April mama's 2010 deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door ingrid130, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Slapen jullie schatjes al volledig door?
    Femke op af en toe een nachtje na, niet...

ze is duidelijk een heel ander kindje dan de andere 3 ;)

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

LZ: hopelijk slaat de losec aan! Wij hebben de medicijnen ook moeten ophogen en dat gaat nu echt super! Hij heeft er nu maar sporadisch last van.. Woow! De 8 kilo al voorbij, gaat hard!

Napo: Jayden slaapt van 7 tot 7.. Hij sliep al door sinds ie 4 weken oud was. Dus eigenlijk nooit problemen mee gehad. Sliepen de andere 3 wel snel door bij jou?

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Napo: hoe bevalt het nieuwe huis? Alles uitgepakt en ingericht?

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Gerodi heeft hier eigenlijk altijd doorgeslapen, hij krijgt nog wel een fles om half 11. En dan 's ochtends weer om half 10.

Hoe bevlt het nieuwe huis!!!!!?????

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Zo.. m'n onderschrift weer aangepast zoals het was.
    Gisteren naar CB geweest, Jayden weegt alweer 9060 gram en is 69 cm lang! Grote beer!

6. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Wat fijn dat het nu zo goed gaat met Jayden! Ben ook erg benieuwd

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja xander met 7 weken, Eva met 8 weken en Meike met 8 weken

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja het huis bevalt goed :D We zitten alleen nog veel in de dozen maar goed... moet alleen wel ff goed opruimen beneden omdat we zondag xanders 11e verjaardag vieren

9. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik was toen nog niet zwanger
    ik testte eind november positief
    reken maar uit 8-10-2007 en noa is van 25-08-08
    dan zou ik heel wat langer zwanger zijn dan 40 weken

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Tm, gefeliciteerd!

Surf, balen dat kasper honger had vanacht.

Ikheid, jayden groeid ook goed door!

Lz, bij jou ook al zo'n goede groeier! Hopen dat de verhoging het gewenste effect heeft en de fysio ook!

Nog iemand aan het werk, succes!

Uhmm.... Ik weet het niet meer. Zit nu op mijn werk en wil eigenlijk naar huis want ik heb slaap nodig!

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Napo: ooh dus er nog ff tegenaan voordat de visite komt..
    Vele handen maken licht werk hè!

LZ: ben ook erg benieuwd of het bij Gerodi ook werkt meis! Ik duim igg voor je mannetje..

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    De sperziebonen, wortels en broccoli staan op. Ik ga zelf potjes maken. Wat een keukenprinses!!!

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    He meiden,

ff snel een berichtje van mij. Even in de pauze zp'en.

Ik denk dat de BV periode bij mij echt bijna afgelopen is. Noa wil bijna niet meer aan de borst. Helemaal hysterisch is ze dan. Alleen 's morgens als ze nog een beetje slaperig is, lukt het nog wel. Ik heb mijn schoonmoeder vanmorgen het eerste flesje kunstvoeding laten geven. Ik ga proberen het zo te doen dat ze om de dag een flesvoeding erbij krijgt en voorlopig proberen de rest te kolven als ze niet bij mij wil drinken.

Ik baal er wel echt enorm van. Ben ook best een beetje verdrietig, want ik had het graag een tijdje half/half willen geven, maar ik denk niet dat dat zo gaat lukken. Ik zal onze drinkmomentjes samen echt gaan missen.

Oh, de friet is er! Ben weer weg! Misschien vanavond nog even terug en de rest van het weekend denk ik niet. Morgen komen ze de vloer schuren en lakken, dus mag pas zondagavond weer naar huis!

Doei doei!

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

LZ: zo hé keukenprinses! Maak je ze vanuit een kookboek of gewoon je eigen inspiratie?

Caro: ik weet natuurlijk niet wat het is om BV te geven, lijkt me idd wel een erg mooi moment samen met je kindje. Maar je hebt het geprobeerd en het onderste uit de kan gehaald meis! Je kan niet meer dan je best doen en dat heb je gedaan.. Noa moet drinken en als ze dat niet meer pikt uit de borst, na al je pogingen, is dit misschien op langer termijn ook beter voor jou! Ik heb makkelijk praten natuurlijk, hier één die alleen maar fles heeft gekregen en nog krijgt.. Probeer er ook de positieve dingen van in te zien en zolang je kan kolven krijgt je meisje iig nog jouw BV.

Lekker friet! Smakelijk en werkse nog even..

KUS!

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik heb net van Nivea een dagcreme gekocht, de egaliserende, wauw zeg, fijn spul en ruikt heel erg lekker!
    Zeker nu het weer even geleden is dat ik onder de zonnebank ben geweest en ik allemaal vlekjes en oneffenheden op mijn gezicht heb is dit een uitkomst! Dat koude weer is niet goed voor m'n huidje..

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik lul gewoon verder.. ook al is er niemand ;)

Sinds maandag leg ik Jayden standaard na een potje eten/fles/boterham in bed en dat werkt super! Nu slaapt ie zeker 4 uur overdag en 's nachts slaapt ie van 7 tot 7. En als ie niet slaapt in z'n bed en ligt te brabbelen dan rust hij iig wel in plaats van in de box, want dan gaat ie toch vanalles pakken en ermee spelen.
    Ook jengelt ie niet meer, gewoon omdat ie uitgerust is denk ik.

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ooh en m'n album is af van het eerste half jaar van Jayden! Dus binnenkort ga ik 'm versturen en bestellen!
    Ik heb er een heel leuk gedicht in gezet op de laatste bladzijde, namelijk deze:

Dit boek is jouw baby fotoboek om uren in te kijken,
    omdat die kindjes allemaal zo sprekend op jou lijken!
    Op elke bladzijde in dit boek kom jij jezelf weer tegen.
    Soms kijk je blij of trek je een gek gezicht en soms kijk je verlegen.
    En telkens ben je wat gegroeid,
    maar steeds ben je gebleven hetzelfde kindje van toen,
    dat vooraan in dit baby fotoboek in het wiegje heeft gelegen!

Een dikke kus van papa en mama

18. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    nou zeg, alle berichtjes weg van een hele maand! Weet ik meteen waarom ik gisteren steeds niet op de site kwam...

Hier ONGI... voor t eerst sinds euh... 15 maanden! Even wennen hoor, buikpijn, pffff! Maar cyclus is er dus weer , hehe!

Nu lekker weekend, vanaaf naar de film met 2 vriendinnen en dit weekend naar mijn ouders in Amersfoort. Zondag vandaaruit naar Doetinchem, oma 87, druk programma dus!

Caro; wat vervelend dat Noa de borst niet meer zo graag wil, kan me voorstellen dat dat niet leuk voelt! Maar ze heeft wel al die tijd BV gehad! Wie weet kan je die ene voeding nog blijven geven en trekt haar weerzin misschien vanzelf ook weer bij!

TM; gefeliciteerd met 3 jaar huwelijk!

Ikheid; Fijn dat het slaapritme voor Jayden zo goed werkt! Hier overdag echt hazeslaapjes, met uitzondering van af en toe een uur en een kwartier...

LadyZ; Lekker kokkerellen voor de kleine grote man, wat groeit hij goed zeg! Hij is Fiene gewoon voorbij! Fiene heeft nog nooit een potje op, alles zelf gekokkereld, vind het wel leuk.

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Marijn: na 15 maanden! Dus nu pas voor het eerst.. Dan zul je wel flinke buikpijn hebben.
    Leuk vanavond naar de bios! Weet je al welke film?
    Alvast gefeli met je oma, wat een leeftijd hè!?

20. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Tja, tussendoor natuurlijk wel even zwanger geweest, maandje of 8, haha, maar toch de eerste keer na de bevalling, au!

Deel Deze Pagina