April mama's 2010 deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door ingrid130, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Even snel nog ( mijn S.M staat zo voor de deur als het goed is )
    Ik kreeg net een telefoontje van de politie dat ze de dader gepakt hebben die ons toen tot meerdere keren toe van de weg wilde rijden en zelfs achteruit op ons ik kwam gereden ik was toen een week of 23 zwanger, heb het hier wel verteld, maar weet niet of jullie het nog herinneren ( ? ) Ze konden hem eerst niet pakken omdat zijn adres niet bekend was, maar nu hebben ze hem voor iets anders aangehouden en dit stond ook nog open.. ! Ik vind het wel heel fijn eigenlijk. Heb er af en toe nog last van als ik op de snelweg weer eens zo`n idioot tegenkom ben ik toch een stuk banger dan vroeger. En we hadden wel dood kunnen zijn. We zijn toen zo bang geweest ! Fijn dat de politie er dus nog achteraan zit. We krijgen nu beschikkings-forumulieren toegestuurd ofzo. De politie vond het destijds poging tot doodslag, dus ik ben wel benieuwd wat voor straf hij krijgt ! Van mij mogen ze zijn rijbewijs voor goed afpakken en zijn auto ook... volgens de politie was de kans zeer reëel dat dat ook ging gebeuren. Ons incident staat niet op zichzelf zegmaar..
    Sorry toch nog een lang verhaal geworden...

Maar het zit me hoog. Ga nu echt als een gek nog even wat voor het zicht opruimen voordat ze hier is..

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ikheid: irritant dat je so geen hotel willen nemen, kan me voorstellen dat je er tegenop ziet hoor! hier kan ik gelukkig goed overweg met mn so, maar ook dan is een weekendje samen weg al lang genoeg, omdat je gewoon je eigen ding wil doen. het is zo vermoeiend om met nog meer mensen rekening te houden. en je gaat ook niet 's avonds lekker op de bank hangen ofzo.

@geld: gaat hier ook zo hard... en over 2 weken heeft vriendjelief geen vaste baan meer... ben benieuwd hoe het allemaal gaat. heb er op zich wel vertrouwen in, maar toch wel spannend. ben ook niet zo goed in bezuinigen, zat tot nu toe altijd in de luxe positie dat het niet nodig was en dat we altijd konden kopen wat we wilden... dus ook nooit gespaard... lekker dan... naja, we zijn niet de enige zo te lezen.
    ikheid, lijstjes maken helpt wel volgens mij, dan koop je geen onzinnige dingen...

@hier: vannacht was thijmen eigenwijs met slapen, nu de jongste meneer... gilllen net, hij wilde echt niet slapen, dus nu speelt ie in de box. hopelijk gaan ze dan straks even tegelijk...

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @kris: ik weet het nog hoor en wat fijn dat ze hem te pakken hebben! en poging tot doodslag, daar staat echt wel een gevangenisstraf op hoor! ik hoop dat ze alles afpakken en dat ie wordt opgesloten!

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ka: wat vervelend dat je zo moet spugen! hopelijk blijft de cracker erin...

5. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Kris, ik herinner het me ja, eerlijk gezegd moet ik er best vaak aan denekn als ik op de snelweg mensen idiote dingen zie doen. Kan me voorstellend at het fijn is als hij wordt gepakt. 'rechtvaardigheid' ofzo.

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hier is trouwens mijn ongie nog niet doorgezet... vanaf nu toch maar weer met connies gezellig doen, want ben bang dat mn cyclus toch weer terug komt, maar wanneer is nog even onduidelijk...

7. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemorgen

@Kris kan me dat verhaal nog goed herinneren volgens mij was het na kerst toch? In ieder geval fijn dat ze hem te pakken hebben en vermoed inderdaad dat hij ook wel de cel in gaat als poging tot doodslag bewezen kan worden.

@Ikheid wat leuk die foto van jouw en Jayden. Dat mondje staat ook precies hetzelfde schattig hoor.

@Surf balen van je korte nacht.

@Mermaid hoe was de fysio? Wat een rare buren zeg...zo je kind laten liggen en ook nog zo schreeuwen.

Zitten. Noëlle kan sinds een maandje los zitten maar viel toen nog wel eens om sinds een weekje kan ze echt loszitten en valt dus niet meer om en kan zichzelf corrigeren zeg maar. Al ze niet meer wilt zitten dan gaat ze heel langzaam naar voren leunen en zo op haar buikje

@Geld hier is het ook al op gelukkig morgen weer geld van de BD

Gisteren gaf ik Noëlle andijvie uit een potje nou was geen succes oh wat kan ze vies kijken helemaal met opgetrokken neusje en daarna lipjes stijf op elkaar. daarna maar een potje met tomaat en worteltjes gegeven en die vond ze heerlijk.

8. smile17

smile17 Niet meer actief

@Surf hmm maar je had toch wel al wat bloed verloren?

9. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Kris wat fijn dat hij is opgepakt! Inderdaad gerechtigheid dat hij alsnog een straf krijgt. Voor poging tot doodslag staat inderdaad een gevangenisstraf! En terecht!

Surf dus je vriend begint dan echt voor zichzelf, spannend hoor! Wat deed hij ook alweer?

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @smile: ja dinsdag had ik wat bloedverlies, heel waterig... daarna niets meer...

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ka: ja spannend, hij zit in belastingadvies voor internationale bedrijven. hij heeft nu al wel wat opdrachten dus dat is fijn, maar goed de opdrachten moeten blijven komen natuurlijk en dat vind ik vooral spannend...

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ka: oooh balen zeg dat je al zovaak boven de wc
    hebt gehangen! Beter een witte keuken!
    En is die keukenman al ver? Vervelend hè iemand zo
    de hele dag over je vloer.. kan je nog niet echt doen
    waar je zin in hebt.

Kris: ja dat herinner ik me nog wel ja!
    Wat fijn zeg dat ze hem hebben opgepakt! Hopelijk kan ie
    nooit meer de weg op in zijn auto! Straffen zo'n gek!

Surf: wat balen van je ongi zeg!
    En een vriend met geen baan en eigen bedrijf lijkt mij ook erg
    spannend zeg! Zal vast goedkomen..

Smile: wat goed van dat zitten! Gaat steeds beter dus! Oefening
    baart kunst hè..

13. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Surf dat lijkt me heel spannend ja! Niets voor mij denk ik als ik niet weet of er wel genoeg binnenkomt. Ben nogal een controlefreak wat dat betreft haha.

Ikheid, hij heeft de keuken al gesloopt en de nieuwe tegels zitten er al op. Nu gaat hij met het plafond in de badkamer bezig en morgen plaatsen ze de nieuwe keuken met z'n tweeen.

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ka: spannend hoor!

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    oe ka, schiet al best op dus! leuk! laat je wel een fotootje zien als het af is?

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wat een stilte hier..

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja ik zit ook steeds maar te wachten op hele verhalen van de andere meiden, maar er komt steeds niets haha, en ik heb ook niet zoveel te vertellen...
    behalve dat ik dan weer hoop dat dat bloedverlies mssn iets anders betekent dan een aankomende ongie... (maar dat terzijde)

18. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hoi meiden, mag ik me bij jullie aanmelden?? ben nonnie en ben ook bevallen eind april 2010 en zag jullie topic staan, heb een lieve rustige meid gekregen die het super goed doet en zeer tevreden is, zou me hier graag aanmelden om met jullie mee te kletsen als dat okay is???

liefs non

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hahaha Surf! Als dat zou zijn.. (maar ik denk het niet)

Ja ik w8 ook op hele verhalen, steeds die F5 knop, grr! Maar niks nieuws hier..

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hoi Non,

Welkom hier! Tuurlijk mag dat!
    HJoe gaat het met de kleine meid? Ontwikkelt ze zich ook al zo snel? En hoe was je bevalling en hoe vind jij het om moeder te zijn?

Deel Deze Pagina