April mama's 2010 deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door ingrid130, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hihi, zou wat zijn anders :p

2. nonnie26

ach ja zal allemaal vast wel goed komen heb er iig wel erg veel zin in!

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @nonnie: ach ja wel joh, vorige keer was ook super leuk dus komt goed! ben wel nieuwschierig naar de nieuwe meiden;)

trouwens thanks voor je lieve berichtje op hyves bij die foto van lotte;)

die overigs nog steeds slaapt

4. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Hoi!

WIJ jonge ouders: ik vind er eigenlijk niet zoveel meer aan merk ik, ligt dat aan mij? Beetje suffe artikelen, en die test over wat voor type ouder je bent sloeg echt nergens op. Ik had overal een antwoord D bedacht, maar die bestond dus nooit. Nja, beetje kritisch ;)
    Trouwens, al die speelgoeddingen: veel is zó groot, dat past niet in ons huis haha!

Kris, druk werkdagje gister! Hopelijk vandaag beter.

Mermaid, die aardappelvraag heb ik ook!
    Ik geef nog iets minder lang groente dan jij, dus ik wacht nog even tot ik nog een paar soorten heb uitgeprobeerd. Dan ga ik aardappel erbij geven, ik denk inderdaad ernaast maar dan wel samen op 1 lepel. Gewoon het idee dat ze ziet dat het iets anders is. Dit is psychisch he? :)
    Ik las ergens dat je een beetje vloeibare margarine door aardappels kan doen, maar ik weet niet meer waar ik het las dus ik vertrouw het niet haha.
    Gister moest ik nog denken aan die vrienden waar je het over hebt. Lastige situatie joh... Kun je het er een beetje met haar over hebben, over jouw ideeën over hem, of doe je dat niet?
    En nog over bakjes in de vriezer. Je hebt ook diepvrieszakjes met sluiting (die zijn ook hersluitbaar), daar gaat het ook heel goed in. Past beter in je vriezer misschien.

Ingrid, leuk je jas! Hm, die solli, ben benieuwd.
    Goed van het roken trouwens!

Meeting: leuk!
    LZ, ik ben voor jouw zaaltjeshuurplan @ Uilenbos! Dan heb je echt alleen elkaar en niet honderdduizend mensen die ook praten en herrie maken waardoor het minder knussig is, vind ik ;)
    Nonnie, Nijmegen is voor veel wel ver. Uilenbos kregen we ook gratis zaaltje.
    Ok, en het Uilenbos is heel dicht bij mij :)

Kris, ik ben ook niet zo van het groepsgebeuren, maar ik vond de meeting vorige keer toch echt leuk en heb me niet eenzaam gevoeld of buiten de groep ofzo. Maar het is natuurlijk vrijwillig (maar ik zou het wel heel leuk vinden als je erbij bent!)

Caro, gefeliciteerd met je vriendin! Maya, leuk!!
    (haha, Mermaid, jouw kind gaat Maya heten? :D)
    Ik ken een kind dat Mia heet, vind ik ook leuk.

Zo, hehe, eindelijk alles gelezen ;)

5. nonnie26

ja graag gedaan kon het niet laten na die actie van hoe heet zeook alweer..

ook ik ben nieuwschierig en niet alleen naar de nieuwe meiden want ik ken eigenlijk helemaal niemand woon bijna in het zelfde durp als eylem maar heb er nooit gezien :p vind het trouwens wel stoer dat we ook allemaal vriendjes zijn via hyves dat maakt het toch wat minder anoniem hihi

hoelang slaapt ze nou al joh???

6. nonnie26

we waren er al uit dat het zaaltje werd het uilenbos misschien heb je toch een pagina overgeslagen :p

7. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Voor mij is het aan de verre kant (180 km) dus ik denk dat het dan een beetje van de weersomstandigheden afhangt. Als het zo'n winter word als afgelopen jaar...oje ojee
    Maar heb er wel zin in!

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Haai meiden!

Hoe is het met jullie?

Meeting? Leuk! Ik ben overal voor in.. hoop dat ik de datum kan die het gaat worden.
    Hier alles goed, we rijden zo richting Tilburg, we gaan bij mijn ouders eten.

Mermaid, Wonder en LZ: veel plezier vanavond!

Ik kom snel weer bijlezen! xxx

9. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

ja echt niet normaal ze slaapt al vanaf half 1 :p en vanmorgen heeft zo ook veel geslapen. ben al wezen kijken of ze nog wel ademde:) haha maar dat was gelukkig nog zo. ga haar uiterlijk half 5 wakker maken als ze dan nog niet wakker is want dan gaat ze toch echt ff eten:p

ja leuk he ook vriendjes via hyves. er zijn zelfs meiden hier die samen dingen gaan doen. dus je weet ook maar nooit wat hier uit voortvloei.

10. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @qusckhe: waar woon jij dan? das een eind zeg!! maar zeker de moeite waard hoor ;)

@ikheid: hier alles goed! hoe is het met jou? en met Jayden?? wordt al een grote knul zag ik op hyves.

@janne: en hoe is het met jullie?? en met eva?

@mermaid,lz en wonder:veel plezier vanavond!! ;)

11. nonnie26

nou meiden kom zometeen weer even kletsen maar ga zo eerst alyssa even eten geven want we moeten nog even weg rond etenstijd dus dat word een uurtje eerder mais met aardappel voor alyssa en lekker dat ze het vind :D

@Quscke hoop echt dat je komt want wil iedereen graag ontmoeten maar jou helemaal zoveel als dat we overal hetzelfde in hebben hihi...

@ikheid, geef even via PB aan mermaid aan welk weekend je niet kan in jan/feb dan houd ze er een beetje rekening mee..

tot zo liefjes!!

12. nonnie26

dat laatste snap ik even niet ( ben niet blond) bedoel je ons met wat er uit voortvloeit of bedoel je iets anders????

maar jee dan slaapt ze lang zeg pas maar op zometeen slaapt ze vannacht niet meer hihi :D

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Nonnie: Volgens mij bedoelt Pamsie gewoon in zijn algemeenheid dat er vriendschappen kunnen ontstaan/voortvloeien vanuit de meeting :D.

@ Pamsie & Ikheid: Thanx meiden! Maar het eten is vrijdag. Wonder is nu vast begonnen met vasten, hahaha ;)

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Nonnie: Oh ja, mais is een beetje zoetig natuurlijk dat zal ze vast lekker vinden. Kan ik ook wel eens proberen.

15. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ikheid! ik hoop ook dat jij er nu bij bent!!
    Hoe is het met je?

16. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Zou heel goed kunnen :D

17. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Pamsie, gaat wel redelijk hier hoor.
    Is je muur al geverfd? Echt goed van jullie dat jullie het huis beetje opknappen, dat geeft vast een goed gevoel!

18. nonnie26

nou gisteren stopte ze bij de een na laatste hap en net zet ze het op een krijsen dus ja weet het niet helemaal zeker gister vond ze het helemaal het einde maar vandaag heb ik er maar 2 happen in gekregen ;)

19. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ik heb een voedingsintroductieschema van Borstvoeding.com (Stefan Kleintjes heeft dat gemaakt, die is kinderdiëtist). Daar staat dat maïs pas vanaf 1,5 jaar mag, net als boerenkool, prei, spitskool, ui, witte en rode kool (en savooiekool, wat dat ook moge zijn :()

Nou ja, ik zeg het maar even :)

20. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ik heb die lijst idd ook uitgeprint, vind er ook rare dingen op staan, maar goed... witte kool mag pas heel laat...terwijl ze nu wel al zuurkool mogen.

Savooie kool is zoiets als chinese kool en spitskool...vind het allemaal niet echt smaak hebben:p

Weet niet meer wie het vroeg, volgens mij pamsie...ik woon in het uiterste zuiden van het land...Valkenburg.

Pamsie: Hier ook een slaapkopje vandaag. Ligt er nu al voor de 4e keer in, en slaapt telkens langer als uur. Maar die van jou spant toch wel de kroon.;)

Heb vandaag erg actieve dag gehad: Hele mand was gestreken, badkamer gepoetst, slaapkamer gepoets, gezamenlijke gangen van appartement complex gepoetst, papierwerk uitgesorteerd van afgelopen half jaar en ga nu maar eens beginnen met koken. Achja...wat moet je ook als je kleintje zoveel slaapt:p

Deel Deze Pagina