He meiden, ik ben jullie echt aan het verwaarlozen de laatste tijd. Ik zag net dat de laatste keer online 8 oktober was! Dat was bijna een week geleden! Het gaat inmiddels weer wat beter met de BV. Ik geef nu één flesje flesvoeding per dag en de rest gewoon weer aan de borst. Dat gaat nu best goed. Ik wil volgende week naar twee flesjes KV en de rest borst, zodat ik op mijn werk niet meer hoef te kolven. Verder zit Noa nu sinds het weekend aan de groente/fruit. Alleen kan ze er nog niet echt enthousiast van worden. Peer was in ieder geval geen succes. Ze houdt haar lipjes gewoon stijf op elkaar en draait haar hoofdje weg. Banaan ging wel, maar dan vooral zelf een halve banaan vasthouden en op sabbelen. Geprakt van een lepel vond ze maar niks. Worteltjes ging ook niet echt geweldig. Ze kijkt heel vies en na drie hapjes gaan d'r lipjes echt op slot! Nu al zo'n eigenwijsje dus! Verder zijn ze nu eindelijk bijna klaar met de verbouwing. Wat 5 dagen had moeten duren heeft dus bijna 15 dagen geduurd! Alleen de loodgieter moet nog iets afmaken op het dak, maar daar hoef ik niet voor thuis te zijn en in het voorjaar komt de schilder nog terug omdat het kitwerk op de openslaande deuren echt vreselijk lelijk is, dus dat wordt er volgend jaar uitgehaald en opnieuw gedaan. Dat kan nu niet, omdat het kitwerk nog te vers is. Ik ben wel blij dat ik nu mijn huis weer een beetje terug heb. Nu alle dozen weer uitpakken en alle schilderijtjes weer ophangen, de gordijnen terug en dan is het weer een beetje thuis. Hoe is het verder met jullie? Ikheid, hoe ging je sollicitatie vorige week? Heb verder niet bijgelezen, want dat is niet te doen. Misschien iemand een update voor me?
Caro: fijn dat je zo niet meer hoeft te kolven op het werk! Wel balen dat het fruit nog niet zo goed gaat bij Noa, wellicht heeft ze wat langer nodig om er aan te wennen (?). Het is toch weer helemaal wat anders als die melk natuurlijk.. Fijn zeg dat de verbouwing nu ein-de-lijk achter de rug is! Kun je al je spulletjes weer neerzetten en ophangen.. En geen troep meer van die werklui! Mijn solli ging goed, maar meer kan ik er ook niet van zeggen, ik weet het echt niet. Eind deze week, begin volgende week weet ik meer.. Lief dat je ernaar vraagt! Fijne avond! X
@ikheid: wat leuk die foto's, jullie lijken echt heel erg op elkaar! @marijn: wat balen dat je zo'n last hebt van je ongie joh! hier nog niets doorgezet, nog wel hoofdpijn... @tm: wauw wat fijn nieuws zeg! hopelijk mag het nu allemaal goed gaan! @pamsie: wat zielig zeg, hopelijk heeft ie er niet te veel last van! @ka: ik smeer sudocrem, en dat werkt wel goed, maar ik doe het niet standaard alleen als het wat rood wordt en dan is het meestal binnen 2-3 dagen weer weg (afgelopen week ook na de ab) @ingrid: wat ongezellig joh, helemaal alleen op het werk! @mermaid: ayla heeft lekker bijgeslapen dus! @lautjuh: je kan dan meestal een witte bobbel op de kaak zien, maar eerlijk gezegd waren kaspers tandjes er zomaar, zonder iets te zien... vaak voel je ze ook eerder dan dat je ze kan zien... @marijn: hopelijk valt de nacht mee en blijft fiene lekker slapen!
@kris: ze heeft het mooi volgehouden tot half 9 dus, hopelijk gaat de nacht ook goed! en morgen fruit en groente dus, leuk leuk! kasper heeft hier daarnet een heel potje (nog wel zo'n kleine) worteltjes gegeten, morgen gaan we sperzieboontjes proberen... @caro: wat fijn dat de verbouwing nu bijna klaar is! lekker! en de kleine meid nu al eigenwijs dus, dat belooft wat! wel fijn dat de bv weer lekker gaat! en niet meer op je werk kolven is ook heerlijk, ik wil daar ook binnenkort naartoe werken... ik ga lekker in mn bed liggen, nog even tv kijken en dan lekker slapen! welterusten allemaal!
Wat goed van Kasper! Ben benieuwd wat ie morgen van de boontjes gaat vinden.. Trusten alvast! Ik duik ook zo m'n bedje in.. 's avonds en 's ochtends voel ik me het beroerdste. Bah! Overdag gaat het gelukkig wel.. X
Naar dat je nog zo beroerd ben Ikheid.. hopelijk heb je goed geslapen... ? Wij wel Sanne heeft keurig tot 06 u geslapen op de fles van 20.30u .. ik vond 06u wel een beetje vroeg, maar ja wel logisch. Ze heeft nog tot 07u liggen kletsen en toen was ze wel echt wakker..
Dit is echt HEEL herkenbaar! PFIEUW, gelukkig om even te lezen van iemand anders, word er doodmoe van eerlijk gezegd.
TM, sterket met Ab! Pamsie, lastig joh van je werk. Ik zou denk ik toch het zekere voor het onzekere nemen. Straks is er ook weer mogelijkheid genoeg, en dan heb je nu iig rust! hoi Lautjuh! Hoe is het met je? Ehh, onze computer gaat bijna opnieuw opstarten voor een of andere update, dus ben benieuwd hoeveel ik verder bij kan lezen. Mermaid, zo lief he, dat gespetter in bad Mirjam, Eva zit hoogstens een minuut los, maar ze kiept zo opzij. Ka, balen van je nacht, en zielig he die rode billetjes! Hm, de computer doet echt raar, hij is heel sloom, dus ga dit maar vast versturen anders is het straks weg.
Zo, computer weer klaar. Caro, hoi! Balen dat de verbouwing zo lang duurde joh. Is het mooi geworden? Lukas was trouwens toch ook een lastige eter? Of was jij dat nou zelf vroeger? Zoiets staat me bij dat je dat een keer vertelde. Succes met de drukte enzo... Marijn, jij ook succes met de drukte! Nu dus elke week 3 dagen? Gaat Fiene al naar het kdv? Dat ging ze toch rond deze tijd? Oh ja, Ka, die rode billetjes: volgens mij is het ook beter om met water te wassen dan schoon te poetsen met billendoekjes. Dus bakje water en washandje. Wel meer gedoe, maar schijnt wel beter te zijn. Kun je ook goed drogen. Dan even wachten tot het echt goed droog is voor je de luier om doet. En sudocrem erop, maar dat deed je al. Wie weet helpt het nog iets! Ok, Eva blijft jengelen dus ik ga ff naar haar toe. Tot later!
hier gebruik ik wel billendoekjes, maar ik dep altijd even na met een droog hydrofiel washandje omdat ik ze anders nog zo nat vind. Doe er als ze een beetje rood zijn billen-creme van weleda op en als ze echt rood zijn sudocreme.
goedemorgen meiden! hoe is het? hier op zich prima, maar thijmen was een beetje aan het spoken vannacht... vriendjelief kwam rond half 2 thuis en toen werd ie voor het eerst wakker, daarna vanaf half 3 tot half 5 elke 10 minuten huilen, we weten nog steeds niet wat er was. hij viel steeds in slaap en net als je zelf weer in slaap valt begon ie weer te huilen. mn vriend had nog niets geslapen dus en ik tot half 3 wel redelijk. dus ik ben toen maar bij thijmen in bed gaan liggen, hij sliep weer heel snel en ik niet echt. ook wel wat geslapen, maar heel onrustig natuurlijk. tot half 8 ongeveer... hopelijk komende nacht beter, want ik weet echt niet wat er was...
Goedemorgen allemaal! Nou de keukenman die is er. Hij heeft de keuken er al uit liggen. Half 8 stond hij op de stoep. Hier weer een beroerde nacht... Heb Elisa vannacht 4 keer een schone luier omgedaan. Om 6.30 was ze ook alweer klaar wakker. Ze ligt er nu al weer in. Ben zelf niet lekker. Heb vanochtend al 2 keer over gegeven. Blijf maar misselijk en ben ook erg moe. Maar met die keukenman in mijn huis ga ik ook niet even op bed liggen nu. Kris ik heb het gister ook met een lauw-warm washandje gedaan. Leek me wat minder pijnlijk dan met billendoekjes. Goed idee van de kabouterthee! Hier ook iemand die geen diksap lust dus misschien is dat een goede optie. Caromama wat fijn dat de verbouwing bijna klaar is! Heb je je eigen huis weer terug en kan je weer je eigen gang gaan. Is het mooi geworden? Ikheid ook beroerd lees ik, waar heb je last van?
Surf; vervelend zo`n nacht en je weet niet wat er is.. ! Hopelijk i.d. vannacht een betere nacht. Ka; he ziek, overgeven vind ik zo vervelend altijd. En net nu kan je niet gaan liggen ! Sterkte, hopelijk knap je snel op ! Die kabouterthee is hier echt een topper.. ik heb gisteren een tuitbeker gekocht voor vanaf 6 mnd. Vandaag eens proberen of ze daaruit kan drinken ! Pfff mijn schoonmoeder komt straks het huis is een puinhoop en ik heb GEEN zin om op te ruimen / schoon te maken...
@ka: wat vervelend, een rotnacht en ziek! hopelijk voel je je snel beter of is de keukenman snel klaar zodat je toch nog even kan liggen, sterkte! @kris: o leuk! en jeetje tuitbekers... ze worden groot!
ja het gaat zo hard.. maar ze pakt haar fles ook zelf vast, dus ik denk dat een tuitbeker ook moet lukken. Ik ga het gewoon eens proberen.
Kris: heb heerlijk geslapen, van 22 uur tot 7 uur. Voel me nog steeds beroerd, Jayden is nu ook weer aan het snotteren geslagen en manlief ook.. Surf: ooh balen van je nacht zeg! Janne: ja ik ga zeker foto's maken van de geboorteboom! Ka: vervelend dat je je beroerd voelt, zeker nu je niet ff op bed kan gaan liggen omdat de keukenman er is. Watvoor keuken krijgen jullie? Ja ik voel me echt niet oke, heb hoofdpijn, een hoofd vol snot en een vastzittende hoest en ik praat als een vent.. Hahaha! Overgeven gelukkig niet! Beterschap meis! Balen dat je Elisa zovaak kon verschonen..