@nonnie: suc6 morgen @eylem: is dat zo?? ik ben nooit gebeld door de ha maar goed misschien is dat ook wel overal anders! @hier: lekker een week vrij yes niet naar me werk morgen
morgen dames!! ik ben zowaar de eerste hihi @pamsie jeey lekker vrij geniet ervan @hier, zo eerst naar CB laat wel even weten hoe het was, verder het huis afmaken met stofzuigen dweilen etc... tot zo meiden
Goeiemorgen! Hier weer zo iets raars! Gisteravond de HP gebeld over Lukas z'n oog. Ze hoefden hem niet te zien, maar zouden een ooggel voorschrijven. Die konden we dan om half 9 ophalen bij de noodapotheek. Dus manlief daar naar toe. Was er niks bekend over een ooggel voor Lukas. Dus manlief is naar de huisartsenpost gegaan. Hadden ze daar het recept gezet op een kindje met dezelfde geboortedatum als Lukas. Dus manlief weer terug met het recept en de ooggel gehaald. Tegen de tijd dat hij thuis was, was het al half 10. Om iets over 11 uur, gaat opeens de telefoon. Was het de dienstdoende arts. Dat we toch morgen maar naar onze eigen huisarts moesten gaan, want die gel die we nu hadden was eigenlijk niet zo goed. Was voldoende voor nu om de nacht door te komen, maar eigenlijk zouden we beter een andere krijgen?????!!!!! Dat is toch raar! Maar goed, heb maar een afspraak gemaakt met onze eigen huisarts, dus moet daar vanochtend even naar toe. Lukas heeft trouwens heel de nacht bij ons geslapen. Hij was gisteravond zo overstuur toen we die gel in zijn oogje moesten doen! Hij sliep nog half en begon helemaal hysterisch allemaal onzin uit te kramen. Heb uiteindelijk een half uur lang voorgelezen om hem rustig en in slaap te krijgen. Echt zo zielig!
Pamsie lekker vrij geniet ervan! Nonnie succes op het CB Caromama nou ja wat raar! Waarom schrijven ze iets voor wat eigenlijk niet zo goed is? pfff die HAP ook altijd! Hier vanochtend ook naar de huisarts, brandplekje op Irem's been ziet er nog hetzelfde uit maar ik wil toch graag dat er even iemand naar kijkt, en toen ik de huisarts belde zei de assistente "maar hebben ze er bij de HAP niet naar gekeken" ehm nee dat hoefde niet van ze, nou ja, had dus eigenlijk wel gemoeten. Maar goed, kan zo terecht.
Nou ja zeg. Dat is ook raar. Het lijkt mij inderdaad dat ze altijd wel even kijken bij een brandwondje bij een baby. Ik heb toch al niet zo'n hoge pet op van de HAP. Met Lukass hebben we ooit eens gehad dat hij na een week een nabloeding had van zijn besnijdenis. De operatie zelf was in Breda gedaan, maar het was 11 uur 's avonds toen hij die nabloeding kreeg, dus ik had de HAP hier in Dordrecht gebeld. Die vroegen dus waar de behandeling was gedaan en toen ik zei dat dat in Breda was, wilden ze me daar naar toe sturen! Ik ga toch niet midden in de nacht met een bloedend kind een half uur naar Breda rijden terwijl ik 5 minuten van de HAP vandaan woon? Uiteindelijk na veel aandringen mochten we dan toch maar komen. Echt belachelijk gewoon! Succes in ieder geval bij de huisarts.
Nou ik sluit me aan bij het huisartsclubje voor vandaag ik krijg niks voor m'n voorhoofd holte ontsteking (of bijholte, weet het niet meer) moet alleen stomen met heet water, zonder iets erin. Maar Justin willen ze toch even zien ivm langdurig hoesten en de koorts. Hij is duidelijk suffer dan gisteren ... Arm ding eylem: succes bij de ha !! Is het een grote plek ?
Rare huisartsen allemaal zeg! Mijn huisarts toen ik nog in Tilburg woonde pakte er altijd een boek bij en zei dan 'oooh dat heb je onder de leden..'. Nou ik had ook HA kunnen worden.. Hoe is het hier? Iedereen een leuk weekend gehad? Wij iig wel.. Goed verwend met nieuwe kleding, gekregen van paps en mams, wat een schatten! Ook mijn zusjes weer gezien.. Nu ff koffie drinken, Jayden fruit geven en dan ff op de koffie bij mijn sm. X
Jij gaat lekker Ikheid !! Je verdient meer thuis dan wanneer je zou werken zo nou Justin heeft 39,7 en is weer bij me in slaap gevallen, heb hem maar in bed gelegd, slaapt hij vast beter .. Ik tril er gewoon van, hij zou toch niks ergs hebben....
He Mirjam wat naar wanneer kan je naar de ha? Hopelijk valt het mee! Caromama nou ja da's ook een raar verhaal! Nee die HAP's zijn niet echt een verbetering volgens mij, maar goed. Ikheid leuk zeg nieuwe kleren wat lief van je ouders! Hier net naar de huisarts geweest. Het is een plekje zeg maar ter grootte van een vingertop maar goed, op een babybeentje toch wel groot . Maar het zag er super uit zei ze, helemaal goed, alleen het kan nog wel een paar wƩken duren voor het genezen is, poe. Ze mag nu ook niet in bad, dat mag pas als het weer dicht is dus dat wordt knoeien met een washandje en babyzwemmen mag pas weer als het helemaal genezen is. Waarschijnlijk blijft er wel een litteken zichtbaar maar ja ik ben allang blij dat het er verder goed uitziet. Heb vet gaas meegekregen om het te verbinden.
Goedemorgen Ben vorige week heel de week ziek geweest koorts, keelpijn, hoesten, pijn in oren zo ziek dat ik niet eens op zp ben geweest Ga nu dus maar even bijlezen. Noƫlle heeft trouwens nu het tijgeren helemaal onder de knie en gaat heel het huis door en komt het liefts op plekken waar ze niet mag komen onder de kast bij de stekkerdoor enzo. Het gaat ook steeds meer op kruipen lijken echt zo leuk af en toe stopt ze om te kijken of ik kijk en dan gaat ze zwaaien en weer verder.
Mirjam, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! En toch, babies kunnen hele hoge koorts hebben! Maar fijn dat je langs kan komen, hoe laat ga je?
Zo ik heb niet alles bijgelezen hoor. Dat waren meer dan 30 pagina's. Kris wat leuk dat Sanne kan zwaaien! Wat schattig! Wat sneu dat ze nog steeds zo aan het kwakkelen is. De ha zei hier een maand terug toen Elisa zo aan het kwakkelen was dat het een combinatie is van temperatuursverandering, virustijd en de leeftijd (erg vatbaar). Mermaid wij gaven eerst pap voor de avond, maar ook zonder slaapt ze goed. Wij gaan het nu ook 's ochtends op een bordje geven. Van een lepel eten moet inderdaad goed zijn voor de spraakontwikkeling en ze vindt pap ook erg lekker. In sommige pappen zit wel heel veel suiker. Vaak die met vanille smaak enzo. Pamsie knap zeg van Lotte! Nonnie, die potjes van 6 maand zijn 200 gram. Vers gemaakt 2 eetlepels groente en 1 eetlepel aardappels. Hoe was het bij het cb? Mirjam hoe gaat het nu met Justin? Beterschap met hem! Ben je al bij de ha geweest? CM wat zielig van Lukas. Wat raar dat de zalf die ze hebben voorgeschreven niet goed is. Ben je al bij de ha geweest? Eylem gelukkig viel het plekje mee bij Irem. Hopelijk geneest het snel. En nog even ego... Elisa heeft al 8 tanden!! Ik heb het niet eens gemerkt De onderste 2 die ze als laatste heeft gekregen. Ze heeft er ook helemaal geen last van gehad. Ongelooflijk! En ze kan banaan uit haar hand eten en peer. Ze hapt het er zo vanaf en kauwt er netjes op. Toch handig die tanden!
kan pas om 1450... Maar hij wordt steeds suffer, hij doet nu alleen maar kreunen huilen en slapen .... Maar heb ook pas om 13u m'n auto terug dus veel eerder wordt lastig, en in geval van nood bel ik gewoon een taxi .... Oh bah wat naar, hij ligt als een suf vogeltje op z'n buik en in de box met z'n ogen dicht af en toe wat te kreunen ..... Sorry voor m'n ge-ego.... Ben echt ineens een zenuwpees nu
@nonnie: suc6 bij het cb @caro: wat raar weer van de hap. maar goed hopelijk kan de huisarts iets voor lukas betekenen want dit is ook zo zielig. @eylem: als je het niet vertrouwd idd even naar laten kijken maar raar weer van de hap. daar horen ze toch naar te kijken:S hopelijk valt het mee allemaal. @mirjam: he wat naar. hopelijk kan ook bij jullie de ha iets doen. @ikheid: haha wat een rare ha heb jij!! lekker hoor die verkochte spullen ff wat bij verdienen.
@smile: haha wat goed van noelle!! leuk hoor dat getijger door de kamer! @ka: wow al 8 tanden. dat vind ik dan weer knap van jou dochter!! haha lotte is nog steeds een tandloos bekkie en elke keer denk ik nu komen ze toch echt! maar er gebeurt mooi niks!! @mirjam: kan me voorstellen hoor!! hou hem maar goed in de gaten!
Mirjam meis het klinkt niet echt lekker, zou je niet nog een keertje de ha bellen om te overleggen of je niet eerder moet komen? Als je echt ziet dat het verslechtert....Sterkte!
nee, maar goed zo ver zijn we ook nog niet nu dag 22 dus sowieso nog wel een week wachten en als ik van die 40 dagen uit ga nog wel tot 26 november wachten. maar goed gyn zei mij als het boven de 35 dagen uit komt er waarschijnlijk toch geen ei in zal zitten.
Ik heb bijna altijd een ei hoor, ookal duren mijn cycli meestal wel 6 tot 8 weken! Ik heb toevallig vandaag mijn ei. Heel veel vruchtbaar slijm (sorry...) en positieve ovulatietest. Heb net vriendlief gesmst...kan hij zich vast voorbereiden op vanavond (en de teleurstelling verwerken dat hij dan eens niet de hele avond kan lezen, haha)