verdorie..... Slaapt Sanne gewoon al de hele nacht door.. ben ik al de halve nacht wakker omdat ik de longen uit mijn lijf hoest. Nu maar even een kopje thee en dan nog een poging tot slapen...
Good morning deze regenachtige morgen (bah)! Kris8 jeetje hopelijk heb je nog wat geslapen, je zult wel gebroken zijn, sterkte vandaag! Hier een blije Eylem want Irem heeft vannacht van 19.00 tot 3.00 non-stop geslapen! Jiehoe! Daarna wel twee keer voor een voeding gekomen maar goed, ik was hier al erg blij mee. Ze wordt 's avonds ook niet meer wakker een uur nadat ze is gaan slapen, dus we gaan de goede kant op volgens mij. Jullie nog spannende plannen? Ik heb vanochtend een tel. afspraak met de kinderarts, ze belt me tussen 9.00 en 13.00 dus ben aan huis gebonden maar goed met dit weer geen ramp... Oh en Mermaid/LZ/Wonder alvast eet smakelijk voor vanavond
goede morgen dames, heb heerlijk geslapen alyssa is 2x wakker geworden maar ging zelf weer verder, wil vandaag heel graag de deur uit want mannetje is in de keuken bezig en dan lopen we elkaar in de weg en dan krijgen we frustraties zoals meerdere dames dat hier hebben maar helaas echt lekker weer kan ik het niet noemen ga zo alyssa even in badje doen en dan zien we wel verder... oei, kris dat is minder zeg dat hoesten, heb je nog wat slaap kunnen pakken???
@eylem, loop je bij de KA dan??? dan hoef je toch niet naar CB of heb ik dat nou verkeerd?? en ja meiden het is vrijdag eet smakelijk!!
Irem staat onder controle van de kinderarts ivm haar reflux (ze heeft ook twee keer in het ziekenhuis gelegen). Maar dan moet je nog gewoon naar het CB hoor die kijken ook gewoon naar de algemene ontwikkeling natuurlijk en de KA kijkt specifiek naar de reflux dan in Irem's geval.
Ha meiden, Ik ga zo even een poging doen om bij te lezen, maar ik moet eerst nog wat dingen regelen. Ik heb wel even iets wat ik ff wil delen, want ik weet het even niet hoor. Mijn man en ik moeten nodig een keer samen wat gaan doen, want het is niet echt heel gezellig de laatste tijd Ik ben moe en over de zeik en hij ook en die combi werkt niet. Nu heeft hij volgende week een dag vrij kunnen krijgen (normaal is hij gebonden aan de schoolvakanties maar het kon nu toch toevallig), dus willen we dan iets doen. We zouden een dagje samen weggaan. Toen bedacht hij dat we na een dagje samen wel met zijn drieën ergens in een hotel ofzo kunnen overnachten, dus dat laatste met Eva. Toen ineens zei hij dat hij eigenlijk ook samen in een hotel wil. Dus dat we er 2 dagen samen van maken en Eva zo lang ergens droppen. Nou, ik vind dat dus echt helemaaaaal geen goed idee. Ik heb er al moeite mee Eva 's avonds ergens te brengen als we 's avonds wat gaan doen, laat staan voor een lange dag inclusief avond, en helemaal geen 2 dagen. Bovendien geef ik gewoon bv en het is superonhandig om zo lang steeds te kolven. Ik kolf ook altijd minder dan Eva drinkt, dus dan is mijn vriezervoorraad in 1 keer op. Dat wil ik niet. Maar afgezien daarvan: ik ben er gewoon nog helemaal niet aan toe om Eva zo lang weg te brengen. Dat wil ik helemaal niet! En áls ik het al zou doen, zou ik haar bij mijn ouders willen brengen, maar mijn moeder heeft een van die dagen een vriendin op bezoek, dus dat is niet echt handig. Volgens mijn man kunnen we wel een constructie verzinnen met eerst Eva bij die, dan bij die, dan bij mijn ouders etc. Dat vind ik echt veel te veel gedoe, alleen al voor haar! ze is het al niet gewend en dan honderd verschillende gezichten die voor haar zorgen... Nou ja, ze zal er heus wel tegen kunnen, maar ik vind het echt geen goede oplossing. En eigenlijk, als we gewoon 1 dag gaan, is nu ook nog de enige optie dat ze die dag naar mijn schoonmoeder gaat een hele dag en dat wil ik ook niet Ik zie en merk aan Eva dat ze zich bij mijn ouders (vooral mijn moeder) heel vertrouwd voelt, dan is ze echt zoals hier thuis. Ze (her)kent mijn moeder ook. Dat is bij mijn sm helemaal niet het geval. Nou ja, mijn man zit eigenlijk nogal door te drammen, wat me helemaal irriteert. Hij bedoelt het wel lief, want hij ziet dat ik moe ben en dat is ook wel zo, maar op deze manier werkt het echt niet. Ik krijg eerder de neiging om gewoon samen met Eva ergens heen te gaan, zodat hij niet zo zit te zeuren of me 'dwingt' om iets te beslissen wat ik niet wil. Of hij gaat maar in zijn eentje ergens logeren als hij zo graag zonder Eva weg wil. Ehm, wat vinden jullie van dit hele verhaal?
Ojeetje Janne, lastig.... Allereerst lijkt het me het beste als je iets doet waar je je goed bij voelt, anders wordt het nog geen gezellig weekend Gerodi heeft nu 2x bij mijn ouders geslapen en 1x daarvan was ik voor mn werk weg en heb hem toen dus ook 2 dagen niet gezien. (maandagochtend vroeg weg, dinsdagavond laat thuis) Heb wel gebeld en alles ging super. Maar hij komt daar ook elke week en kent mn ouders goed, zij hebben alles zelf> box, bed, babyfoon etc. En het voelde dus goed. Ik weet niet wanneer de vriendin van je moeder komt, maar kan ze evt niet de dag dat deze vriendin komt of later naar je moeder (1e dag) of eerder opgehaald worden (2e dag) zodat jullie wel gezellig samen in een hotelletje kunnen? Ik kan zeker beamen dat het raar, maar ook wel even lekker is als je met zn tweetjes er even uit kan. Wij zijn begonnen met een avondje uiteten en dat is soms echt wel heel goed. Verder zou je misschien dan een nacht echt vast kunnen slapen, wat ook wel heel lekker is. Succes met je beslissing!
LZ: dat is een leuk idee dat van Ukkepukken! Kris: balen zeg, slaapt Sanne lekker en kan jij niet slapen! Hopelijk heb je alsnog een beetje kunnen slapen. Eylem: das fijn zeg die nacht! Hier ook geen plannen, wat een vies weer! Nonnie: fijn dat je een goede n8 hebt gehad! Als je bij een KA loopt moet je wel naar het CB. Wij lopen bij de KA voor reflux en gaan ook gewoon naar het CB voor het metene, wegen en prikjes. Janne: pfff meis, wat een vervelende situatie! En als je de andere dag gaat, kan je moeder dan wel oppassen? En als jullie gewoon 1 nachtje gaan en dan Eva meenemen? Dan ben je wel weg van huis en hoef je Eva niet weg te brengen. Maar waarom een overnachting? Je kan toch ook ergens wat gaan eten en een filmpje pakken? Dan gaat het maar om een lange avond. Ik snap je helemaal hoor! Ik breng Jayden liever ook niet weg, al helemaal niet voor een nacht.. 's Nachts wil ik hem gewoon bij me hebben. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Succes ermee meis, dikke KNUFF! Hier: Jayden heeft fruit op ligt nu op bed, ik ga zo ff stofzuigen, de was zit er al weer in. Verder geen plannen, misschien straks ff naar de opa van manlief, want die is vandaag jarig. Wat een k*tweer trouwens! Bah! Lz, wonder en Mermaid: alvast smakelijk voor vanavond en veel plezier! X
Hey Toch nog wel even kunnen slapen gelukkig.. Sanne heeft heerlijk tot half 9 geslapen en wij de dus ook ! we hebben lekker samen een weekje vrij, dus vast wel tijd om even bij te tanken ergens. Janne; wat lastig zeg. Ik kan me voorstellen dat het wel goed is even echt samen te zijn, maar als jij het niet ziet zitten schiet het w.s. ook niet echt op en twee nachten lijkt me ook erg lang . Tja je kan niet anders dan zelf hierover beslissen, maar het is wel heel lastig dat snap ik. Kan je i.d. niet bv alleen de nacht of alleen de dag weg. En de de rest van de tijd haar meenemen ofzo ?
Hoi skatties! Even snel zwaai zwaai vanaf mijn werk. Ben druk dus heb niks bijgelezen. KUSSSSSSSSSSSS
He meiden, hoe is het hier? @ Janne, oei, wat een nare situatie. Eigenlijk was het dus de bedoeling om even juist de sfeer tussen jullie te verbeteren en hierdoor wordt het juist erger. Dat schiet natuurlijk niet op! Misschien kunnen jullie overdag wat leuks gaan doen met z'n drietjes en daarna Eva wegbrengen zodat jullie lekker uit eten kunnen en misschien een filmpje? Als je uitlegt dat je er nog niet aan toe bent om Eva te laten logeren, hoe reageert hij dan? Nou, succes met beslissen wat je gaat doen.
Ik heb gister die taartenworkshop gedaan. Was leuk en gezellig. Ik heb uiteindelijk een taart met een trein erop gemaakt voor Lukas. Ik zal binnenkort wel even een fotootje plaatsen. Vanochtend vast een wasje gedraaid en staan strijken. Nu even pauze met een bakje chocomel en een koekje. En even snel ZP'en dus! Ik ga zondagochtend met Lukas naar de bioscoop. Gewoon weer even iets saampjes doen zonder Noa erbij. Hij wilde graag naar de film van Sinterklaas. Ik heb hem gister verteld dat we daar naar toe gaan en hij is helemaal door de dolle heen! Oja, gisterochtend was het kijkochtend bij Lukas op school. Ik moest gewoon werken en kon geen vrij krijgen, maar manlief had de ochtend vrijgenomen dus die is met Lukas mee naar school geweest. Hij vond het ontzettend leuk en zei dat hij echt diep respect had voor de juf. Ik vind het echt heel leuk dat hij dat heeft gedaan. Ik geloof dat er nog maar één andere vader was geweest deze week. Is hij toch iets meer betrokken bij het schoolleven van zijn zoon. Nu heeft Lukas het wel eens over een kindje uit zijn klas en de meesten kende hij dan natuurlijk niet.
Even snel 1 reactie dan: @ Janne: Meisje, ik vind het heel herkenbaar. Arco vind ook dat Ayla best een keer kan gaan logeren, maar ik zie dat TO-TAAL niet zitten. En zolang ik me er zo ongelukkig bij voel, bij alleen het idee al, gaat het gewoon niet gebeuren. Ik vind dan ook dat je haar echt niet tegen je zin in een nacht weg moet gaan brengen. Ga anders gewoon een dagje samen weg, lekker relaxen in iets als de Zwaluwhoeve ofzo, daarna uit eten en dan haal he na het eten Eva gewoon op en slapen jullie allemaal thuis.
Wij willen trouwens wel heel graag een weekeindje weg zonder Sanne naar Rome, daar willen we al zo lang een keer heen. Maar w.s. wordt dat pas in mei volgend jaar... dat dus dat is nog ver weg, en we hebben al besloten dat we proberen dat het dan 1 nacht wordt als het lukt. Maar eerder zal het niet gebeuren hier hoor.. overigens is mijn vriend daar net zo terughoudend in dan mij dus dat is wel fijn.
@janne, jee meid das lastig kan me voorstellen dat jullie toe zijn aan een relax dagje/avondje/nachtje maar zoals er al meerdere zeiden als jij je niet prettig voelt om haar weg te brengen dan zit je ook niet op je gemak dus echt genieten is er dan niet bij denk ik.. hier gebeurt het in ieder geval niet kan haar gewoon niet wegbrengen.. @wasjes draaien, ik ga er ook eentje instoppen en de was die gister was gevallen weer overnieuw doen @hier mij kun je wegbrengen snap er niets meer van, dacht net een half uurtje geleden prak even een verse peer en alyss zat in de wipper zonder te krijsen dus dacht misschien wil ze ook wel zoniet dan eet ik hem lekker zelf eet ze gewoon die hele peer op in haar eentje zonder problemen... en ik maar denken waar ik die gebruiksaanwijzing heb gelaten
hihi meiden moet zo lachen had alyssa vanmorgen in badje gedaan en toen ze klaar was heb ik haar even laten spelen met de badthermometer omdat die bij de hand lag en ik haar even zoet moest houden, nou kan je zeggen die 2 zijn onafscheidelijk als ie valt of ze kan er niet bij dan is het gillen ze wil nergens anders mee spelen als die thermometer hihi lig gewoon in een deuk