@nonnie: ik bedoelde het idd zo als mermaid zei, in het algemeen @mermaid: oh haha wonder dacht maak alvast ruimte @quscke: hhaha justin dus ook al zo lekker aan het slapen @janne: fijn dat het goed gaat. de muur ben ik niet meer gaan verven meneer had alle rollers weg gegooid
zwanger is toch 9 maanden SAS? Wij eten rijst met kip en kerrie uit de vriezer (nou ja, de magnetron doet ook mee).
ze verkopen van friso potjes vanaf 4 mnd aardappel met mais dus denk dat het wel mag dan denk je ook niet????
Ik weet wel dat ze bepaalde producten op een bepaalde manier bereiden om in die potjes te doen. Net zoals in veel fruitpotjes aardbei of kiwi zit, maar ze vers liever niet onder een jaar gegeven mogen worden. Hetzelfde vb met witte kool en zuurkool...
@ Nonnie: Ik sluit me aan bij Quschke: wat in potjes zit is zodanig ver-/bewerkt dat het wel gegeven kan worden (denk aan bruine bonen, kiwi en aardbei), maar wordt wel afgeraden om "puur" te geven. Bijna alle koolsoorten worden bijv. afgeraden omdat het belastend voor de darmen kan zijn, net als bruine bonen.
Ik dacht al: wat ga ik doen vanavond, iets vergeten......???? <aar het gaat om vrijdag en mermaid dus niet teveel patatjes eten he!! Anders gaat wonder ook nog winnen!!
Hier ook, ik vind het alleen vrij waterig, dus ga er denk ik wel een beetje aardappel nu door doen. Moet ook een beetje meer gaan geven nu, dus dat kan dan mooi met een beetje aardappel ipv 2 potjes.
@patat: lekker hoor meiden patatjes! hier gaan we een broodje hamburger eten jammie kan niet wachten.
Ja joh, drakenstein . Niet willen slapen terwijl ze hartstikke moe is. Ik ben net nog even bij haar geweest en heb een liedje gezongen en nu is ze wel stil. Hopen dat het zo blijft.
Keep your fingers crossed... Ik ben weer terug bij af, deed ik eerst cinababy op zn speen, nu chamodent hahahahaha. Weer een verslaafde straks
hey meiden, even voor de duidelijkheid, alyssa heeft die mais met aardappel uit een POTJE gekregen van friso dus neem aan dat ik het toch gewoon mag geven die potjes van 4 mnd??? ik ben een vers voorstander zeker omdat alyssa er beter op reageerd maar gisteren en vandaag kwam een potje beter uit dus ze heeft het niet vers gehad dacht maak het even duidelijk en misschien had ik dat er gelijk bij moeten zetten sorry!!