Hallo dames, hier ligt madam op bed! Was helemaal kapot arme meid. Voor de rest huishoudentje gedaan vandaag. Jullie nog plannen vanavond? ik ga lekker met mannetje op de bank hangen... hebben we wel effe nodig...
Good evening ladies, heb vandaag wel snel meegelezen maar geen gelegenheid gehad om te posten.... Meeting: ik ben net als Kris8, niet zo heel op m'n gemakje bij dit soort dingen, maar ik lees ook gewoon even mee Bloemkool: toevallig hier ook vanavond een pan vol gemaakt (veel zeg van zo'n kool ) en Irem vond het érg lekker, tot mijn verbazing! Tussen de middag had ze peer met een babykoekje erdoor geprakt, was ook echt een denderend succes, ze heeft de hele (kleine) peer weggewerkt. Dus goed gegeten vandaag. Aardappel: ik zit/zat hier ook mee omdat ik ook eerst de pure smaak van aardappel aan Irem wilde laten proeven. Maar aardappel moet je (geprakt) ergens mee aanmaken, kan dus met melk (bv/kv) of ergens doorheen doen, maar ja, dan is de pure smaak wel weg. Met water aanmaken gaat niet werken volgens mij, dan wordt het lijm. Ik heb het laatst dan een keer door de broccoli gedaan, en dat ging goed. Had niet zo'n zin om speciaal voor de aardappelpuree te gaan kolven en kunstvoeding heb ik ook niet aangebroken staan. ach, komt nog wel. Avondeten: hmmm jaloers op iedereen die lekker frietjes en hamburgers gegeten heeft! Maar ik heb wel lekker gekookt vandaag, peynirli sigara börek en piyaz, typisch Hollands Verstopping: Irem heeft de laatste dagen maar hele kleine poepluiers dus maak me een beetje zorgen dat er nog wat vast zit. Geef elke dag een klein scheutje olijfolie door de groenten en zorg dat ze niet te dik zijn. Quschke lekker hoor zo'n actief dagje! Caro, leuk dat je vriendin bevallen is, wanneer ga je op kraambezoek? Leuke naam! Nonnie fijn dat de mais zo'n succes is! Gek dat dat vers pas vanaf 1,5 jaar mag....lijkt me toch niet zo zwaar of belastend, mais. Maar goed. Mermaid zijn die bakjes van de Xenos fijn? Ik zag van de week bakjes bij de Etos ook speciaal om eten in te vriezen cq op te warmen maar die zijn ongetwijfeld 3 keer zo duur als bij de Xenos. Ik heb nu Avent bakjes maar dat zijn er maar 5, beetje weinig. ehhh ppfff meer heb ik niet onthouden, sorry Wij zijn vanochtend voor het eerst gaan babyzwemmen....ZOOO leuk. Irem wilde van tevoren niet gaan slapen dus ze was al redelijk gaar maar eenmaal in het zwembad zat ze echt met grote ogen rond te kijken, toen we het water ingingen was het even wennen maar al heel snel vond ze het echt geweldig, lekker liedjes zingen met andere kindjes en spetteren etc. Echt geweldig! Ze hield het ook meteen het hele half uurtje vol. En daarna heerlijk geslapen natuurlijk Morgen weer naar het cb, ben echt benieuwd wat ze nu weegt en hoe lang ze is.
@ Nonnie: Ah ja, als het uit een potje komt is het een ander verhaal. Ik dacht dat je het zelf gemaakt had. Kleine verwarring . @ Lautjuh: Hier geen plannen. Arco is voetballen, dus ik heb het rijk alleen. Morgen is hij onverwachts vrij, gezellig!
@eylem, peynirli sigara börek en piyaz en dit betekent??? heb trouwens ook de rompers gehaald bij de lidl ze zijn echt leuk!!!! ook makkelijk die extra drukknoopjes hey even over dat babyzwemmen want ben daar echt een leek in maar me mannetje wil het wel graag proberen, ze moeten dan een zwembroekje aan das logisch maar wat nou als zij bedenkt dat ze maar es een poepbroek gaat geven wat dan sorry hoor maar vroeg het me af.. oh en joh die meeting word leuk, maar denk er rustig over na je hebt nog tot januari hihi, kunnen we desnoods samen gaan als je dat prettig vind
ja kan je wel gebruiken denk ik, wanneer staat dat gesprek nu gepland??? ha nog een die het huisje weer schoon heeft zo te lezen
peynirli sigara börek en piyaz: gefrituurde deegrolletjes gevuld met witte kaas en peterselie, en witte bonensalade . Lang leve de Turkse keuken, mijn man was weer blij met me haha. Ik kook niet vaak Turks want het kost best veel tijd, maar het is wel leuk om te doen. Leuk zijn die rompers he? Ik heb er ook nog een maillot van (hadden ze een paar maanden terug) met hetzelfde motiefje, staat echt grappig bij elkaar. Bij ons in het zwembad (tegenover jouw moeder toch ongeveer ) is een zwemluier verplicht, plas loopt daar natuurlijk gewoon uit in het water maar eventuele poep houdt die luier wel tegen. En als je wil kun je daaroverheen nog een zwembroekje of badpakje trekken, heb ik vandaag niet gedaan want het was allemaal al spannend genoeg voor Irem. Maar het verschilt per zwembad volgens mij.
aaahh oke klinkt wel heel lekker, gevarieerd eten doen jullie zowiezo nederlandse en turkse keuken door elkaar ja een straat achter mijn moeder woon je daar ook vlakbij dan??? de begeleider was dat soms edith???? want dat is mijn mama haar buurvrouw en ook degene die mij heeft leren zwemmen hihi... die zwembroekjes heb je toch van huggies of niet???
hehe, moest gewoon 15 blz bijlezen ofzo... echt veel! @kris: is niet genant hoor! als je aan het eind van je ongie bent, dan zijn tampons ook vaak niet fijn meer (althans bij mij dan), omdat je dan veel te droog bent zeg maar. ik had ook in de vakantie in juni een keertje een tampon ingedaan omdat ik toen af en toe vloeide en ik bang was ongie te worden tijdens het zwemmen, en dat voelde toen ook helemaal niet fijn omdat ik zo droog was, en ook omdat ik het gevoel had dat ie er scheef in ging... mssn komt dat ook omdat het een en ander wat is opgerekt vanbinnen... ik weet het niet hoor. tussen thijmen en kasper ook tampons gebruikt en toen had ik daar geen last van (maar ook voor het eerst pas weer na 8 maanden na de bevalling toen ik voor het eerst ongie werd). dus geen zorgen, zou een volgende keer gewoon weer proberen, met de kleinste tampons die je kan vinden om mee te beginnen en dan als je er meer aan gewend bent kan je evt grotere gebruiken... @mermaid: wat vervelend van je vriendin, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar zoals de anderen ook al zeggen, kan je er niet veel aan doen. alleen er maar voor haar zijn mocht het toch fout gaan... lastig hoor! @lautjuhh: joepie!! tandjes! gefeliciteerd! @meeting: uilenbos lijkt me prima, was dat niet in apeldoorn?? is voor mij al anderhalf uur rijden denk ik... maar goed... meiden die het spannend vinden of niet helemaal op hun gemakje, ik ben ook niet zo'n held hoor, maar ben gewoon te nieuwsgierig. Komt vast wel goed, we vinden elkaar achter de laptop toch ook gezellig en lief, dan moet dat in levende lijve ook wel lukken denk ik... en oja, zonder mannen hoor! die van mij ziet me aankomen haha @poeh he.... de rest weet ik niet meer, errug! ik heb echt heel erg mn best gedaan om dingen te onthouden, maar niet opgeschreven, dus nu ben ik het alsnog vergeten... sorry! @hier: kasper was totaal gesloopt toen ik m ophaalde van de opvang. hij heeft gehuild totdat ik m in bed had om 19 uur... moest vandaag werken, en ik zat te twijfelen of ik om 12 uur zou kolven of om 14..30, tussendoor had ik afspraken. maar om 12 uur dacht ik, ach ik red het wel, en ik redde het gelukkig ook (zat wel met ploftieten, maar goed), wilde ik gaan kolven, deed mn kolf het niet!!!! aaaaargh, ik in de stress natuurlijk. van de week was er wat melk via het slangetje in het motortje gekomen, maar hij deed het gewoon nog, maar nu dus niet meer en ik moest nog tot half 6 werken, kindjes ophalen enzo, dus zou niet voor half 7 thuis zijn. gelukkig had mn collegavriendinnetje ook haar kolf mee, heb ik dus maar met haar kolf gedaan... had een opbrengst van bijna 400cc! dus was blij dat ik met haar apparaat gekolfd had, anders was ik zeker gaan lekken! nu heb ik ergens gelezen dat het niet erg is als er melk in het motortje is gekomen, maar dat je m dan even moet schoonmaken, dus dat doe ik morgen maar even, dan kan ik m als het goed is vrijdag weer gebruiken. maar erg hoor, als je dan opeens zonder kolf zit, als mn vriendinnetje er niet was, had ik eerder naar huis gemoeten (lees: meteen)
Weer een meeting, LEUK! Maar...kan het dit keer niet aan de westkant van midden Nederland... Ik heb er 2 uur over gedaan vorige keer, was best een eindje en dus 4 uur auto op een dag... Maar ik geloof dat veel van jullie in die richting wonen, of niet?
Surf jeetje wat een geluk dat er nog een kolf in de buurt was anders was je zeker ontploft! Hopelijk doet de kolf het weer na schoonmaken! Nee maar jij had gezegd dat je moeder vlakbij het zwembad woonde, vandaar . Ik woon op 5 minuutjes van het zwembad. En nee, Edith deed het niet, ik heb daar trouwens óók van leren zwemmen haha, de babyzwemles doet Willy, die dan weer een overbuurvrouw van mijn moeder is Die zwemluiers heb je van Pampers, Kruidvat, Huggies etc...Ik heb ze toevallig van Libero, bij de Trekpleister, waren lekker cheap 2 euro voor 6 ofzo. Je kunt ze zelfs uitwassen en opnieuw gebruiken dacht ik, behalve als het een poepluier is geweest natuurlijk.
@marijn: waar woon jij in de buurt dan? voor mij zou de westkant ook makkelijker zijn... woon in noord-holland... we kunnen even een lijstje maken anders van de provincies waar iedereen woont... vullen jullie aan surf: noord-holland
willy ken ik ook ik zou je zo graag een keer willen zien klinkt heel stom maar ben gewoon zo nieuwschierig!!!voor hetzelfde geld zit je gewoon 3 straten achter mijn mams en mij dan toen de tijd hihi als ik weer naar mijn mamie ga dan moeten we echt even nummers of adres ofzo wisselen want dan zou ik echt graag een keertje langskomen lekker real life kletsen en dan kunnen de kleintjes ook lekker spelen met elkaar!!! doen we wel een keer regelen via PB als je er ook behoefte aan hebt tenminste
surf: noord-holland nonnie: gelderland LadyZorra: noord holland Marijn: noord-holland Caromama: zuid-holland
ik ga mn bedje in, want als kasper weer 4x komt vannacht (zoals afgelopen nacht) kan ik mn slaap wel goed gebruiken nu... noord-holland staat op kop trouwens haha welterusten!
meiden, duik me bedje in mannetje is weer thuis van zwitserland maar heeft enorme hoofdpijn en ligt al een half uurtje op bed dus duik er gezelli in naast hem maar ja of het nut heeft