Mermaid, toch aan de bv bij jullie nieuwe beeb? (las een reactie van Caro) Die Feenstra lui zijn hier ook niet snel... heb vorig jaar 1,5 dag in de kou gezeten (toen er sneeuw lag ) Leuk Ikheid! Wat voor forum is dat dan? Caro, dat weer he! Bah!! Smile, leuk zeg, Noƫlle die al zwaaiend de kamer doorkruipt. Ehm... de rest weet ik nu niet meer. Eva ligt te mekkeren in bed, maar ze is echt moe... beetje vervelend.
hey meiden, kom even tussendoor met een vraagje: ik geef alyssa neusspray zodat ze wat beter kan ademen, maar nu gebruik ik otrivin baby extra care maar er staat dat ie maar 4x gebruikt mag worden wat dus zou betekenen dat ik hem na de laatste fles niet meer mag gebruiken maar pas morgen weer, als ze 's nachts waker word van een dichte neus dan wil ik er nog wel eens sprayen zou dit erg veel kwaad kunnen denken jullie????
mermaid; nou dat kan toch niet .. Heb je geen nummer voor storingen buiten werktijden, dan zou ik gewoon straks nog eens naar dat nummer bellen.. ! Nonnie; ik zou het toch niet te vaak gebruiken hoor. Een keertje extra zal geen kwaad kunnen, maar ik zou er zeker geen gewoonte van maken, misschien morgen overdag een keer minder sprayen, zodat je er 1 over hebt voor s` avonds Ikheid; Gezellig zeg veel plezier alvast Hier; Hmmm Sanne heeft flink diarree van de anti-biotica, heeft nu al 2 flessen niet helemaal leeg gedronken. Heeft ze in heer haar baby- carriĆØre nog maar 1 keer eerder gedaan en ze heeft net haar groentehapje niet op en dat is voor het het eerst... duidelijk niet lekker nog dus. Gelukkig geen koorts meer, maar als dat zo door gaat ga ik morgen toch de huisarts maar weer bellen. He wat een gesukkel zo Nou hier komt zo een vriend eten, dus dat is wel gezellig. Mijn vriendje is nog even wat administratie aan het doen en we gaan zo een wijntje drinken...
Beterschap Kris! Idd wat een gesukkel! Daarom heb ik neusspray die ik meer mag en kan gebruiken. Ik zou het persoonlijk niet doen, er staat niet voor niks max. 4 x per 24 uur.
@ Kris: Arco is nu kijken of ie dat ding kan maken. Als dat echt niet lukt gaat hij nog een keer bellen.
Joehoe! Mermaid: wat een belachelijk gedoe! Gewoon terugbellen straks hoor, wat een gekken... Allemaal zieke kindjes... hoop dat ze snel weer beter worden. Ikheid, ga je vreemd???? Is er bij jullie ook Sintemaarten? Hier altijd heeeeeeeeeeeeeeeel druk, maar ben bang dat ik alle repen zelf moet opeten met dit weer Onze koffiemachine wordt vergoed, ze hebben eindelijk gebeld en toegegeven dat het hun schuld is. Gelukkig.
hmm Sanne is nu eigenlijk al rijp voor d`r bedje, maar dan is ze morgen ochtend natuurlijk om 05.30 ofzo wakker.. maar ben bijna door mijn trucken-doos heen om haar wakker te houden en het leuk te laten blijven.. Wil haar zeker voor 18u niet weg leggen eigenlijk niet voor 19u, maar dat gaan we niet redden vandaag
Goed nieuws van het koffie-zet apperaat.. St Maarten.. hmm ik ken dat eigenlijk niet. Hoop niet dat ze hier aan de deur komen, want heb niets in huis.. ja mandarijnen, maar dat zal de bedoeling niet zijn
@ Kris: Ik geloof dat Arco dat kreng weer aan de praat heeft gekregen. @ St. Maarten: Ik hoop niet dat ze hier aan de deur komen, want ik heb niks in huis. Ik hoor ineens iedereen en overal over St. Maarten terwijl ze daar voorheen hier nooit druk mee waren. Is St. Maarten hip ofzo . Nou ja, mochten er echt kinderen aan de deur komen dan kunnen ze een stuk meloen of een Maria-biscuit krijgen .
@ LadyZ: Gelukkig dat jullie de koffiezetapparaat vergoedt krijgen. Hahaha, alle repen zelf opeten vind je vast heel erg .
Mandarijnen zijn zooooooooooooooooo 1980, die kreeg ik met St. maarten en dat vonden we echt niet leuk8) Snoep!!!! daar doe je het voor hahahahaha Hier een berg milky ways en twix We horen volgende week vrijdag of ze de machine evt hebben kunnen maken en anders wat we ervoor terugkrijgen.' Nu mn auto nog8)
Mjammie, ik heb net lekker een pizza op. Daar had ik nou zo'n zin in. Arco heeft een salade gegeten in het kader van zijn afvalrace. Ik heb trouwens elke keer een soort kramp in de muis van mijn rechterhand. Heel vervelend gevoel is dat.
Mermaid: wat goed van Arco! LZ: fijn van het kza! Fijn dat ze het hebben toegegeven! Kris: irritant.. Hopelijk komt ze morgen niet om 5.30 uur. Zo, Jayden heeft gegeten en zit nu in de kinderstoel te spelen met een leeg danoontje-kuipje, wat een lol! Wij gaan nu ovenfriet met stoofvlees eten, mjammie! x