April mama's 2010 deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door ingrid130, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @mermaid: nou lekker gezellig bij je juli mama's dan:S maar ja tegen ons kan ook niemand op:p

@alle: thanks voor de knuffels meiden. doet me goed.

@surf: haha nou lekker samen springen in de woonkamer dan!!;) thijmen ook lekker mee doen:p hihi lekker hoor betijds klaar zijn.

@ikheid: balen dat je de baan ook niet had. zit niet echt mee he!! maar volgende maand wordt jouw maand.

@ingrid: ohhh dat is altijd leuk shoppen op iemand anders zijn kosten:p

@surf: me cyclus kan idd ook korter zijn die nod van 26 nov is uitgegaan van een cyclus van 40 dagen. maar als het nu weer 32 dagen is zou het al een week eerder zijn.
    ergens tussen nu en 12 nov verwacht ik me ei, als ik die heb natuurlijk ivm de pcos.
    ik ga wel ovu-testen gebruiken ivm de pcos dat weet ik in elk geval of ik wel een ei heb.

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ja het gesprek ging goed, was trouwens op een donderdag maar hij heeft vandaag te horen gekregen dat ze al iemand anders hadden aangenomen dus helaas. Hij had eerder wel een gesprek op een maandag gehad maar dat dus nog steeds niks van gehoord;)

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @mermaid: irritant is dat he! ik had dat een half jaar geleden ook steeds, ik helemaal geirriteerd, ging ik buiten kijken, was het mn eigen auto :)
    ik wist helemaal niet dat ik een alarm had, bleek dat er storing zat in het systeem, lekker dan!

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    dat is waar natuurlijk, das dan vooral wennen. Denk ook voor Thijmen, dat papa er nu ineens ook is die zegt wat wel en niet mag maar went snel genoeg!

5. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ingrid, die van de Steps is leuk!
    Van Esprit krijg je gewoon de hoofdsite via die link.

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    meiden, ik ga stoppen, tot morgen!

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Janne, ff snel terug in de magnetron?

@ Nonnie, weltrusten!

@ Ingrid, leuk die van Steps. Die van Esprit zie ik niet. Krijg gewoon de algemene pagina. Ik moet eignelijk ook nog een nieuwe winterjas hebben. Misschien vraag ik die ook wel voor mijn verjaardag van manlief. Die weet toch nooit wat hij moet kopen. (ondanks dat ik al in oktober begin met hints te geven)

8. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

al sinds me 16de is het niet echt goed meer sloot me zelf op in me kamer en zo. maar het wordt nu steeds erger. voel me al heel lang buiten gesloten van het gezin. michel was niet goed genoeg om mee te trouwen. en nu doe ik alles fout in me moeder ogen met me dochter.

( mocht het je interesseren kijk maar eens op me hyves, de foto van lotte met de snor (toetjes snor) me moeder heet helma. nou dat is dus geen leuke reactie)

en zulk soort berichten krijg ik dus altijd. en me zusjes en broertje doen altijd alles wel goed.

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik was net trouwens op de verjaardag van mijn nichtje (14) met Noa en die zat me daar toch de show te stelen! Heel de tijd "kletsen" en ze ging telkens staan als ze bij iemand op schoot zat en dan lag ze zelf helemaal in een deuk. Over aandacht had ze in ieder geval niet te klagen! Op een gegeven ogenblik had ik haar op een kleedje neergelegd en toen stonden ze met 8 man om haar heen! Prachtig vond ze het!

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ingrid: Mooie jas van de Steps!

@ Surf: Het alarm is van de schuinoverburen hoor ik net van Arco. Is een huisartsenpraktijk. Er brandde wel licht zei hij, dus ze zijn er iig mee bezig.

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ja zag dat de link niet echt goed werkt hahaha, bij jassen/mantels en dan topper de vierde. Ik vind er nog wel een paar leuk die er opstaan maar die zijn ook allemaal tegen de 190euro dus beetje prijzig. Al vind ik 150euro voor een verjaardagskado ook al erg veel maar ja is omdat ik 30 wordt dan mag je wat meer hahaha

12. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

ja dat zit wel goed. me huis gaat langzaam aan komen. het zijn nu ook andere dingen. ( zie andere berichten van me) die hoog zitten. maar ja dan wil ik er niemand mee lastigvallen.

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Pamsie: Hm, niet zo'n leuke reactie van je moeder idd. Echt zo'n zogenaamd grappige opmerking, maar ondertussen... Ik zou die opmerking gewoon verwijderen. Is toch niet leuk om te lezen.

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Heb even snel gekeken, maar inderdaad een beetje een rare reactie! Wel naar dat je je zo voelt. Hebben jullie wel een goede band met Michel z'n ouders?

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh, ik word 34 dus dan mag de knip nog wel verder open! :p Ik ga nog ff snel kijken of ik die van Esprit kan vinden.

16. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @nonnie: balen dat je man weer in zwitserland zit. hopelijk gaan de dagen een beetje snel voorbij voor je.

@ingrid: leuke jas, die eerste link

@caro: we hebben streepjes behang, wit, groen, bruin. ik had op hyves ook al beloofd om foto's te maken dus zodra ik dat gedaan heb laat ik het hier ook ff zien ;)

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Is dat die zwarte van 159 euro?

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

hahaha dat is wel heel droog!!:p

19. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Caro, ik heb nu maar een lauw chocje opgedronken... en ik ahd dus getest en (in mijn geval: gelukkig) negatief.

Pamsie, echt rot joh voor je. Het zijn toch je ouders hè.... Sterkte hoor meid!
    En 'lastig vallen'... als je ergens mee zit kun je het hier gewoon vertellen hoor meid! Het is echt belangrijk om je hart te kunnen luchten, het best eigenlijk natuurlijk met mensen in real life.

Ik ga zo mijn bed opzoeken, ben hartstikke moe. Welterusten!

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

hahaha prachtig!! dat is altijd zo leuk om te zien.

Deel Deze Pagina