Ik geef geen pap maar meer omdat ik anders in de knoei kom met de borstvoeding. Zou het op zich wel graag als laatste voeding willen geven maar ja, dan is Irem al moe en om dan nog met een lepeltje te gaan knoeien....vast geen succes. Mermaid ik zing me suf is vaak ook het enige wat helpt om Irem in slaap te krijgen als ze zo overstuur is. Kris balen dat ze weer ziek is! Etenstijd: wij eten eigenlijk altijd vroeg, rond 17.30 meestal. Hebben dus net ook al gegeten, heerlijk rustig zeg zo zonder Irem . Die ligt nog te slapen. Ben alvast doperwtjes voor haar aan 't koken
Dank je wel!! Ik ga dan morgen maar eens een papfles geven. NOg 1 laatste vraagje dan: Als ik een m-speen (ik heb Difrax) op de fles doe dan kan ze daar toch gewoon goed de pap uit drinken? Oh en nu dan echt de laatste vraag: Normaal krijgt ze een flesje 180+6, maak ik die voor de papfles ook en dan gewoon de pap daar door doen? En hoeveel van die rijstebloem doe je er dan doorheen? Ok, dat waren mijn vragen echt, haha, ik ga nu hare majesteit eens even wat wortels geven.
Uhm .. ja je doet dezelfde hoeveelheid melk om pap mee te maken. En hoeveel scheppen.. ik dacht zo uit mijn hoofd 3, maar het staat op het pak hoor. Als je geen papspeen heb kan je misschien om te beginnen 2 scheppen doen. Hier net heerlijk bloemkoolprutje gegeten. Voor een ziek kind eet en drinkt ze gelukkig goed... geef haar steeds extra drinken tussendoor omdat dat goed schijnt te zijn bij koort. Maar dat drinkt ze prima. De bloemkool was ook hap slik weg..
Hahaha, ik heb de 123 speen, maar met de M zal het ook wel gaan. Gewoon 180+6 melk maken en dan 3 a 4 eetlepels pap erdoor, ik doe het altijd op gevoel. Gerodi is er gek op. Ook op courgette, helaas nam Gino ook een hap uit het bakje8), omdat ik 'm even op de bank had gezet en moest het dus "afmaken" met een half potje....dat was geen succes
Ok meiden, super bedankt. Wat is dit forum toch handig . Moet ik niet vergeten straks die nieuwe spenen nog even uit te koken.
Sanne heeft me toch lol... zit echt te kirren van de lol... ik maak me maar niet te druk over die koorts. Als ze zo vrolijk is zal het wel meevallen denk ik.. Baal trouwens ... het hardlopen met Evy gaat super goed en ik vind het leuk en niet onbelangrijk ik lijk af te vallen... maar ik heb nu toch last van mijn knieeen en ja ik heb goede schoenen, sportzooltjes zelfs. Maar het komt gewoon van mijn bekken die nog steeds niet OK is..
*MEETING NIEUWS* Ik heb inmiddels van een hoop meiden door gekregen dat ze graag meegaan. Heb je je nog niet opgegeven, maar wil je wel graag mee? Laat me dat dan vóór 12 november weten en geef dan gelijk de data in januari en februari dat je niet kunt, door. Graag doorgeven in een pb. Later nog opgeven dat je meegaat kan ook, maar dan kan ik geen rekening meer houden met eventuele data dat je niet kan.
@ Lautjuh: Ik ga de pap 's morgens geven als ontbijt. Ze heeft het niet nodig om door te slapen (voor zover pap daarbij helpt), maar het lijkt me toch wel een goede start van de dag. En ik heb ook het idee dat ze iets anders dan melk ook wel lekker zal vinden.
Ik geef het ook s`ochtends. Heb het aan het begin voor de nacht gedaan, maar had niet het idee dat ze er beter van ging slapen. En ik vind het een goede start van de dag zoals Mermaid zegt.
En ja mermaid, balen van mijn knieeen, dat komt gewoon echt van mijn bekken af. Wat ik ook heb bij mij komt nl van mijn bekken. STOM STOM STOM.. ach ja.. ik blijf het gewoon nog even doen, doe het gewoon rustig aan en als de pijn te erg wordt zullen we wel weer ( moeten ) stoppen
@mermaid: ja lotte staat daar los. soms nog wat wiebbelig maar ze begint het staan echt door te krijgen. @caro: je komt er alleen achter door te proberen he! goed bezig geweest hoor!
Oh geen idee eigenlijk. Ik weet ook niet of het echt uitmaakt. Ik zou even met je ha contact opnemen.
LZ geen idee eigenlijk, dat weet je huisarts vast wel toch. Gewoon even vragen als je een afspraak maakt.
@mermaid: dat zal wel schrikken geweest zijn voor je moeder. @caro: leuk naar de film geweest met lukas. als hij het maar in elk geval leuk vind toch? daar gaat het om. @lautjuh: ach wel leuk een zwanger kat @mermaid: ja hier ligt er ook een regelmatig te gillen. @caro: ach je hebt het in elk geval geprobeerd met de courgette. leuke babygym.
zooo ben me toch ineens moe.. maar niet te laat naar bed vanavond.. vannacht veels te laat gemaakt en toen sliep Sanne dus ook nog eens slecht. Ach ja we hebben wel vrij morgen, maar ja Sanne is natuurlijk toch gewoon op tijd wakker, die houdt geen rekening met vrije dagen