April mama's 2010 deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door ingrid130, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smile17

smile17 Niet meer actief

@nonnie welkom

@Surf sorry geen spannende lange verhalen hier. (dacht stiekem ook al aan een innesteling maar denk zeg maar bisk ;) )

@ikheid misschien een ideetje voor de kale wand waar de klamboe zat. Je kan het geboorte kaartje van Jayden inlijsten en daar ophangen
    Ikzelf twijfel ook tussen uitvergoot geboortekaartje is tevens ook een foto van Noëlle of een naamsticker

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja dat zou idd een idee kunnen zijn.. eerst maar 's geld hebben ;)

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Surf: zou het kunnen innestelingsbloed?

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @nonnie: welkom en klets lekker mee!

@ikheid: tja kunnen kunnen kunnen, alles kan denk ik dan haha. nee even serieus. we seksen nog steeds zonder ac... maar de laatste tijd niet veel van gekomen, dus zou wel een toevalstreffer zijn.

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wij hebben trouwens ook de geboortekaartjes ingelijst, moeten ze alleen nog steeds ophangen. ik denk boven de trap, dan zie je ze als je naar boven loopt...

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Leuk boven de trap! Dat is altijd zo'n kale bedoeling..
    Maar nu dus ook een kale muur op Jayden zijn kamer, telkens als ik er binnenloop mis ik iets (ja duhuh, de klamboe ;)).

Hmm, hopelijk heb jij dan net dat geluk! Dat zou wat zijn zeg!

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ikheid: ja dat zou zeker wat zijn... jullie horen het wel...

kan je niet een leuke muurschildering maken achter zn bedje? vult ook mooi op...

8. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hey, de kleine meid doet het super qua ontwikkeling maak ik me soms nog wel eens zorgen want rollen of iets dergelijks doet ze nog niet:( ieder zijn eigen tempo ik weet het maar toch;) ze brabbelt daarentegen hele verhalen maar jammer dat het niet in het nederlands is hihi:p ze komt met omdraaien inmiddels niet verder haar onderkant ( benen) liggen al op de buik maar het bovenlichaam ligt nog op de zij hihi ook wel grappig om te zien, zag gister daadwerkelijk echt een puntje aankomen van een tandje dus ben helemaal blij weer een stapje verder. moeder zijn is TOP ben huismama doordat ik gestopt ben met werken om me volledig op onze meid te richten en tot nu toe gaat het financieel allemaal nog goed af en toe opletten maar heb het er voor over.. tsja die bevalling wat zal ik zeggen is nog nooit zo makkelijk geweest:) heb een super zwangerschap gehad zonder extraatjes en toen de bevalling begon dacht ik nou daar gaan we het was de 1e dus het zal wel even duren maar nee hoor alles bij elkaar heeft het nog geen 5 uur geduurd en 3x perswee en ze was er!! snap niet wat iedereen nou zo moeilijk doet hihi :D:D geintje, de kleine is ook lekker tevreden en doet het goed, leuk dat ik me bij jullie mag voegen..

kus non

9. nonnie26

bedoel je zoiets??

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nonnie: klinkt goed allemaal! fijn dat ze het goed doet, en inderdaad elk kindje doet zn ding op zn eigen tijd... maar ze draait al een heel eind, kan zomaar gebeuren dat ze 'per ongeluk' verder draait en het helemaal ontdekt heeft! fijn dat de bevalling ook zo goed is gegaan, je hoort soms verhalen pfff.

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @nonnie: ja dat is toch super zoiets! zelf gemaakt??

12. nonnie26

yep, zelf gedaan haar hele kamer en accesoires zijn woezel en pip dus nu maar hopen dat ze ze uiteindelijk wel leuk vind hihi:D

13. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

heey meiden,
    hoest hier?
    @ hier gaat het goed, kleine is net lekker in bad geweest en lekker flesje gehad, ligt nu uit te buiken. Verder krijg ik straks diclofinac voor mijn rug kan al 3 dagen bijna niet lopen van de pijn in mn rug.. dus dat is minder..

@ non, wat leuk die woezel en pip echt knap, wij hebben hier een winnie de pooh kamer.

@ surf spannend zeg!

14. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Hi Nonnie, welkom!
    Ieder zijn eigen tempo hoor! De een is met draaien, zitten, staan snel, de ander met praten, de ander met fijne motoriek, ga maar door...
    En wat een leuke muur!!
    Surf, toevalstreffer of niet, blijft spannend ;)
    Pff, ik word momenteel echt gestoord van het gekrijs van mijn - voor de rest heel lieve - Eva'tje. Ze blíjft maar bezig. Is helemaal moe, maar slapen, ho maar. ze ligt nu in bed en ik heb haar verteld dat ze minstens een kwartier mag huilen zonder dat ik eraan kom. Voor zover ze het snapt. ZUCHT.

15. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    ikheid, kaal he, zonder klamboe. Ik had dat toen we de wieg (met hemeltje enzo) weghaalden en het ledikantje er stond - zonder klamboe. Inmiddels hangt er nog steeds geen klamboe en ik vind het eigenlijk nu juist lekker opgeruimd staan.
    Er hangt trouwens wel een schilderijtje, wat ik heb geborduurd toen ik zwanger was. Maar dat hing er ook al.

16. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ja, trouwens, nog ff ego he: ik vind het ZO lastig. Eva wil eigenlijk alleen maar zitten en staan. Maar alleen lukt dat nog niet. Dus dan ga ik bijvoorbeeld naast haar zitten in de box (eh, ik zit dus op een stoel NAAST de box :D), en dan hou ik haar een beetje tegen, zodat ze niet omkiept. Maar dan strekt ze zich constant, omdat ze rechtop wil staan. Allemaal heel leuk, maar ik kan toch niet voortdurend als een soort gymstok functioneren :( Maar liggen lijkt ze gewoon niks meer aan te vinden.

Zo, nu is het wel weer even klaar met gezanik ook van mijn kant. Ik lijk Eva wel hahahaa.:p

(ze is nu stil....)

17. nonnie26

hihi, hier ongeveer hetzelfde op het staan na, maar onze meid vind het ook niet interessant meer om in de box te liggen nja voor 5 minuten en dan is ze er klaar mee, leg ik dr op dr buikje en dan houd ze het nog wel een 15 min uit maar daar is ook alles mee gezegd zeer irri als je wil gaan koken voor manlief!!!

18. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

onze kleine vind de box nog wel interessant alleen begint nu ook te ontdekken dat de bank en staan aan de tafel wel erg leuk is om te doen.. en vooral rollen door de kamer :)
    Echt zo lief!

19. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Hey dames,

Heb de afgelopen dagen wel mee gelezen maar neit echt de tijd gehad om te reageren.

Ik lees dat er veel zieke dames zijn....daar kan ik me een beetje bij aansluiten. Net als ikheid ben ik hier ook lekker aan het snotteren. Denk dat mijn zoon me heeft aangestoken;)

Verder heb ik ook veel verbouwingen horen langskomen....wij hebben (zo goed) als alles tijdens mijn zwangerschap gedaan. MEt 35 weken stond ik nog op een ladder te verven:p

De klamboe hebben wij idd ook al een tijdje niet meer in gebruik omdat we het bed verplaatst hebben. Wij hebben op Justin's kamer met stickers gewerkt en voor de rest eigenlijk een heel neutrale kamer, omdat we ook neit wisten wat het ging worden.
    Daarnaast hebben we heel veel tijgertje accesoires.

Hier nog geen problemen met de box...hij amuseert zich er nog altijd erg goed in.
    Afgelopen zondag hebben we de reiswieg omgeruild voor dat 'buggy-achtig' ding. Er ging een wereld voor hem open tijdens het wandelen:D

@nonnie: Hartelijk welkom....ik ben er ook pas later bij gekomen, maar tis altijd een gezellige boel hier en ook altijd genoeg mensen die je advies kunnen geven bij alle soorten problemen.
    enne....wat een super bevalling...doe mij volgende keer ook maar zo ene:p

Hier: Alles gaat hier prima...Justin eet met smacht mijn zelf gemaakte prutjes. Vandaag wezen shoppen voor hem...een heleboel nieuwe kleren...vooral truien en vesten aangezien het koud gaat worden. En zelfs al een sinterklaas cadeautje....hihihi:D
    Oja: Mijn man is aangenomen....die gaat volgende week beginnen. Wat zal dat wennen worden aangezien we een half jaar lekker met z'n drietjes zijn geweest. 1 november gaat Justin voor het eerst naar de oppas. Ze had nu toevallig vakantie...dus komende 2 weken ga ik mijn vrije uren maar eens opmaken en lekker van mijn mannetje genieten.

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nonnie: iedereen z'n eigen tempo.. hier heeft Jayden eerst gerolt, toen weken weer niet en nu weer wel. Net wanneer hij er zin in heeft.

Janne: hier ook één die alleen wil zitten en staan, maar wat je zegt, daar heb ik niet de hele dag de tijd voor hoor.. Soms idd erg vermoeiend!

Leuk die muurschildering nonnie!

Misschien kijk ik het eerst wel ff aan die kale muur, even aan wennen..
    Staat idd wel lekker opgeruimd zo en nu kan ik achter zijn bedje fatsoenlijk stofzuigen, want voorheen zoog ik die klamboe weleens op, haha!

Ik vond het al zo verdacht stil rond 13 uur boven, dus ik gaan kijken.. We zijn weer een spuitluier rijker en een knuffel met natte oren en staart rijker! Hahaha! Helemaal natgesabbelt..

Nu net fles gegeven en 2 boterhammen, nu zit ie nog ff na te spelen in de kinderstoel en dan kan ie zo weer naar bed vind ik! ;)

Deel Deze Pagina