@emmetje: klinkt alsof het allemaal super gaat bij jullie! lief van emma dat ze zo lief voor tim is. ik zit met het groentehapje met het tegenovergestelde probleem. ze kreeg het eerst op de opvang. maar gaat nu naar een andere opvang en die doen het niet:S dus ik moet me schema gaan veranderen kan je dus niet echt tips geven.
Breek weer ff in... Moet even improviseren. Magnetron is stuk dus alle ingevroren maaltijdjes heb ik niks aan...Krijg ik nooit ontdooid...Grr. Heb nu wortel in huis en rijst maar geen vlees voor dr voeding van vier uur. Gewoon maar dat doen denk ik toch? Ze krijgt een uur later nog een flesje...
Ann, ze krijgt hier nog niet eens vlees. Volgens mij is groente en aardappels/rijst prima hoor! Gewoon doen. Hoe is het verder?
Mirjam, jeetje wat lijkt me dat eng!! Hoop dat de ab snel aanslaat! Hoe is het nu met jou, al bijgekomen van de schrik? Mermaid, misselijk bah! Hopelijk wordt het niet erger en is het eenmalig! Groentehap, hier op het kdv als hij daar is. Is wat rustiger thuis komen anders moet hij meteen zijn eten als we thuis zijn en ondertussen nog koken, Julian vermaken enz. Allemaal druk bezig met de periodes enzo, hier had ik me weer eens verteld en dacht ik dat ik pas over een paar dagen vruchtbaar zou zijn maar dat was dus afgelopen weekend. Nu maar afwachten of de ongi komt of dat het een testje kopen wordt. Hoop dat de ongi komt anders moeten we of heel snel verhuizen of gaan verbouwen in een huurhuis en daar zit ik niet echt op te wachten. Verhuizen natuurlijk wel maar dan niet snelsnel zeg maar. Vandaag om vier uur beginnen, eerder was er toch geen plek en dan morgen lekker vrij!
Ingrid had het met jou toch pas over groentehapje op kdv? Nou ze doen het nu dus gewoon hoor. Was geen probleem omdat we anders laat thuis zijn. Bedankt voor de tip
hey meiden ben dr weer @mirjam jeetje wat zal je geschrokken zijn, wel fijn dat je nu een kuurtje hebt gekregen voor de kleine @hier bij CB geweest voor de verandering en dus voor het eerst GEEN commentaar stond met me mond vol tanden normaal is er altijd wel iets, maar goed onze dame is nu 68 cm met 8360 gr flinke meid dus hihi verder liep ze mooi met gemiddelde mee en haar gewicht volgt ze haar eigen gemiddelde ga nu maar weer even opruimen en ga ook nog even mijn eigen handgemaakte speenketting maken laters xxx
@Pamsie las dat je niet lekker in je vel zit/zat. Hopelijk voel je je weer wat beter Wat goed dat Lotte los staat! @ingrid wat heerlijk een jas uitzoeken van je so. Welke is het geworden? oh lees het al van Esprit klinkt erg leuk en warm. Nou ja zeg dat het ik nog nooit gehoord dat ze vragen of je rookt volgens mij mag je daar iemand toch niet op afwijzen? Belachelijk in ieder geval. Hopelijk wordt het wat met de baan in Zwolle @Rompers las allemaal verhalen over verschillende rompertjes maar wie kan me zeggen waar ik smalle rompers maat 74 kan krijgen want maat 62/68 wordt nu echt te groot maar ze zijn allemaal nog veel te wijd dus 74 word nog wijder @Janne vervelend dilemma zeg kan me heel goed voorstellen dat Eva geen nacht alleen wil laten kan ik ook nog niet hoor. Heb je al een andere oplossing gevonden? @Kris wat een mooie foto voor op canvas. Wil ik ook nog steeds doen @Ikheid respect hoor wat goed dat je alles kwijt bent en ook nog extra 5 kilo (die extra 5 dat zou ik ook wel willen............. ) @Mirjam hoe is het met Justin nu? Hopelijk werkt de ab snel. Sterkte lijkt me echt eng wat je hebt meegemaakt. @Mermai misselijk hopelijk was het eenmalig en anders kleine beetjes blijven eten hehe eindelijk bij 100 blz bijgelezen weet niet alles meer maar dit is blijven hangen
ff snel @smile: lief dat je nog even reageert daarop. ik heb gesloten dat ik ( als ik het aan durf) professionele hulp ga zoeken. hier ga ik niet meer zelf uit komen denk ik.
@Pamsie dat is een hele stap en een hele goede denk! Ik hoop dat het je helpt en anders kan je hier alles kwijt
@ hier zo de keuken is weer gedaan, nu ligt laetitia heerlijk te slapen en heb ikff tijd voor zp Wat een weer he dames? Bah vind het best koud zo met dat windje..
@ pamsie: hulp zoeken is nooit de verkeerde beslissing hoor! Ik hoop dat het je helpt. Huh, lees ik dat goed, kan Lotte al staan ???? Die is er snel bij dan. Lastig dat je het schema van Lotte moet omgooien. Kun je misschien ipv het warme hapje pap laten geven? Dan houdt ze het misschien wel vol tot jullie thuis zijn ?
Sorry hoor, ik heb geen tijd om bij te lezen, alleen maar om te egoën ... Pffff, ik merk dat ik alweer rete-emotioneel word door die zwangerschapshormonen. Ik heb iets fout gedaan op mijn werk, geen ramp, want is heel makkelijk op te lossen, maar E. sprak me er dus op aan. Nou, dan heb ik dus gelijk zin om een potje te janken hè. Terwijl er helemaal geen man over boord is en hij ook niet boos was ofzo. Maar ik blijf er dan echt een soort in hangen. Heel vervelend vind ik dat, want normaal ben ik helemaal niet zo. Maar ik weet nog dat ik dat tijdens de zwangerschap van Ayla ook zo erg had.
Hoihoi! Zo, ik heb in etappes een heleboel bijgelezen.... Ff laatste dingen reageren. Eylem, wat vervelend zeg, het brandplekje bij Irem. Maar daar kun jij niks aan doen hoor! Dat kan egwoon gebeuren, je hebt niet overal ogen en armen om je kind tegen alles te beschermen. oei Caro, Lukas zijn oog niet in orde, vervelend! Mirjam ook al ziekjes en Justin oorontsteking.... Da's echt pijnlijk. Emmetje, ik zit ook nog een beetje met die tijd van het groentehapje, zelfde verhaal als jij. Eva wil hem eigenlijk al om half 5, of ik moet dan bv doen maar dan kom ik met de bv nietl ekker uit. Ik geef gewoon om half 5 groente, ze komt vanzelf wel meer in ons ritme terecht. Als ik haar over een poosje 's middags nog een rijstewafel geef ofzo dan kan ze vast wel langer wachten, maar dat doe ik nu nog niet. Dus nu krijgt ze gewoon vroeg groente en voor nu vind ik dat wel prima. Ann, ontdooienk an ook heel goed onder de warme kraan of lekker ouderwets, au bain marie in een pan met warm water. Allemaal cyclusjes voorbij zien komen... hier volop ongesteld, wel een geruststelling maar ongi is onfijn :x Beterschap voor iedereen! Marijn, ik heb ook stoofpeertjes gemaakt! Lekkerrrr Overigens was de pompoensoep heel lekker geworden! Pamsie, leuk die muur! Lekker fris en leuk met die donkerhouten box erbij. Hoeveelheid eten: Eva krijgt een heel stuk fruit altijd en nu nog 100 gram groente maar dan is ze vreselijk kwaad als het op is. Gister wat meer groente gedaan en aaradppel erbij, toen was ze helemaal blij. Ik heb ook nog een vraag, willen jullie mij even advies geven? Veel van jullie geven 's ochtends pap. Nu kun je volgens mij ook ipv pap gewoon brood geven. Ik ga van de bv geen pap maken want dat kolf ik allemaal niet bij elkaar. Is het dan verstandig om na de eerste voeding een boterham te geven? Of een halve? Eva krijgt nu om 7 uur haar eerste voeding maar wil dan vaak al om 8.15 fruit (dan zeurt ze precies zoals ze doet als ze honger heeft en fruit is het enige waar ze weer blij van wordt). Een boterham 's ochtends is misschien een oplossing, maar krijgt ze dan niet teveel? Want daarbij komt dit nog: Vorige week heb ik Eva een broodkorst gegeven omdat ze zo om eten zat te jengelen de hele tijd. dat was zó op, ze vond het echt lekker. Nu ben ik haar 's middags een boterham gaan geven, maar als die op is, is ze heel kwaad en heeft ze nog niet genoeg. Vandaag heb ik nog een halve erbij gegeven, en die ging ook nog helemaal op. Daarna nog 2 hapjes van de andere helft en toen vroeg ze niet meer om meer. Moet ik dat brood ook 'op verzoek' geven, of geef ik haar dan teveel? Ik weet het ff niet. Hets chema is nu overigens dit: 7 uur bv 930 fruit (maar wordt dus vaak eerder) 1100 bv 1200 brood 1400 bv 1630 groente 1700 bv 2030 bv Kan iemand iets zinnigs zeggen over dat brood erbij 's ochtends en hoeveel 's middags?
Pamsie, wat goed joh! Ik zou het echt doen als ik jou was. De eerste stap is ff eng, maar je kunt er zo mee geholpen zijn.
@emmetje, dit is ons schema, heb je er iets aan mssn? hangt er dus vanaf hoe hij de ochtend door komt of we op 4 of 5 voedingen overdag uitkomen... 7.30 bv 11.00 fruit 12.00 bv 15.30 bv 18.00 groente 19.30 bv en naar bed nachtvoedingen de laatste tijd ook wel: 7.30 bv 11.00 bv 13.00 fruit 14.30 bv 17.30 bv 18.00 groente 19.30 bv nachtvoedingen mermaid: misselijk, oe wat vervelend! ik hoop dat het niet lang aanhoudt! @pamsie: super hoor dat je de stap durft te nemen, alleen dat is al een compliment waard! je mag me ook altijd pb-en hoor! @mirjam: jeetje wat een schrik zeg! hopelijk werkt de ab snel! arm mannetje!! @hier: druk weekend achter de rug. en vandaag ook nog niet echt stil gezeten... heb dus ook neits bijgelezen, behalve wat flarden... hoe is het met jullie??
Ik geef hier 2 boterhammen tussen 13 en 14 uur met een fles van 180 cc. Daarnaast krijgt ie nog 2 flessen ('s ochtends en 's avonds) van 180 cc, een potje groente en een potje fruit. Dus voor het brood geldt; één fles eraf halen.