snap er niets van alyssa is al 4x wakker geweest en huilen maar dan valt ze weer in slaap uit dr eigen prima natuurlijk maar vind het wel een beetje raar hoor tutje wil ze ook niet
nou ik heb hem afgebroken en dat is maar goed ook, want ik was op de verkeerde site bezig kwam ik achter... muts dat ik ben..
meiden, duik lekker mijn bedje in alyssa is nu binnen 3 uur al 4x wakker geweest met 10/15 minuten huilen dus dat belooft wat dus pak even een extra uurtje dit weekend truste tot morgen!!!!!!!!!!!!!!
Suc-6 nonnie.. Ik heb het opgegeven. Heb een foto op canvas bestelt, maar de agenda laat ik nog maar zitten.. voor degene die nieuwsgierig zijn.. deze... hmm hij wil niet uploaden... wat dat toch is met mij en foto`s vandaag.. ik geef het op
@ikheid: iek lekker die gemeentemannen voor de deur. @nonnie: fijn dat alyssa haar fruit lekker op gegeten heeft. @slechte nachten balen. @kris: vervelend van het hoesten meis, fijn dat je later toch nog even hebt geslapen. @bakjes invriezen: hier nog heel makkelijk ( schaam, schaam) kant en klare olvarit potjes. @mermaid, wonder, lz: hopelijk is het een gezellige avond @janne: nee kan me voorstellen dat je eva nog niet weg wilt brengen. ik zou het er nog even over praten met je man. en gewoon een lekkere lange avond van maken heerlijk uit eten gaan en een filmpje pakken. en daarna weer heerlijk je kleine meisje in je armen nemen. ben weer ff verder bijlezen
gaf Sanne trouwens vandaag huismerk van de EMTE bon-bebe ofzoiets en dat vond ze me toch lekker.... !! Zijn nog veel goedkoper dan olvarit ook. En wil perse vegetarisch geven, vind haar nog te jong voor vlees, maar dan is het assortiment vrij beperkt. Vanochtend trouwens banaan mandarijnen-sap met ging er ook in als zoete koek.. ha ha.. ( wel vers gemaakt, vond mandarijn nog wel spannend, maar volgens opperdepop mag je het best proberen vanaf 6mnd. ze heeft er helemaal niet op gereageert.. )
was idd nog ff aan het bijlezen. en ik zit de voice te kijken dus doe weer alles tegelijk. alleen van alles wat ik verder nog heb bij gelezen is er niet veel blijven hangen. @mermaid: pff vervelend andermans werk doen. @nonnie: uhhh er was iets met het fruit eten:S maar wat ben ik dus vergeten @ohh ja iets overeenkennig: hier lijkt het wel of lotte eenkenning is voor mij. ze wil steeds alles van papa en als papa even met de hond gaat is het al brullen. verder heb ik lekker een weekje vakantie. ga heerlijk niks doen. lotte gaat over naar een ander kdv omdat we bij deze geen goed gevoel hadden.
haha nou ik ben bijgelezen is iedereen weg maar goed ben wel weer op de hoogte van alle in's en out's
Joehoe.. ik ga Jayden ff uit bed halen voor een papfles, hoestdrankje, neusspray, chamodent druppels en tanden poetsen en dan kan ie weer naar bed, en ik ook! Trusten allemaal! xxx
OK ik ga het nog eens proberen.. komt ie.. ik doe het anders.. kijken of dit wel werkt nou volgens mij wel, je moet hem alleen even aanklikken.
Welke neusspray heb jij ikheid? Ik geef haar nu niets omdat het niet echt vast lijkt te zitten, maar heb de neusspray van VSM eerder gebruikt, maar niet echt het idee dat het wat deed..