hallo! Voor vandaag wel bijgelezen maar zit op mijn werk dus weinig onthouden, sorry! Even ego, zit hier vanavond vanaf negen uur tot elf helemaal alleen. De planning is er wel maar die zitten ergens anders dus helemaal geen aanspraak of wat dan ook dus vanaf negen uur kom ik echt bij lezen.
@ Ikheid: Zo hé, echt wel als 2 druppels water! Leuk dat hij zo op je lijkt. @ Ingrid: Wat ongezellig helemaal in je up zitten. Ayla heeft volgens mij wat slaap in te halen. Ze ligt al vanaf 14.30 uur ofzo in bed en slaapt nog steeds. Dat gebeurt tegenwoordig niet meer zo vaak. Ah, hahahaha, nu wordt ze net wakker. LOL .
@ikheid: hahahahhaha wat lijken jullie op elkaar zeg!! dat heeft ie van niemands vreemd dus @tm: wat een super bericht meid!! hopelijk over 8 maanden een neefje of nichtje voor jou erbij
Ikheid wat lijken jullie op elkaar zeg! Leuk om te zien. Elisa lijkt heel erg op haar vader. Echt een kopie. Ingrid, dat is ook saai in je eentje... Elisa vindt haar antibiotica heel smerig. Nu denkt ze bij alles dat ik antibiotica in haar mond stop. Dan proeft ze eerst een heel klein beetje en als het wel eetbaar/lekker is gaat haar mond open, maar ze heeft vandaag nog niet veel gedronken of gegeten. Vanmorgen wel 180 cc, daarna een half potje fruit, toen 60 cc om 12 uur, wilde niks om 14 uur, om 16 uur weer 60 cc en net 3 happen groente en meer wil ze niet. Wel al 6 diarreeluiers gehad. De vorige 3 dagen dronk ze ook al slecht. Hopelijk gaat het snel beter...
Ja femke ook, denk dat de maagjes ook gewoon moeten wennen aan het andere voedsel ofzo, Het maagzuur zal zich daar ook wel op moeten instellen... Ik kan me dat van meike ook herinneren
Wij hebben voor meike en femke ook een geboorteboom, 2 pereboompjes (stoofpeertjes) Die staan hier in de tuin (nou ja, die van meike moeten we in de vakantie even uitgraven want hij staat nog in de oude moes)
Ka: oooh wat sneu zeg! Het zal er allemaal wel mee te maken hebben, ze zal zich niet lekker voelen en daarom ook niet veel eten. Hopelijk gaat het snel beter! Mermaid: zo die heeft lang geslapen die Ayla! Ingrid: balen zeg dat je alleen zit en geen aanspraak hebt.. Dan gaat de tijd zo langzaam hè!? Hoe staat het nu met je studie? Heb je nog een andere oplossing gevonden? Ik kom straks ook weer meebeppen.. manlief gaat zo weg met vrienden, Jayden ligt op bed. X
Napoleon: wij gaan boom planten in een echt bos, het geboortebos in Tilburg, dus niet in de tuin hier.. Leuk dat jullie ook een boom hebben voor Meike en Femke!
@ikheid jeetje wat lijken jullie op elkaar! Onze kleine meid lijkt sprekend op haar vader... ze begint nu eindelijk wat van mij te krijgen @hier de kleine ligt op bed, was erg moe, vandaag potje gehad ze smulde echt. hihi. @tandjes, Weet iemand hoe je goed kan zien of je kleine tandjes krijgt? Ze heeft rode billetjes, huilt veel is hangerig, bijt op alles, en reageert heftig als we er gengigel op doen, dan gaat ze echt hard gillen en daarna is het over.. Slapen varieert nu ook erg, van veel naar gewoon s'' ochtends om half 8 wakker worden en blijven tot half 11 s' avonds, volgens ha is ze gewoon gezond..
Dag meiden, Even tussen alle drukte door, werken werken werken, pfff, ouderschapsverlof is voorbij en werk nu 3 dagen, wel veel hoor! Ikheid; Wat leuk een bos met geboortebomen. Wij hebben een geboorteboom in onze tuin (een magnolia die bloeit rond de geboortedag), maar in een echt bos is natuurlijk ook wel heel leuk! Pamsie; Raar zeg dat die leidsters zo deden, je zou je kind er maar hebben... Janne; Dat schreeuwen herken ik wel, lekker hoog he, die meidenstemmetjes... Hier soms ook bij pret, maar ook als ze heel moe is of iets niet lukt. Surf; Hier ook ongi en begon ook wat wateriger dan normaal. Daarna was de hel echt losgebroken pffff, heb nog nooit zoveel pijn gehad bij mijn menstruatie, kon gewoon niet staan, zoveel druk vanonder zeg maar, is dat normaal? Nu even hangen op de bank, morgen weer vroeg op en Fiene is verkouden dus dat belooft een gezellige nacht te worden.
Marijn: pfff druk lees ik meis! Lekker op de bankhangen met vriendjelief. Dus jullie ook een boom, leuk. Hopelijk hebben jullie toch een goede nacht ondanks dat Fiene verkouden is. Lautjuh: hier denk ik al weken dat er tandjes aankomen, maar nog niets te zien, kwestie van dus gewoon afwachten..
Hey !! Hele dag cursus gehad. even gauw de berichtjes doorgelezen. Zeg een foto van Ikheid van vroeger voorbij komen; wauw wat lijkt hij op jou als baby zeg ! TM die leuk nieuws had van haar zus.. spannend hoor ! Pamsie met een zielige hond... sneu zijn ze dan he ! Verkouden kindjes... goede en slechte nachten.. uhhh.. .sorry verder weet ik het even niet meer Hier een beetje moe, Sanne niet, die heeft goed geslapen op het kdv. Fijn, maar ze is nu dus nog klaarwakker. Wilde net al de fles, maar gisteravond redde ze het daar ook niet op zo vroeg dus zat ik vannacht toch weer een flesje te geven. Nu heb ik haar om 19.15u een klein flesje kabouterthee gegeven in de hoop dat ze het tot 20.30u volhoudt en dan kan ze een fles en gelijk naar bed. Ze ligt al in haar pyama nu superlief te spelen in de box.. Morgen starten met fruithapje s`ochtends en groenten s`middags.. ben benieuwd
Kabouterthee? Wat is dat? Nog nooit van gehoord.. Hopelijk drinkt ze de fles lekker helemaal leeg om 20.30 uur en gaat ze dan lief slapen tot de volgende ochtend. Spannend morgen met de fruit- en groentehapjes! Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden..
Zo leuk dat iedereen zegt dat Jayden op mij lijkt.. Ik krijg hier (familie van manlief) alleen maar te horen 'ooh wat lijkt ie op papa!', maar dat komt omdat papa ook een kale, bolle toet heeft, hahaha!
Ik zei laatst nog dat Jayden niet meer rolde.. Nou mooi niet dus! Ik had 'm daarstraks in bad gedaan, toen ben ik de badkamer gaan opruimen en had Jayden even op de grond gelegd op zijn kamertje op zijn rug. Kom ik terug, ligt ie aan de andere kant van zijn kamer op zijn buik!
Haha ... je beweeglijk zijn ze he. Sanne heeft vandaag helemaal door hoe ze terug moet rollen van haar buik naar haar rug. Fijn !! Kabouterthee is biologische thee met venkel en anijszaad speciaal voor kindjes en moeders die borstvoeding geven. ( en ik koop het al jaren, vind het erg lekker en helpt bij buikpijn bij mij ) Het is geschikt voor baby`s vanaf 0 jaar. Sanne drinkt amper als ik haar gewoon water geef en durf nog geen diksap omdat ze zo heftig reageerde op fruit en diksap is meestal met fruit vandaar dat ik dit ben gaan proberen en ze vind het super lekker !
Oh nou het begint hier klaar te raken. Ze ligt in haar oogjes te wrijven en te jengelen, dus ik ga een flesje maken dan kan ze haar bed in !
Zo papa zit de fles te geven... kan ze daarna onder de wol ! En wij op de bank. Het was een vermoeiende dag. Morgen komt mijn schoonmoeder gaan we samen lunchen en daarna ga ik naar de osteopaat en past ze op. Morgenavond begint ons weekeinde. Dan vrijdag samen vrij en zaterdag moet ik weer werken ...
Morgenavond weekend! Lekker! Fijn dat manlief ff de fles geeft.. Thee voor baby's die BV krijgen, maar Sanne krijgt het ook, kan dus geen kwaad? Waar kan je dat halen? Want Jayden lust ook geen diksap..
Ik koop het bij de tuinen.. wacht ik pak het er even bij ... het is van het merk Piramide , Kabouter Feest heet het ..