April mama's 2010 deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door ingrid130, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    pff meid! Ik zou zeggen ga meteen samen hulp zoeken! Hij heeft angermanagement nodig. En terecht dat je bang bent dat het weer gebeurt... En eerlijk gezegd, dit is een typisch geval van huiselijk geweld... mannen zijn altijd lief en aardig en dan ineens...
    Dus hulp zoeken en als hij het niet wil dan ga je een paar dagen even ergens anders heen.

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hier van de week de regenjassen vergeten... ik zei nog, ach ik heb toch pas volgende week donderdag mijn ei (had steeds een 5wk cyclus, nou ja, steeds, de 2x dat ik ongi ben geweest) maar nu had ik nu donderdag mijn ei al...

Hier met meike sinterklaasintocht gekeken op tv. Van de week was ze doodsbang voor sinterklaas dus ik heb heel enthousiast gedaan en zingen en springen. Nu vond ze hem iig op tv niet eng meer ;)

Femke ligt de hele dag te slapen... ze zal het wel nodig hebben...
    morgen nog even de keuken afkitten en dan is ie op de lampjes na klaar :D

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

#4243 Ikheid, 13 nov 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2010
    Ola Chicka's!

Hoe is het hier?
    Ik ga eens ff bijlezen..

Mirjam: fijn dat Justinneke weer beter is! :D
    Yeah ongi! Dat je daar ooit blij mee kon zijn hè?
    Oei! Lekker dan verbrand plastic!
    Leuk Sinterklaas optocht!

Pamsie: een piepje in d'r stem? Wat zou dat kunnen zijn dan?
    Klinkt het verkouden?

Ingrid: gefeliciteerd met je nichtje Kirsten!

Kris: wat een avond.. gelukkig heeft ze geslapen!

Ingrid: watvoor callcenter? Hihi! Dat ik het niet weet..
    Word niet veel wijzer van de site.
    Pfff jij dus druk met extra diensten draaien! Wel extra geld..
    Das wel lekker. Maar tijd voor jezelf en gezinn staat op 1!
    En Milan bijna aan het kruipen, spannend! En Julian blijft een lekkere
    ondeugd! Heerlijk! Slim dat jullie weer verder gaan met de zindelijk-
    heidstraining als ie eraan toe is, anders heeft het geen nut hè.

Quschke: fijn dat Justin lekker heeft geslapen en de koorts van
    donderdag weg is!

Mango rijp: dan moet je hem bovenop in kunnen drukken,
    net zoals bij een meloen. Asl het zacht is is ie rijp, hoe zachter hoe
    rijper.

Mermaid: dus lekker in kokerellen vandaag en de vriezer volgooien.
    Banaan kan in de vriezer ja.

Surf: balen vanochtend 6 uur.. Have fun bij de Sint en pieten!

Pamsie: have fun met de nieuwe toet toet! Fijn dat Lotte tot
    8 uur heeft geslapen!

Caro: schatiig die Lukas helemaal in 2 the Sint! Ik vond het vroeger ook altijd
    zó erg spannend! Zo die Noa, lekkere eter!

Hihihi die Julian! Ook aal aan het stuiteren voor de Sint!

Ingrid: dus misschien een 3e beeb in je buik.. Spannend!

Kris: 60 euro voor de schoenmaker. Pfff! Maar goed, dan heb je wel weer nieuwe
    laarzen! Have fun op het kinderfeestje..

Marijn: Pfff! Kippenvel krijg ik ervan!
    Ik snap heel goed dat je mixed feelings hebt.. maar slaan kan niet!
    Ook al wil je het liever niet, ik zou toch echt weggaan samen met Fiene.
    Pfffff! Wat je ook mag besluite meis, ik wens je heel veel sterkte toe!
    Dit soort berichtjes mogen hier hoor, geen sorry voor je ego! Je kan en mag hier
    alles kwijt..
    Mijn ex sloeg mij ook. Uiteindelijk bij hem weg gegaan na een jaar..

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Marijn: ik ben toen gaan praten met een maatschappelijk werkster via de HA, omdat ik het ook met nieman kon en wilde delen.
    Die heeft me erg veel geholpen en dingen doen inzien!

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Het zijn plastic sterren, geen planten ;)

Marijn meis hoe is het nu?

Hier echt gaar, tig boodschappen gedaan bij de AH en Turkse winkel en Lidl en Hema pffff kan geen winkel meer zien en het was hartstikke druk. Maar goed. Irem ligt nog even in bed en wij gaan zo maar eens eten. Bij de Hema hadden ze trouwens echt uberschattige babyrokjes van donkerpaars fluweel, en een glanzende donkerblauwe stof, voor Kerst, echt heeeel mooi, maar ik heb me ingehouden ;)

6. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    @ingrid: Wat jammer dat jullie niet live zijn gaan kijken, maar neem aan dat het thuis voor de tv ook gezellig is geweest!
    En gefeliciteerd met je nichtje!!!

@caromama: Hier ook ene die zoveel fruit eet. Maar daar maak ik me geen druk om....kunnen papa en mama eigenlijk wel eens een voorbeeld aan gaan nemen!;)

@marijn: Ik zal het niet nog eens uitgebreid schrijven, maar ik sluit me helemaal aan bij de 'raad' en 'advies' van Mermaid en Kris en de anderen. Dit mag gewoon nooit gebeuren, hoe hoog de woede ook op laait! Laat dit zeker niet over je heen lopen!! Hoe lief hij de komende dagen ook zal zijn.......
    'Houden van' is niet altijd genoeg om een relatie te laten werken....

@hier: Een zeer grote financiele meevaller: We kregen brief dat wij ingelijk gesteld zijn met het ongeluk met de fietser en we krijgen alles vergoed. Wij hadden geen enkele schuld. Ben zo blij dat fietsers neit met alles weg komen omdat ze beschermd zijn in het verkeer!!!

7. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    pff wij zijn terug v an de verjaardag.. wat een drukte zeg. Heel veel kindjes in allerlei leeftijden. Sanne 3 x getracht weg te leggen om te gaan slapen, maar dat wilde mevrouw natuurlijk niet. Uiteindelijk dus maar naar huis gegaan. Jammer want het was wel gezellig, maar Sanne was erg moe. Ach ja..

Ja Marijn hoe is het nu ?
    Ikheid; Ja wij kunnen makkelijk roepen als we niet in de situatie zitten of gezeten hebben, maar daadwerkelijk weggaan bij iemand waar je veel van houdt is een heel ander verhaal ookal gebeuren er zulke dingen. Gaan praten met een onafhankelijk deskundig iemand is denk ik de beste tip.
    Wel heel goed van je dat jij wel weg gegaan bent uiteindelijk !!

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Eylem: Goed dat je je ingehouden hebt. Ik wil ook nog een leuke outfit voor Ayla voor de kerst.

@ Quschke: Beter dat jullie in het gelijk gesteld zijn.

@ Marijn: Hoe is 't nu meisje?

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    arggg ik moet altijd huilen van die unicefreclame....

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb uiteindelijk trouwens helemaal niks gekookt vandaag :). Nou ja, morgen dan maar, hahaha.

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ach ja Mermaid, zoals je zelf al zegt morgen weer een dag hoor..

Ik ben een beetje emotioneel vandaag merk ik, zat net te lezen over 1-kennigheid ( heeft Sanne nogal last van de laatste tijd ) Stond er dat een kindje gaat huilen omdat ze niet begrijpen dat je weer terug komt en denken dat je weg zal blijven. Moet ik daar toch gewoon om huilen.. af en toe...

12. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Hier ook niet.....Penne met zalm en courgette...zo'n kant en klare verpakking...en dat heeft gesmaakt:D

13. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Gek trouwens op de verjaardag net was een baby van 1 week oud een baby van 10 weken, dan Sanne en de jarige job werd 1 jaar ( en nog wat oudere kindjes) en een vriendin die zwanger is en eind maart uitgerekend is. Zooo raar al die vrienden waar we een paar jaar geleden alleen maar mee gingen stappen en kende uit de kroeg, nu allemaal papa en mama of bijna papa en mama..

14. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Dat lijkt me idd wel raar...iedereen is weer een 'fase' verder in zijn leven.
    Hier valt het nog mee, zijn pas 2 baby's: Justin en eentje die drie weken jonger als Justin is. 1 koppel is bezig, maar zijn net begonnen met clomid. 2 vriendinnen zijn vorig jaar verlaten door hun man...terwijl ze ook al bezig waren voor kindjes. Dus hier nog niet echt sprake van. Maar vind het toch wel fijn dat er nog 1 ander koppel is met een beebje, je merkt toch dat er dingen veranderen als je een kleintje hebt!

15. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ik haal zo iets uit de diepvries voor prulleke denk ik.

16. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ow sh*t....laat je me er aan denken dat ik er nog niets uitgehaald heb. Normaal doe ik dat 's morgens en dan ishet 's avonds ontdooit. Dan maar een potje...

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Kris: Ja, raar is dat je ineens allemaal in een andere levensfase beland bent.
    Hier niet overigens. Wij zijn samen met mijn nicht en haar vriend de enige die een kind hebben.En van mijn nichtje en vriend was het niet eens gepland.

Ik heb toch maar even wat aardappels geschild en op gezet. Kleine moeite en dan kan Ayla vanavond ook eens aardappelen proeven.

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    pffff marijn! wat schrik ik van je verhaal! er zijn al een hoop reacties, en ik ben het met iedereen eens, dus dat hoef ik je niet nogmaals te zeggen. maar wat ik nog wel wilde zeggen, denk aan jezelf en je kindje! jullie zijn het belangrijkste!
    heel veel sterkte en ik hoop dat je de goede beslissingen kan nemen in deze k*tsituatie!

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zo, ik heb eens even gezellig wat kaarsjes aangedaan. Dat vind ik altijd weer een leuk iets van de herfst/winter.

20. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    @ikheid, succes met solliciteren meid.

@smile, wat leuk dat noelle al kan kruipen... jij was mijn buddie toch met de zwangerschap. Maar er was iets misgegaan. Weet nu dat het mijn schuld is. Ik had je een sms gestuurd. En had je 06 in mijn mobiel. Maar ik vergat met mijn domme kop dat ik in belgie woon.. haha.. was vergeten er 0031 voor te zetten.. Dus dat sms is bij een of andere belg terecht gekomen. Maar ik kwam er veel later achter wat ik fout gedaan heb.

@was word er ook gek van joh. Wordt tijd om een wasdroger te kopen. Wou er een kopen als wij gingen verhuizen maar denk dat ik er snel eentje neem. Want schiet niet op... maar eerst een beetje sparen.

Deel Deze Pagina