LZ: balen dat ze niet hebben teruggebeld! Dus nu ga jij ze stalken! You go girl! Caro: balen van die kortingszak.. Ingrid: voor een doop.. wij hadden kleertjes gegeven. Maar ook iets van speelgoed geloof ik. Alleen zij zijn dus niet zo heel erg gelovig. Lautjuh: spannend naar het CB! Hier de Mavo gedaan, toen een jaar SPW, maar vond er niks aan en toen heb ik versneld de MBO+ gedaan commerciële economie. Heb 3 jaar gewerkt als intercedent, 2 jaar als accountmanager, 2 jaar als recruiter en 1,5 jaar als commercieel binnendienst medewerkster en nu ben ik koos werkeloos! Blèh! Kris: stomme verwarmingsmonteur! Surf: sportief zeg! Heerlijk om lekker voor jezelf te werken! Nu ff drukke tijden dus.. Nonnie: balen van de n8 zeg! Ka: dat zou super zijn als je dat met je werk kan regelen! Mermaid: dus toch BV gaan proberen, goed hoor! En het idee erachter snap ik wel.. Ann: wat sneu! Hopelijk slaapt ze snel een hele poos, kun jij ook ff gaan liggen en bijtanken. Hier: drama! Jayden heeft kei veel last van ??? Ik weet het niet. Huilen, veel poepen, veel zuur.. Zo zielig! Ooh en maandag heb ik een solli bij een callcenter. Dan ben ik maar aan het werk hoor.. dit is ook niks. En ik kan dan mijn eigen uren indelen en zoveel werken als ik wil. Ideaal! x
@ Nonnie; hier ook ieder uur wakker, maar ik heb pcm gegeven tegen de pijn, ze had duidelijk ( oor ? ) pijn @ opleidingen enzo.. tja hier vrij saai. Mavo, mdgo, HBO-v en nu al ruim 10 jaar bij de GGZ aan het werk @ Caromama; vervelend die hoofdpijn @ Mermaid; nu wel bv ... zo zie je maar dat je bij iedere zwangerschap er weer anders in staat, prima toch ! Ik hoop voor je dat het lukt. Pin je er niet te veel op vast, bij mij was het een enorme teleurstelling toen ik na 8 weken echt moest stoppen, maar aan de andere kant als je gewoon bedenkt dat je het gewoon probeert en als het lukt is het mooi toch. BIj heel veel mensen gaat het ook gewoon goed natuurlijk. @ Ann; Oh meis toch.. naar de HAP geweest, bij jou niet lekker... * Knuffel * @ Ikheid; Ookal drama daar... Sterkte ! Oh weer een sol. Tja dan heb je toch wat, je kan altijd verder kijken toch.. ! Hier; Vannacht dus drama.. ieder uur overstuur wakker. Gelukkig wel redelijk goed te troosten. Uiteindelijk werd ze vanochtend om 08 supervrolijk wakker... grrrr mama was niet zo vrolijk, maar ja. En mijn vriend die heeft er NIETS van meegekregen... hij zegt dan wel dat ik hem wakker moet maken, maar wat heb ik daaraan, ik ben toch wakker dus als ik hem wakker maak zijn we samen wakker. Kan hij beter gewoon slapen. Ik kan er ook beter tegen
Gisteren bij de huisarts vanalles vergeten te vragen, misschien hebben jullie nog een idee... Wel of niet paracetamol geven bij koorts en of pijn ?? Wel of niet met haar naar buiten als de koorts niet te hoog is ?? Naast de antibiotica nog neusspray en of hoestdrank geven ? Ze vroeg wel of ik al iets gaf, toen zei ik hoestdrank van VSM maar heb niet het idee dat dat werkt. Daar zei ze eigenlijk niets op... moet ik nou doorgaan of bv Bisolvon drank halen ? Moest wel haar neusje vrij-houden ... dus neusspray halen ?? He wat dom dat ik het allemaal niet gevraagd heb..
@ingrid: de honger zal idd wel van het roken zijn. @surf: gaaf orthopedagoog. die richting had ik wel uit gewild als ik had doorgeleerd!! grr dom van me om niet te doen @caro: als je spw hebt waarom ben je dan op kantoor gaan werken? als ik vragen mag @tm: fijn dat de laptop het weer doet. @mirjam: fijn dat justin begint op te knappen. @nonnie & kris: balen van de gebroken avond/nacht!
Kris: Hier heeft Jayden nu dus ook koorts.. Ik ga wel met hem naar buiten, ff frisse neus is dan juist goed. Ik pak hem dik in. Ik heb hem net dus wel een pcm gegeven, nu is het dus stil boven.. Ik probeer pcm alleen te geven als het echt niet gaat 's avonds, maar nu ging het dus ook niet. Dus tja.. Kan hem moeilijk laten huilen, want hij heeft er wel degelijk last van.
Ik gebruik sinds 2 dagen ook weer de neusspray, anders kan ie geen fles drinken, hele neus zit dicht.. en hoestdrank gebruik ik ook gewoon weer.
Gisteren bij de huisarts vanalles vergeten te vragen, misschien hebben jullie nog een idee... Wel of niet paracetamol geven bij koorts en of pijn ?? Ja, ik vind dat je dan zeker een pcm kan geven. Daar zijn die dingen tenslotte voor. Wel of niet met haar naar buiten als de koorts niet te hoog is ?? Als de koorts niet te hoog is en je haar goed inpakt kan je denk ik best even een klein rondje maken. Frisse lucht is ook gezond denk ik dan maar. Naast de antibiotica nog neusspray en of hoestdrank geven ? Ze vroeg wel of ik al iets gaf, toen zei ik hoestdrank van VSM maar heb niet het idee dat dat werkt. Daar zei ze eigenlijk niets op... moet ik nou doorgaan of bv Bisolvon drank halen ? Moest wel haar neusje vrij-houden ... dus neusspray halen ?? He wat dom dat ik het allemaal niet gevraagd heb.. Ja hoor, als je haar ongemak kan verlichten door bijv neusspray te gebruiken zou ik dat zeker doen.
@surf: als ik het zo tussen de regels door lees geef je ook RT op scholen? of doe je dat dan in jou praktijk? @ka: jou werk lijkt me ook wel heel leuk! @mermaid: wat goed dat je nu wel bv wil gaan proberen. ff een huilend meisje uit bed halen.
Thanks voor de antwoorden meiden.. ben notabene verpleegkundige, dus ik zou het echt wel moeten weten, maar denk soms te veel na. Las ergens in een medisch blad dat PCM voor het 1e jaar de kans op astma met 45% verhoogd en ik ben bang voor een koortsstuip als de pcm uitgewerkt is.... Bovendien heeft ze ondanks de PCM vannacht nog amper geslapen. Maar ja mijn vriend zei ookal, anders had ze misschien nog minder goed geslapen.. tja dat weten we niet. En ik wil haar niet volstouwen met medicijnen, maar ja je hebt gelijk als het haar wat kan helpen om zich beter te voelen... Zo maar even naar de apotheek dan.. Oh ze is wakker .. !
Ik was ook niet zo huiverig voor de pcm. Maar als ze er gewoon niet van kunnen slapen (lees: dan wordt het alleen maar erger met de moeheid er nog bij) dan geef ik dus wel een pcm.
ja dat is ook zo... ik neem zelf ook pcm als ik hoofdpijn heb... OK ze is nu echt wakker... ga haar uit bed plukken.
@ann: ohh wat zielig, en wat vervelend dat ze er dan niks voor geven. zeker als ze zo erg hoest. @ka: hopelijk knap elisa ook weer snel een beetje op!!
Nou mevrouw hier in bad gedaan en ze kon zo weer terug het bed in. Was al weer moe. Ze ligt nu te spelen in bed... Oh nu te huilen. Ze draait haar hoofd al weg zoals ze altijd gaat slapen dus ik denk dat ze zo wel vertrokken is. Even speentje geven zo. Kris, ik zou pcm geven. Het is tenslotte gemaakt voor koorts en pijn. Net als neusspray. Je kan heel moe en vervelend worden wanneer je neus dicht zit. Hopelijk voelt ze zich snel beter! Ikheid ook beterschap van Jayden!
@ikheid: vervelend dat Jayden overal en nergens last van lijkt te hebben. gelijk heb je van het callcenter hoor dat is in elk geval iets. @kris: ik denk dat je vooral op je gevoel af moet gaan. jij ziet hoe ze zich gedraagt en daar moet je op participeren. als jij je er goed bij voelt om een pcm te geven moet je dat doen. voel je je er niet goed bij moet je het niet doen. ik zou wel iets van luuf gebruiken als ze ook verkouden is enzo? en neusspray is hier echt een wondermiddel bij verkoudheid anders drinkt ze echt niet meer.
Grrrr, nou er is maar weer eens bewezen dat ik echt geen pannenkoeken kan bakken. Er zijn er al 3 mislukt . En ik heb er zo'n zin in!
@hier: ach zo zielig toen ik net boven kwam lag ze op haar buik en het snot droop naar beneden:S (lekker ) ik heb morgen ook weer een solli op een kdv. maar ik begin een beetje te twijfelen of ik van baan moet wisselen. ik heb gisteren een gesprek over me ouders, en hoe ik in me vel zit' met me leidinggevende ze is ook maatsch. werkster. dus ik dacht kan geen kwaad om met haar te praten. ze heeft me ook goede inzichten gegeven. maar ze zei ook dat de locatie waar ik nu zit natuurlijk een soort 2de thuis is. ik werk al 3 jaar op die locatie. en dan haal ik dus zelf 1 van de vaste factoren weg uit me leven. en stel dat ik het dan op die andere locatie niet leuk vind???:S
hahaha sorry moest even lachen! maar dat is wel irritant als je er zin in hebt. ik hou er niet van maar missn is kant en klare magnetron pannekoeken iets??
@ Mermaid; de eerste horen toch te mislukken.. althans hier mislukken de eerste ook altijd @ ikheid; fijn dat hij slaapt. Slapen is nog altijd het beste medicijn zeg ik altijd maar. Sanne net toch maar weer de hoestdrank van VSM gegeven en neusspray die ik nog had staan. @ Tja Pamsie lastig. Ik zou het gewoon open met haar bespreken, misschien heeft ze er wel een goede motivatie voor die jij zelf nog niet bedacht hebt. Ja chamodent druppels moet ik hier ook weer boven water halen denk ik. Het tweede tandje zit ook echt te wringen en dat is voor tand en oorpijn toch ? Dat heeft ze alletwee...