April mama's 2010 deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door ingrid130, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Oh en ik heb stoofpeertjes gemaakt! Zo lekker!!

2. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Mirjam, wat naar zeg dat hij nu ook echt suf is!
    Intuitie volgen hoor! Als je het niet vertrouwt gewoon een taxi bellen! Ook even testen of hij zijn beentjes nog goed kan buigen en kin nog goed naar zijn borst kan doen voor de gemoedsrust!

Citroensokjes helpen om de koorts te laten zakken. Sokjes in citroensap met warm water drenken en deze aandoen. Eroverheen warme wollen sokjes of slofjes. Hielp bij Fiene heel goed toen ze 39.7 had!

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Kom even snel een vraagje stellen: Ik heb Ayla vanmorgen een papfles gegeven voor het eerst. Ze vond het erg lekker, maar nu leek het wel alsof het laatste wat in de fles zat hartstikke dik was. Dikker dan wat ze op het begin dronk. Hebben jullie dat ook?

4. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Mirjam misschien inderdaad nog een keer de ha bellen. Wat zielig zeg voor Justin!

Pamsie, ik had het helemaal verkeerd in mijn hoofd. Ik dacht oktober ipv november.

Marijn dus vanavond aan de bak haha! Ik heb nu ook mijn ei. Maar goed, we zijn nog niet bezig, helaas... Nog even geduld hier.

Ik ga even een boterham eten met Elisa en haar de fles geven.

5. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Oh ja, mermaid, misschien tussendoor de fles nog even schudden zodat het wat gelijker weer verdeeld.
    Volgens mij wordt het ook wat dikker wanneer de pap kouder wordt.

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh ja, dat zou kunnen idd. Dank! Dat ga ik morgen eens proberen.

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

*ego-berichtje*

BLEGH! Ik ben ineens misselijk :(. Gelukkig is het nog lang niet op echt kots-niveau ;), maar het is wel vervelend.

*einde ego*

8. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Oh bah, Mermaid, toch misselijk! Misschien worden het er wel 2 (-;
    Haha, grapje... Vorige keer geen last van gehad toch?

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nee, vorige keer geen last van gehad idd. Gelukkig is het al redelijk weg getrokken.

10. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    haha lol!! maar ff een vraagje, mij is ook vertelt dat ovulatietesten gebruiken geen zin heeft als je pcos heb want dan kunnen ze vals positief zijn.
    maar jij gebruikt ze dus wel. nooit onduidelijke testen gehad?? en welk merk gebruik je als ik vragen mag??

11. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Nou hij lag dus op z'n buik in de box, bewoog niet en had wel z'n ogen open maar die reageerde niet. Ha gebeld, moest gelijk komen en toen kwam hij gelukkig weer bij .. Zo eng! Ik dach echt dat ie ging.. Gelukkig begon hij met aankleden te mopperen.
    Hij heeft oorontsteking.. Moet vanmiddag bellen hoe hij is en evt morgen weer langs komen. Heb een ab kuurtje gekregen

marijn; succes vanavond ;) jouw vriend eet dus eieren als lunch ;)

mermaid: hopelijk was het maar eenmalig! Ik was het bij Demi tot de 18e week, echt heel erg, en bij Justin veel minder ...

12. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Nee, nooit vals-positief getest hoor! Ik voel m ook duidelijk groeien links of rechts en het springen is niet echt een lekker gevoel. Ik ben ook een tijd gemonitord elke cyclus en dan kon je ook precies zien dat het klopte, wanneer ik positief testte sprong t eitje binnen 24 uur!

13. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Zo Mirjam, dat is schrikken! Goed dat je bent gegaan en oorontsteking is echt heel pijnlijk! Bah,. Fijn dat je een AB kuurtje hebt gekregen! Hopelijk knapt hij snel op!

14. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @ka: haha maakt niet uit:p als het oktober was had ik al lang getest:p

@mermaid: blah een beetje misselijk

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Mirjam: Jee, da's schrikken. Als hij oorontsteking heeft kan ik me voorstellen dat hij zich behoorlijk beroerd voelt. Ik heb het ook wel eens gehad en dat doet echt pijn. Arm vente :(. Ik hoop dat hij snel opknapt.

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

oh Mirjam bah wat naar allemaal :( hopelijk slaat de AB snel aan.

Mermaid blegh misselijk! Drink je toevallig groene thee? Daar werd ik namelijk altijd echt kotsmisselijk van, drink het nu ook niet meer, voooral 's ochtends moet ik dat echt niet drinken. Sterkte ermee!

17. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@mirjam bah wat naar !!! Hopen dat de ab aanslaat. en ventje zich beter voelt..

@ Mermaid bah misselijk zijn is NIET leuk...hopen dat het niet te vaak is.

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @marijn: thanks voor de info

@mirjam: dat is wel schrikken, gelukkig is er nu duidelijk wat het is en hopelijk knapt ie snel op na de ab

19. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Mirjam goed dat je hebt gebeld! Hopelijk knapt hij snel op.

Mermaid bah, misselijk vind ik echt één van de meest smerige dingen. Gelukkig is het al wat weg getrokken.

20. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ mirjam: hè bah, wat eng om te lezen... hopelijk knapt ie snel op door de AB.
    Ben je zelf al wat bekomen van de schrik?

@ mermaid: vervelend dat je misselijk bent. Voor mij was dat juist altijd de bevestiging dat de zw.schap goed ging. Maakte het iets draaglijker (niet minder vervelend).

Hier gaat alles z'n gangetje. Tim en Emma kunnen zo leuk met elkaar spelen en knuffelen. Echt heel ontroerend om dat te zien. Tim is steeds beweeglijker, hij kan nog niet kruipen, maar weet toch altijd wel zich van het speelkleed af te verplaatsen, voor ik het door heb ligt hij een meter verderop ;) Emma moet nu echt gaan leren om met haar (kleine) speelgoed op de tafel te spelen en niet in de buurt van Tim. Uit gemak zegt ze dan: "leg Tim maar in de box" :)
    Verder probeer ik nog het optimale voedingsschema te vinden voor Tim.
    Het is nu ongeveer:
    7.00-8.00u BV
    9.30u fruit
    12.00u BV
    15.00u/16.00u BV
    18.00u BV + groentehapje
    voor 't slapenslokje 19u
    (23.00 BV)
    (nacht BV)
    Ik zit dus een beetje met het beste moment voor het groentehapje. Het liefst wil ik dat rond etenstijd doen, zodat hij mee aan tafel kan. Maar de laatste dagen wil hij toch eerst BV hebben, dan doe ik daarna nog het groentehapje. Laatst heb ik het groentehapje overgeslagen omdat hij te onrustig was, maar toen ben ik later nog van 23u tot 2u bezig geweest om hem verzadigd te krijgen (hij viel steeds in slaap aan de borst..)
    Misschien moet ik hem om 17u het groentehapje geven, tussen 2 BV in. Dan moet ik wel het hapje ook meegeven naar het KDV, daar willen ze het ook wel doen, maar gevoelsmatig vind ik dat hij het groentehapje gewoon thuis moet krijgen..

Hebben jullie nog tips?

Deel Deze Pagina