Staan doet ie alleen als ik hem tegen de leuning van de bank aanzet en dat gaat dan goed voor 5 minuten, zitten is nog een beetje wiebelig.. Maar gaat de goede kant op. Ik probeer het alleen niet teveel te stimuleren, want straks denkt ie dat ik hem altijd neerzet en dat is niet de bedoeling, hij moet straks zelf onder de knie krijgen hoe hij moet gaan zitten.. Maar hij begint al flink te tijgeren en zijn knietjes onder zijn buikje te doen zodat ie kan kruipen, maar hij raakt er erg gefrustreerd van, want het wil niet lukken, haha! Nu is het trouwens ook steeds dadadadadadada.. Hele dag door! En indiaantje nadoen vindt ie super! Ik ben naar mijn nichtje en haar dochtertje van 4 weken.. gezellig ff bijbeppen. Tot later! X
Ingrid, mooie foto's!! Smile, wat leuk zeg, klap eens in je handjes. Kris, awt goed van de flesjes! Surf, lekker nachtje dus op zich, alleen Thijmen beetje vroeg... balen! ikheid, hopelijk blijf je een beetje gezond! Hoe was je sollicitatie? Eva is steeds hard aan het gillen zeg, echt niet normaal. En ik weet niet wat er is. Best lastig!
Ik zit nu op de sectie ondernemingsrecht, dus oprichten van BV's/stichtingen/verenigingen, aandelenoverdrachten en statutenwijzigingen enzo. Maar de notaris waar ik voor werk gaat ook weer meer onroerend goed doen vanaf eind deze maand, dus dan ga ik dat ook weer meer doen.
@Ikheid wat goed zeg al staan en dansen! Vervelend dat je nu verkouden bent maar ik vind dat altijd wel prettiger dan keelpijn, hopelik knap je snel helemaal op. WAT vanaf donderdag 2 cm gegroeid dat is echt veel @Kris vervelend zeg dat spugen kan je geen tips geven want Noëlle heeft er nu bijna geen last meer van gelukkig. @Janne gilt Eva omdat ze echt iets wil of gewoon om te kletsen?
Ja Janne bedoel je kletsen gillen ? Dat doet Sanne op het moment ook heel veel, van die harde schelle gillen. Of bedoel je krijsen zegmaar ? Huilen ? Lastig he ik wil ook altijd weten wat er is, terwijl soms weet je het gewoon niet, dan zijn ze gewoon verdrietig ofzo
@kris: hier begon kasper ook meer te spugen toen we begonnen met fruit 3 weken terug, daarom ook weer even ermee gestopt. nu we met worteltjes zijn begonnnen heb ik nog niet echt gemerkt dat het meer werd... maar dat is pas 2 dagen, hopelijk wordt het snel minder!
Surf: spannend hè !! Heb je hem op dvd dan ?? Ka: beterschap zeg, zielig voor die kleintjes hoor.. Ikheid: hahaha die jayden, feestbeest wat kan hij al veel zeg ! Justin kwam ineens 2 x vannacht! En hij zit overdag echt aan z'n max dus als hij vannacht weer komt probeer ik hem wel te foppen met water ofzo?? Hij is overdag ook niet zichzelf, sprongetje ..?
Dat gillen is de ene keer omdat ze het leuk vindt, maar soms wordt het ineens gillen omdat ze iets wil. Eerst ging ze dan mopperen, maar nu dus gillen, doet echt zeer aan je oren. Sowieso is ze een beetje uit haar doen vandaag, gister ook al. Weet niet wat het is. Mirjam, vervelend dat Justin 2 keer kwam vannacht! Tja, met water foppen zou je kunnen proberen. Speen zeker al geprobeerd? Als hij overdag zichzelf ook niet is, zal het wel geen honger zijn lijkt me. Spugen: Eva spuugt de laatste tijd ook meer, geen idee waardoor. Elke keer als ze op haar buik ligt kotst ze de boel onder. In de wipstoel minder, maar ik ga haar niet heel de dag in de wipstoel zetten. En als ik haar op haar rug leg is ze in 5 seconden gedraaid, ze vindt het op haar rug niet leuk. Nah ja, de wasmachine draait wel.... gelukkig hebben we met onze box ook een boxkleed erbij, komt nu wel goed uit .
Ja was me hier al aan het sufpiekeren wanneer het boxkleed te wassen. Ze blijft niet meer netjes op een hydrofiel luier liggen dus ja... misschien een kleed erbij Ach net naar de prenatal iets ruilen, nu ligt Sanne super-schattig in de maxi-cosi te slapen. Ik laat haar maar even. Ze is weer wat verkouden dus wat extra slaap kan ze wel gebruiken. Komt wel goed uit, want ik wil het flesje eigenlijk nog een kwartiertje rekken. Maar dat gaat wel lukken als ze nog even doorslaapt. Durf nu alleen zelf amper te bewegen, bang dat ze wakker wordt..
Hm meerdere kindjes wat uit hun doen. Ben niet zo op de hoogte van hoe het zit met de sprongetjes, maar zouden ze niet weer zo`n fase hebben. Ze ontwikkelen zo snel nu. Dat ze daardoor wat van slag zijn ?
nee dat is ook zo maar i.v.m een eventueel brusje. waar ik nu ziet is een grote stichting + ik heb hier me vaste contract dus ik zal niet zo snel ontslagen worden. stel dat ik over 3 maanden zwanger ben en ik zit bij de nieuw werkgever. dit is een klein bedrijf met 5 vestigingen. dan kunnen ze na dat half jaar me zonder opgave van reden op straat zetten. dan ben ik dus zwanger zou zie dan maar een baan te vinden:S maar goed aan de andere kant is het wel de baan die ik graag wil 30 uur werken in 3 dagen. en dan kan ik dus twee dagen bij lotte zijn.
@mirjam: nee in de lounge hadden ze deze link geplaatst...http://www.tv-dome.net/greys-anatomy--season-6-episode-24/ @hier trouwens net wat bloedverlies, zou dat weer mijn eerste ongie worden?? ik ben benieuwd, sorry voor de details, maar het was heel waterig leek wel... was dat bij jullie de eerste keer ook zo?
@ingrid: leuke foto's van je jongens @ikheid: spannend hoor van je solli. hopelijk snel nieuws!! grappig Jayden die danst. @smile: leuk hoor klappen @janne: dat gillen om te kletsen doet Lotte ook. soms is het leuk maar soms word je er gek van.
@pamsie: das wel veel joh, 30 uur in 3 dagen! ik zou erover nadenken of jullie het redden evt zonder jouw inkomen en als dat zo is, lekker je gevoel volgen en voor die nieuwe baan gaan!
@surf: mijn eerste ongi leek gek genoeg nogmaals. ze zeggen dat het dan vaak veel heftiger is maar daar heb ik niks van gemerkt.
ik ben benieuwd of het door gaat zetten, heb nu maar een inlegkruisje in... ik kan me van thijmen niet meer herinneren hoe die eerste ongie was, ik denk normaal anders had ik het wel onthouden denk ik.
Ikheid wat leuk van Jayden! Een dansertje! Hij is echt snel hè in zijn ontwikkeling. Kris, Elisa heeft inderdaad bronchitis. Knapt een beetje op. Overdag hoest ze minder, maar rochelt nog wel aardig. 's Nachts hoest ze wel nog veel. Surf heeft hij chronische bronchitis? Of moest het overgaan met de medicatie, maar doet het dat nog niet? Pamsie mooie armbanden! Leuk dat je ze zo persoonlijk maakt. Lastige keuze met je werk! Ik zal eerst uitzoeken of jullie het kunnen redden, mocht je ontslagen worden of je contract niet verlengd. Is dat wel zo dan zou ik solliciteren! 30 uur in 3 dagen is wel lekker. Is bij kinderworld of niet?
Kris ik kreeg op mijn mail al een sprongetjesalarm ja! Bij 6 maand is die en hij kan 4 weken duren. Een feest dus haha...
hier ook last van sprongetje hoor! (denk ik althans) hij is onrustig en wil niet meer liggen haha, hij wil of rechtop zitten of staan, maar ja, das niet te doen natuurlijk de hele dag... ik heb m gister ook voor het eerst in de wandelwagen en niet meer in de wiegebakding zeg maar, hij vond het prachtig! @ka:ik hoop niet dat het chronisch is... heeft ze niets over gezegd. ze zei wel, in principe moet het over gaan, zo niet, dan kan het iets anders zijn een verkoudheid bijv, daar helpt ab niet tegen of het kan bij hem horen... lekker vaag weer.