April mama's 2010 deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door ingrid130, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hoi meiden,
    Net 18 pagina's gelezen en er is niet zoveel blijven hangen:)
    Komt misschien omdat ik nog onwijs moe ben, fysio was er vanmorgen al om 09.45.... gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

Over de meeting: ik wil weer graag mee:D, ik kan alleen 12 februari niet, want dan is mn vriend jarig....;)

ik pak het vanaf hier weer op, zo'n dag ertussen uit is iets teveel leesvoer.....

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Tja Mermaid; lastig is dat he. Je zou misschien heel voorzichtig kunnen vragen of het niet wat snel gaat... aan de andere kant.. je hebt er weinig invloed op. Maar zeggen dat je je zorgen maakt kan geen kwaad toch ?

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

meiden, wat vinden jullie van deze?? er staat dat je vanf kruipleeftijd terecht kan maar heb ze toch even een mail gestuurd voor de zekerheid..

WELKOM BIJ CHIMPIE CHAMP OOSTERHOUT

hoop dat ie het doet ;)

4. nonnie26

meiden, ik plaats even een berichtje in de lounge misschien dat iemand nog een idee heeft waar wij niet over nadenken ;)

5. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Grappig; dat is zo'n beetje bij mij om de hoek :p Heb daar al wel leuke verhalen over gehoord, maar ben er (logischerwijs) zelf nog niet geweest! Lijkt me leuk plan!!

6. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Is het misschien een idee om dat zaaltje af te huren waar we de laatste keer ook waren en dan allemaal iets van speelgoed oid mee te nemen? Ik heb van Ikea ook zo'n heel handig uit elkaar te halen kinderstoel en die kan ook mee bijv. Dan kunnen ze lekker "mee-eten" aan tafel en later even spelen. Het is dan wat intiemer en ook makkelijker om te kletsen met elkaar. Als we naar een "openbaar" iets gaan, dan zal het in het weekend wel rete druk zijn en ook een beetje chaotisch denk ik....
    Het was best een groot zaaltje en de meeste komen met de auto (iedereen?) dus als we allemaal iets meenemen, dan denk ik dat we onze eigen Ballorig wel kunne maken:D

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik denk persoonlijk dat onze kleintjes daar echt nog veels te klein voor zijn. Plus dat het in het weekend meestal in dat soort gelegenheden altijd erg druk is en heel rumoerig. Denk niet dat je dan echt lekker kunt kletsen met elkaar.

En hoewel Oosterhout voor mij lekker dichtbij is, denk ik niet dat iemand uit Friesland dan ook komt. Ik denk dat we het toch iets centraler in het land moeten zoeken.

8. nonnie26

heb geen flauw idee waar dat zaaltje toen was want ik was nog niet bij jullie maar ja dit is denk ik een beter idee en makkelijker ook denk ik gewoon iedereen iets mee nemen desnoods ook wat broodjes en drinken dan zijn we er ook!!!! goed idee maar ja ik kan dat niet regelen van dat zaaltje wie heeft het toen geregeld ook mermaid????

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Dat vind ik ook een goed idee. Het was daar hartstikke leuk en ruim. De meesten van ons weten het al te vinden. Een paar speelkleden, wat speeltjes, een paar wipstoeltjes en kinderstoeltjes en we kunnen onze eigen baby indoorspeelparadijs maken!

10. nonnie26

het was maar een idee ;) kidz city werd namelijk ook genoemd maar dat is pas vanaf een jaar of 2

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
  12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik had inderdaad ook al naar een paar van die indoor dingen gekeken. Maar toen bedacht ik me dat ik eens met vier vriendinnen was gegaan en we elkaar echt niet normaal konden verstaan. :(

13. nonnie26

dat ziet er idd erg leuk uit!!!, ik kan wel een gratis speelzaaltje regelen met drinken en eten tegen inkoopprijs waarschijnlijk maar dat is in cuyk bij nijmegen dat is zeker ook te ver weg???

14. nonnie26

maar ja bedenk me net dat er daar geen grote speeltuin is maar een kleintje en geen kinderboerderij maar dacht het is gratis dus hoor het wel dat uilenbos klinkt erg leuk!!!

15. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Klinkt ook leuk; is voor mij iig goed te bereizen...

16. nonnie26

lunchbuffet ( eten wat je wil) en ongeveer 6 drankjes zit je op ongeveer 17,50 p.p verder geen kosten voor zaal etc en is echt een hele grote zaal!!!!! laat maar weten wat jullie ervan vinden!!!!

17. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

dag dames, Sorry heb niet veel gereageerd de afgelopen dagen maar ook beetje druk en beetje boel aan mn hoofd.

@ Ego LAETITIA HEEFT EEN TANDJE! althans hij is onderweg er zitten 2 sneetjes in haar tandvlees met daaronder witte puntjes :D JEEEEJ

@ wat lees ik een ontmoeting met of zonder partners? Vertel vertel!!

18. nonnie26

jeeeyy een tandje althans 2 zelfs ;)

ja ik vroeg me af of we niet een meeting konden doen en toen werd er gezegd dat jullie dat al een keer gedaan hadden in augustus maar het leek me leuk om het nog een keer te doen ergens in jan/feb.. hmmmm met partners zeg je zouden die mannen dat wel interressant genoeg vinden tussen al die vrouwen die kletsen over hun zoooo geweldige baby's ?????

19. nonnie26

oh ja lautjuhhh geeft niets hoor dat je er even niet was ik snap hem ;)

mocht je ook mee willen naar de meeting post dat dan hier even en mocht je een weekend in jan/feb verhinderd zijn laat dat dan even aan mermaid weten via PB

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

lijkt me helemaal top!! mermaid als je het teveel vind op te organiseren wil ik dat wel doen hoor;) of samen ofzo!!

Deel Deze Pagina