April mama's 2010 deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door ingrid130, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Kris8 dat is echt een mooie foto! Ga je daar een canvasdoek van bestellen? Supergaaf!

Sterkte met alle verkouden en zieke kindjes!

Irem heeft net alweer haar eerste 'nacht'voeding gehad en ik ga dus zo maar naar bed voordat de tweede er alweer achteraan komt. truste!

oh m'n fotoboek is af! Hoera! Morgen nog een keertje nakijken en dan bestellen 8)

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Trusten!

Ik ga nu ook afsluiten.. tot morgen! xxx

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Thanks Ikheid... !!

Ja die gaat op canvas. Klein maar hoor 20x30 in de wc ha ha.. daar hangt nu ook een canvas van de hond op 20x30 dus daar moet Sanne bij....

Truste voor degene die gaan slapen... ik denk ik ook maar zo. Vriendje lief is door de regen met doggy wandelen.

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Elyem... fijn dat je fotoalbum af is !

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Eylem bedoel ik dus..

grrrrrrrrrr 7 sec...... :(

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hallo!!!

Wonder, lz en mermaid, hoop dat de sushi lekker was!!

Nonnie, hahaha onafscheidelijk met de thermometer. Tja als ze maar rustig zijn he hahaha

Janne, ik kan je helaas geen advies geven omdat Milan al vanaf het moment dat ik weer aan het werk ben 1 of 2 nachten in de week bij mijn ouders slaapt. Julian is met 6 maanden ongeveer elke week 1 nacht in de week bij mijn ouders gaan slapen ivm mijn werk. Moest hem dan om vijf uur al uit bed halen om hem weg te brengen en dat slaat natuurlijk nergens op. Daarvoor is hij met 2 maanden al een nacht uit logeren geweest ivm de verhuizing dus bij ons is het elke keer snel gegaan om praktische redenen. Zowel mijn so als ouders hebben alles in huis voor de jongens, soms denk ik wel dat ze meer hebben als wij hahaha. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er totaal geen problemen mee heb als ze een avond en nacht weg zijn, 's nachts zie ik ze niet want dan slapen we allemaal en een avondje helemaal voor mezelf vind ik heerlijk! Tuurlijk vind ik het super als ze er weer zijn en wil ze voor geen goud missen maar merk dat ik een avondje alleen gewoon nodig heb om de rest van de week er weer tegen te kunnen met werken/kindjes/hondjes/huishouden/enz. Ik vind het moeilijker om een avonddienst te draaien waarbij ik van 15 tot 23uur moet werken, dan zijn ze namelijk gewoon thuis en eten enzo ook gewoon thuis terwijl ik aan het werk ben en als ze thuis zijn dan ben ik ook liever thuis. Beetje rare kronkel dus hahaha.

Nou ja langer verhaal geworden dan de bedoeling was maar het belangrijkste is dat je doet waar je een goed gevoel bij hebt anders wordt het ook niet gezellig en alleen maar een ramp voor jullie allemaal.

Thobias die aan het tijgeren is!!! Super!

Ikheid die weer eens onwijs druk bezig is, als je tijd over hebt heb ik hier ook nog wel wat dingen die gedaan moeten worden dankzij de regen in combi met uitharende honden en modderpootjes.

Eylem, medicatie afbouwen, super!!!

Uhhmmmm..... er was meer maar ik weet het niet meer. Sorry voor iedereen die ik vergeten ben!

Hier, eerst gewerkt daarna boodschapjes voor vanavond gedaan, met Julian gespeeld, met Milan geknuffeld en lekker op de bank gehangen. Heerlijk avondje dus. Nu nog drie late diensten en dan weer 1 dagje vrij om daarna 2 dagdiensten en 1 avonddienst te draaien en dan 4 dagen vrij!!! Ben echt aan het aftellen hahahaha

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Good morning ladies,

Goh waarom ben ik toch altijd de eerste grrr (en ik ben al een uur wakker). Irem is gisteren nota bene 2 uur! later gaan slapen dan normaal, maar ze wordt gewoon op de normale tijd wakker, irritant is dat...Nou ja ik hoop dat jullie allemaal nog lekker op 1 oor liggen.

Ingrid sterkte met werken!!

Hier is er sinds gisteravond bar weinig gebeurd haha :p. Irem ligt al 3 kwartier!! heel lief in de box te spelen dus ik heb even de tijd, ook wel fijn. Zie nu alleen dat ze al 1 sok mist.

Voor vandaag geen spannende plannen behalve de boodschappen enzo....en vanavond komt mijn moeder hier eten.

8. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Hoi!

Eylem, ik was om 7 uur op met Eva ;) Om 6 uur ging ze al een beetje huilen maar ik vind dat nog nacht en ze had gister om 2100 nog gedronken dus we hebben haar gelaten en toen ging ze ook nog even tukken (gelukkig!)

En nu ligt ze te mieren in de box dus ik ga weer.

Ingrid, thanks nog voor je advies!

Kris, gave foto!

X

9. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hey meiden,

@kris gave foto!!!!!

@vroege ochtend hier tegen alle verwachtingen in nog een redelijke nacht, zoals ik al zei van half 8 tot half 11 was ze 5x wakker geweest met huilen maar daarna is ze in 1 ruk doorgegaan tot half 6 en toen half 7 en ja toen half 8 en zijn we er maar uit gegaan, alyssa lekker in de box laten spelen en haar normale ritme weer opgepakt dus om half 9 gegeten..

@hier, nu even naar papa en mama en dan doen we gelijk boodschapjes in het durp hihi

jullie nog spannende plannen?????

10. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Gmorning, was hier hier ook al vroeg wakker. Maar gelukkig heeft mn vriend om half zeven de fles gegeven (-:

Ik heb de hele week gehoest en Tara gaat nu ook weer een beetje hoesten...Hoop dat het niet doorzet....

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Morning meiden,

heb niks bijgelezen, dus ik haak hier weer aan. Heb alleen een hele mooie foto van Sanne gezien. Leuk dat jullie die op canvas gaan doen.

De Sushi was lekker en gezellig. We werden om 23.30 uur zo'n beetje de tent uitgeveegd, hahaha.

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ann hopelijk pakt Tara je hoest niet over!

Janne gelukkig nog meer vroege vogels ;)

Nonnie gelukkig is vannacht wel goed gegaan!

Mermaid ze waren jullie vast zat na zoveel uur geklets :D fijn dat het leuk was!

Ben me net echt rot geschrokken...Irem lag naast me op de grond te spelen en ineens begint ze keihard te krijsen - was ze met haar onderbeentje tegen de hete verwarming aan gekomen :$ . Meteen onder de koude kraan gehouden en toen was het wel snel over, tenminste, daarna had ze er geen last meer van, het ziet nog een beetje rood maar begint gelukkig al weg te trekken. Bah wat is dat toch ook eng met baby's je kunt ze eigenlijk echt geen seconde uit het oog verliezen.

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Eylem: Ach gossie, arme Irem. Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent.

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Voel me ook meteen zo schuldig :( maar ja

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Och meisje, dat hoeft toch niet. Ik snap het wel hoor, want zou het zelf waarschijnlijk ook hebben, maar zulke dingen gebeuren nou eenmaal, hoe goed je ook op let. KNUF!

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

*MEETING NIEUWS*

De volgende meiden hebben zich nu opgegeven:
    - Caromama
    - Ingrid
    - TM
    - Surf
    - Quschke
    - Nonnie
    - Franka
    - LadyZ
    - Pamsie
    - Lautjuh
    - Janne
    - Ikheid
    - Marijn
    - Ka

Wil je ook nog mee met de meeting? Stuur me dan een pb.

Graag ontvangen ik van jullie ook nog de data in januari en februari dat jullie niet kunnen. Ook dit graag in een pb aan mij zetten.

Ik zal verder nog even kijken waar de meeste van ons wonen en dan kunnen we beslissen waar we de meeting houden. Maar het plannen van een datum heeft even voorrang, dus verhinderdata graag zsm aan mijn doorgeven.

Mocht je toch niet kunnen of willen, laat me dat dan ook even weten in een pb.

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Eylem: kun je niks aan doen meis, die dingen gebeuren nu eenmaal.. Je kàn ze gewoon niet een hele dag in de gaten houden. Straks zal ze d'r bolleke vaak genoeg stoten of vallen op de grond en een flinke schaafwond hebben.. Die ongelukjes zitten in een klein hoekje en horen ook bij het opgroeien, groter worden en de wereld ontdekken.

Mermaid: leuk dat het gezellig was!

Uhm.. hier geen plannen. Zit al wel opgefrist en aangekleed beneden, ik ga nu Jayden uit bed vissen want die ligt te kletsen en het is tijd voor zijn fruithapje (made by papa en mama). Ik ben benieuwd wat ie ervan gaat vinden!

X

19. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemorgen, ik ben ook Sjaak Inhaak.
    Mermaid: denk dat we wonder ook wel op de lijst mogen zetten, ze moet gewoon hahaha

Het was erg gezellig, zit er nog vol van hahahaha

20. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ik heb gisteren wel even snel alles bijgelezen maar we kregen bezoek en heb niet kunnen reageren.
    Maar door stress met sm ben ik alles weer vergeten. Helaas is de stress nu weer verder aan het gaan....
    Ik geloof dat we dalijk lekker eens een flink stuk gaan wandelen..ook al is het pokke weer...even uitwaaien.... Vanmiddag moeten we nog naar een verjaardag...daar heb ik wel zin in.

@eylem: dat zal idd wel schrikken zijn, maar je kunt niet 24 uur per dag hun in de gaten houden en als ze dalijk gaan lopen zal het nog erger worden. Maar het blijft schrikken!!

@mermaid: Zo te horen hebben jullie een gezellig avondje gehad!!

Deel Deze Pagina