April mama's 2010 deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door ingrid130, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja heb je gelijk in. Als het net zo'n winter wordt als vorig jaar dan wordt er denk ik niemand gelukkig van als we een buiten-activiteit hebben ;)

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

*MEETING-NIEUWS AANVULLING*

Wie er al een goed idee voor een activiteit heeft mag het uiteraard doorgeven...graag zelfs.... Denk eraan --> de meeting zal in de winter plaats vinden, dus iets om te doen op een locatie die binnen is, of waar we makkelijk naar binnen kunnen heeft de voorkeur!

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha stond die toevallig ook op je lijstje??

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, nee dat niet, heb een collega die Maya heet. Maar ik vind het wel echt super leuk. Kort, krachtig en je hoort het niet vaak. Scheelt denk ik ook dat Maya de collega een hele leuke vrouw is. Zo'n aardig mens.

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Er is er eentje wakker. Ik ga de papfles geven en dan lekker mijn bedje in duiken.

Tot morgen!

xx

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    owww hahahaha dacht al omdat je schreef heeeeeeeel leuk hahaha maar het is idd een hele leuke naam!

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Slaap lekker!!!

8. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

leuk nog een meeting

ik bedacht me ineens een idee
    in utrecht zit een kidz city met pamper hoek
    mssn een ideee ?

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik neem het gewoon op in mijn meeting-excel-bestand als idee voor een activiteit om te doen ;). Alle ideeën zijn welkom!

10. Trotsemama1

leuk hoor heb nu al zin in de meeting haha

11. Trotsemama1

ik ga afsluiten manlief komt zo thuis

ik heb trouwens tijdelijkk me oude htc in gebruik omdat ik het
    geklets met jullie we erg miste haha

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nog even het bericht naar voren:

*MEETING-NIEUWS*

Ladies!

Wie o wie heeft interesse in een 2e meeting? Er zijn nu een paar meiden die hebben aangegeven het wel weer leuk te vinden. Nu de kindjes allemaal wat ouder zijn is het misschien ook wel leuk om echt iets te gaan doen. Iets anders dus dan we vorige keer hebben gedaan.

De meeting zal dan plaats gaan vinden in januari of februari, afhankelijk van eventuele werkroosters van meiden die mee willen. Indien verhinderdata reeds bekend zijn geef die dan middels een pb'tje aan mij door.

Leuke ideeën voor een activiteit zijn welkom. Bij voorkeur iets binnen of iets/ergens waar we snel naar binnen kunnen in geval van Nederlands but-weer.

Dusssssssssssss.....roept u maar als het u leuk lijkt!!!

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    lijkt me leuk een tweede meeting, dan kom ik wel hoor, ben zo benieuwd naar jullie!
    misschien is ballorig een idee? ik weet alleen niet of dat druk is in het weekend, ik ga altijd alleen maar doordeweeks en dan is het superrustig...

hier sinds gisteravond roze afscheiding, zou mn eerste ongie doorkomen vandaag??

zo aankleden, dan kindjes naar de opvang en werken.
    fijne dag allemaal!

14. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Goedemorgen.....

Een meeting lijkt me idd wel erg gezellig! Hier geen wisseldiensten..dus niks om rekening mee te houden.

Wat ben ik blij dat Justin weer eens een nachtje lekker heeft geslapen zonder 's nachts te beginnen te vertellen.

Hij ligt nu op de grond en heeft net zijn achteruit versnelling ontdekt...hihi. ERg leuk om te zien!

@roken op werk: WEet nog toen ik ging solliciteren....das wel 11 jaar geleden...ik kwam op haar kantoor. Het eerste wat ze vroeg: ROok je? Ik zeg ja.....zij: Hier heb je een sigaret! hihihi....
    Maar zou het echt belachelijk vinden als ze je daarom niet willen aan nemen....

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Goeiemorgen!

@ Surf & Quschke: Ik heb jullie op de lijst gezet.

16. Trotsemama1

mermaid
    ik ben ook van de partij

17. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hihi, uiteraard ben ik ook van de partij aaangezien ik dus wel wat gevoelens heb opgerateld voor een 2e meeting ;)

kidz city in utrecht werd al genoemd maar denk eerlijk gezegd niet dat onze kleintjes daar wat aan hebben ben daar met mijn nichtjes geweest en de jongste was toen 2 zelfs zij mocht niet overal in dus onze kleintjes kunnen eigenlijk helemaal geen kant op zal is gaan brainstormen...

voor mij het liefst in het weekend aangezien ik geen rijbewijs heb dus dan kan mijn mannetje me brengen en hoef ik niet met die stomme trein waar niemand je wil helpen met die wagen hihi

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Nonnie: Je staat op de lijst!
    Ik had even op de site van Kidzcity gekeken en ik denk idd ook dat onze kindjes daar nog te klein voor zijn.
    De meeting gaat sowieso plaatsvinden in het weekend.

@ TM: Jou had ik gisteravond al op de lijst gezet ;).

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh oh, m'n meisje zat net heel hard te persen. Dus ik verwachte een flinke poepbroek, zat er één klein keuteltje in. Ze zal nu toch niet opeens verstopt zitten? Wat kan ik daar het beste aan doen? Ik las al eens olijfolie door het eten, maar ze krijgt pas einde van de dag weer groente. Kan dat ook door de melk?

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Olijfolie kan je heel goed door de melk doen. Niet al te veel, gewoon een paar druppeltjes en dat kan je eventueel bij een paar flesjes herhalen.

Deel Deze Pagina