April mama's 2010 deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door ingrid130, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Caro: Hahaha, dus Lukas zit helemaal in de Sinterklaas-sfeer. Ga je nog naar de intocht morgen, of gaan jullie de intocht op tv kijken?
    Ik kan me voorstellen dat je het een beetje eng vind als je man gaat kiten als het zo hard waait.

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik slaap trouwens weer zo slecht joh. Echt vreselijk. Bij Ayla had ik dat ook zo erg vanaf het allereerste begin van de zwangerschap en die ellende begint nu dus ook alweer. Ik werd vanmorgen ook echt met zo'n zwaar hoofd wakker.

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ja, hij zit er al helemaal in! Was wel zielig, want gisteravond bij mijn ouders ging hij naar bed en toen werd hij na een half uurtje helemaal overstuur wakker. Had hij eng gedroomd over de zak van Sinterklaas die bewoog en toen dacht hij dat er een monster in zat! Gelukkig hebben mijn ouders hem kunnen kalmeren en gezegd dat het waarschijnlijk gewoon een ondeugend pietje was die in de zak verstopt zat. Dus hij is er letterlijk dag en nacht mee bezig nu. Hij is ook nog eens over anderrhalve week jarig, dus het is een drukke en hele spannende tijd voor hem!

Balen dat je weer zo slecht slaapt! En bij Ayla kon je nog eens uitslapen maar dat gaat nu natuurlijk ook niet zo makkelijk! Misschien kun je op je vrije dagen even een dutje doen als Ayla ook naar bed gaat?

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Caro: wat fijn dat je zo lekker hebt geslapen!
    Fijn ook dat de hoofdpijn wat minder is en de verkoudheid
    is afgenomen..
    Ja echt een zee van ruimte! Staat zo lekker opgeruimd!
    Leuk morgen je nichtje.. Hihi die Lukas, spannend de sint!
    Snap ik dat je dat niks vindt dat ie gaat kiten, wat een wind
    staat er zeg! Zeker op zee dan..

Mermaid: balen zeg dat je NU al niet lekker kan slapen!
    En je hebt nog zoveel weken te gaan.. ppf!

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ach gossie, dat arme ventje. Helemaal onder de indruk van alles. Nou ja, het ís natuurlijk ook spannend allemaal voor die kinderen. En Lukas heeft het dubbelop, omdat hij ook nog eens bijna jarig is.

Ja, als Ayla slaapt probeer ik ook vaak wel even te gaan liggen. Gisteravond heb ik na het avondeten even op de bank geslapen, Arco was hardlopen en Ayla lag op bed, dus dat kwam mooi uit.

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

EDIT: Nou ja, nou stond mijn bericht er 2x, terwijl hij het niet deed. VAAG :(!

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hebben jullie dat ook weleens dat je kleine constant naar iets kijkt, terwijl er niets is? Brrr! Jayden is dan zo gefocussed op iets en zijn blik is er dan niet vanaf te krijgen.. Helemaal afwezig is ie dan.

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Oke.. ik lul tegen mezelf.
    Jayden is wakker, ga hem flesje geven en boterham..

Later! x

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik ook niet, Andries Knevel brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 8) maar heb het nu gekeken omdat het over Turkije ging.

Napoleon wat gaaf dat je zo vaak in Istanbul bent geweest! 't is echt een stad waar je nooit raakt uitgekeken volgens mij. En die verhalen over dat dorpje komen me erg bekend voor :D . Beterschap voor Femke!

Wat sneu voor Elin, maar wel fijn als ze dan inderdaad weten wat het is, dan kun je ermee aan de slag!

Kris lekker he nog even gaan liggen als ze slapen....heb ik vanochtend ook gedaan ;)

Ikheid goed bezig!

Caromama lekker zeg zo lang slapen! Veel plezier met je logee!

Hier vanochtend ook soort van uitgeslapen....moest er wel weer 3 keer uit vannacht maar toen Irem vanochtend kwam om 7.30 viel ze tijdens de voeding weer in slaap en hebben we dus tot 8.30 uitgeslapen, wauw! Ze slaapt sowieso nogal veel de laatste dagen, nu ligt ze er ook weer in.

Ga vanmiddag met mijn moeder en Irem naar het tuincentrum, lekker burgerlijk naar de kersthow kijken ;) . Ik ga voor een 'my first christmas' slabbetje! :D

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    leuk zo'n kerstshow maar ik ga pas na sinterklaas ;)
    Meike rende gisteren heel hard achter een stoel om zich te verstoppen toen sinterklaas op tv was.... vroeger waren we bang voor zwarte piet maar er lopen zoveel donkeren mensen tegenwoordig dat dat niet meer eng is...
    ow had ik dat al verteld... hahaha

@ikheid, ja ze zeggen dat ze dan geesten zien ;) maar waarschijnlijker een schaduw, lampje oid

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    LOL
    meike zegt: kijk ik heb een schoeneshandje!
    (handschoen)

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Eylem, veel plezier met je burgerlijke uitje! ;) Ik vind dat ook altijd stiekem wel leuk hoor!

@ Ikheid, nee, moet zeggen dat ik dat niet heb gezien bij Noa. Misschien is hij gewoon even wat dingen aan het verwerken die hij heeft gezien?

@ Mermaid, ja, je moet toch even de momentjes pakken die zich voordoen. Je moet nog een aardig tijdje!

Ik heb weer iets doms gedaan. Ik heb per ongeluk Nutrilon hypo 1 gekocht ipv 2. Stom stom stom. En ik zag het pas toen ik hem net open had gemaakt, dus kan hem niet meer terug brengen. Nou heb ik Nutrilon gebeld en ik kan hem gewoon mengen met een pak 2. Dus ga ik die vandaag nog maar opnieuw halen en dan evenveel schepjes 1 als 2. :)

Lukas heeft een vriendje hier om mee te spelen. Maar ze waren net een beetje aan bekvechten, dus om ze af te leiden hebben we tompoucen gemaakt. Mjammie! Ik heb ze ook laten versieren met allerlei versieltjes (hagelslag, van die discoballetjes enz.) Nu zijn ze weer lief met de treintjes aan het spelen.

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hahaha. :D

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Haha Napoleon elke keer als jij Meike schrijft denk ik heel even 'huh heeft ze het nou over mij? Oh nee' :)

Caromama, jammie tompoucen! Goede afleidingsmanoeuvre dus

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Lekker Tompoucen!

Hahaha die Meike!

16. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    heb even kolfpauze, kan ik mooi even bijlezen!

@ sinterklaas: Emma zit er helemaal in, ze moest vanochtend zo huilen toen we net het sinterklaasjournaal gemist hadden, gelukkig kun je het ook online terugkijken, dus kon ze toch nog kijken ;)

@ napoleon: leuk hè, die uitspraken. Zo zegt Emma vaak "slaaptrusten" oja, ze heeft ook haar "femkemeikeschoenen" , die heeft ze gekregen van vrienden van ons die 2 dochters hebben genaamd.. femke en meike :D

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hahaha ja dat kan ik me voorstellen :p

Noem je hier gewoon bij je nickname...
    wel eens lastig want soms zoek ik iemand op hyves en dan moet ik wel heeeeel diep nadenken hoe diegene in het echt ook alweer heet...

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hahaha shit zijn we toch niet origineel...
    een collega van matthijs heeft een maaike en femke

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hmm balen.... denk mooi ff momentje voor mezelf, femke ligt er een half uurtje in, meike net... is femke alweer wakker... sein nog even wat klaasvaakzand naar boven...

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hmmm nog meer balen... de externe harde schijf zit practisch vol en ik MOET mijn fotobestanden backuppen want de laptop staat op begeven...

Deel Deze Pagina