om 1900 op bed lag!