@eylem: haha ja lotte is net zo'n ukkie als Irem!! haha lekker dat geklieder met eten he! @caro: nou daar zou ik ook wel wat van zeggen. lekker geregeld daar zeg! @warm water uit de kraan: gaan bij mij ook tegen me gevoel in hoor!!
Jaaaaaaa hij drinkt En de ha belde terug dat het er gewoon bij hoort, de koorts moet vanavond toch wel wat gezakt zijn... Caro: nou dat klinkt idd niet echt fijn zo op de opvang, en helemaal aso dat ze haar zo vies mee geven..
Mirjam beterschap.. Ik heb niet alles gelezen.. En heb er ook geen tijd voor.. Zag wel dat jullie weer een meeting aan het organiseren zijn. Echt jammer. Ik woon namelijk in belgie dicht bij de grens. Maar heb op dit moment geen auto. Mijn man heeft altijd de auto. Hij werkt namelijk in nl. En is moeilijk om met openbaar vervoer te komen. ZOu het echt leuk vinden om jullie te ontmoeten.. En nog iets nieuws hier.. Oh ja, ik weet helemaal niet meer wanneer ik ongesteld was. En ben een maand gestopt met de pil omdat mijn cyclus in de war was. En voel van alles in mijn buik. Heb telkens een laag buikpijn. En steken als ik snel opsta. Ik durf niet om een zwangerschapstest te nemen. Dit is echt te vroeg voor een 4e.. joh. En mijn man gaat flippen hahaha..
ja nu wel ik zag ons al in het zh zitten omdat hij niks dronk.. Sweet: kan je niet met het ov naar iemand uit Brabant komen en dan meerijden?? Oe spannend, zou toch maar even testen en een natte handdoek voor je man klaarleggen ik heb hier ook lage buikpijn, roze verlies, afscheiding en misselijk maar ik slik trouw de pil dus gooi het maar even op ons ziek zijn van de laatste weken en mssn maar even een stopweek inlassen......
Caro: ik denk dat dat hetzelfde is.. Dan heeft ie 4 kruinen! Hahaha Balen zeg die opvang! Slordig van die stinkkleren en speen! Dat moet echt niet kunnen en ze horen zich gewoon aan JOUW schema te houden! Pamsie: idd klein maar fijn Mirjam: ik maak hier de flessen altijd met kraanwater. Hopelijk belt de ha snel terug! Oooh fijn dat ie drinkt! Hopelijk trekt de koorts snel weg! Kraanwater: gaan ze er dood van ofzo.. Sweet: oeh spannend tijd nu.. Ik zou toch wel gaan testen dan! Jayden is weer wakker, door een poepluier natuurlijk.. Nu ligt ie K3 te kijken op z'n speelkleed voor de tv. X
Mirjam, Nou het openbaar vervoer hier is een zooitje.. Tot en met de grens van nederland moet je een heel stuk lopen voor je een volgende bushalte vindt. En dan nog met dit weer... Ja, heb ook last van slijmverlies en afscheiding gehad afgelopen dagen..
@mirjam: als je ziek bent kan de pil minder goed werken he @sweet: spannend ik zou toch maar testen @ikheid: klinkt heerlijk rustig,Jayden lekker op z'n speelkleed
Mij is altijd verteld dat je zowiezo geen warm kraanwater moet nemen, omdat daar bacterieën in kunnen zitten. Koud kraanwater wat je dan zelf opwarmt mag nu blijkbaar wel. Maar toen Lukas nog een baby was mocht dat ook niet. Toen moest je gekookt water af laten koelen. Maar ja, dat is ook al zooooo lang geleden
Mermaid, succes met je werkdag! Hoe is het met je misselijkheid, wordt het erger of niet? Hopelijk maar niet... En thanks voor je pb! Marijn, haha, die Fiene! Slim van haar. Ikheid, het tijgeren ging helemaal vanzelf! Ik leg haar vaak onder de babygym, maar daar is ze altijd zo onderuit. Als ik speelgoed om haar heen leg helemaal, maar zonder dat ook (stoelpoten zijn interessant en heel lekker, wist je niet he? ) Poe, lastige situatie zeg van je vriendin. Tja, 4 keer door de pil heen... ik zou dan denken: kies een andere pil. Ik denk ook: hup, gauw die studie erdoorheen jassen, dat is voor haar toekomst wel belangrijk! Caro, beterschap meid! Mirjam, zo logisch dat je je zo'n zorgen maakt! 'Gelukkig' hoort het er 'gewoon' bij, maar sterkte! @kinderstoel: Eva zet zich steeds met haar voeten en handen af, dan kiept heel die kinderstoel. We hebben zo'n tripp trapp, dus de tafel is ook haar tafelblad, maar ze kan zo niet bij tafel staan, beetje eng... hebben meer tripp trapp eigenaars dit? Ik heb net heel de woonkamer omgegooid. Weet niet wat ik ineens had En geen idee of ik er nou tevreden mee ben hahaha! Af en toe ben ik echt een sukkel: loop ik bij de fysio voor mijn rug, ga ik met meubels lopen slepen. Nja, tijd over he, wat moet je anders
@Caro heel goed dat je wat gaat zeggen op het gesprek vorige keer vertelde je inderdaad a over de zure kleding die ze niet vervangen wat ik al niet vind kunnen maar vind het helemaal raar dat ze geen flesje geven omdat ze zogenaamd vol zit @Mirjam gelukkig drinkt hij weer @janne hier geen probleem met de tripp trapp ze kan zich met haar voeten niet af zetten. Heb je die verlengstrips er op de onderkant aanzitten? Want dan kan de stoel niet omkiepen zeg maar @Sweet ik zou even een testje halen je kunt het maar beter weten dan! Kreeg net weer een sms weer het flesje leeg dus ben weer gerust. Alleen hadden we het bedje nog niet naar beneden gezet en hadden toevallig gisteren afgesproken het vandaag te doen. Bleek dat ze op haar knietjes over de rand van het bedje zat te kijken dus mijn mams heeft meteen mijn man gebeld en bedje staat nu omlaag.
oh ja over het watergebruik voor het flesje; Wij gebruikten altijd afgekoeld gekookt water en dan in de magnetron en toen vroeg ik het aan het CB en die zeiden mij water uit de kraan te gebruiken omdat het water wat in de waterkoker of in flesje aan het afkoelen is gaan allemaal bacterien inzitten omdat het lang stil staat zeg maar water uit de kraan heeft dit niet. Vond het zelf wel logisch dus vanaf toen gewoon uit de kraan en in de magnetron
Maar ik bedoel ook warm water uit de kraan, niet koud uit de kraan en dan opgewarmd maar rechtsteeks warm, daar zitten idd veel bacteriën in. Je maakt zelf toch ook geen thee met warm kraanwater!? Bleh!
Nou das apart kleine begon net op dr speelkleed ineens heel hard te huilen heel veel waterlanders en nu is helemaal vrolijk terwijl ze dr hele dag uit dr doen was.... Konden ze maar praten...
Even heel snel en heel ego. Wij hebben Sanne naar het kdv en zijn als een gek aan het klussen. Een schuifdeur in de keuken aan het maken zodat het trappengat dicht is. Heb net de bovenverdieping grondig gepoetst en zo benenden, want het is super stoffig nu van al het geboor en gezaag... en dan gauw prulleke weer ophalen... Lees vanavond of morgen wel weer bij ! By by
Hier gewoon warm water uit de kraan hoor. Janne: alles verschoven zodat Eva wat meer kruipruimte heeft? Ik ben hier in het weekend ook eens een rondje gaan kruipen om te kijken of het wel kruip-proof was, en dat is het! Fijn om te weten. Draden waren allemaal al weg en we hebben 2 scherpe hoeken en daar heb ik 2 hoekbeschermers voor gehaald en die kan ik er dan opklikken.. dan kan ie zijn hoofd nog wel stoten, maar niet ernstig.. Ook heb ik een kinderslotje voor op een keukendeurtje waar de schoonmaakmiddelen staan en ik heb 2 traphekjes, die hebben we al gemonteerd, want Jayden kruipt dan nog wel niet, maar schuift al wel achteruit. En als ie dan aan het spelen is boven vind ik het wel een fijn idee dat er nooit wat kan gebeuren..
Ann: dat zou soms wel handig zijn ja! Kris: goed bezig daar! Vanavond gaan wij hier het trappengat bij de zolder dichtmaken met een hydraulische klep, want er komt veel kou van de zolder af..
Ze eet ook minder op het kdv. Nou zit ze op een verticale groep met heel veel peuters. Ik kan me ook voorstellen dat het misschien te veel afleiding voor haar is. Hier eet ze meestal wel minimaal de hoeveelheid van een 4 maanden potje leeg, en daar krijg ik de bakjes terug en dan is er nog geen eens de helft uit. Nou, dan kan je mij niet wijs maken dat ze niet meer wil drinken. Als Lukas om haar heen springt tijdens het eten is ze ook snel afgeleid. Ik laat hem dan dus vaak in de woonkamer spelen en dan geef ik haar in de keuken te eten. Of jij komt bij ons zitten aan de keukentafel met een kleurplaat en stiften ofzo. IN ieder geval iets rustigs. Fijn dat ze vandaag weer gewoon normaal heeft gedronken. Gister gewoon even een off dagje...