Hier geen koemelk. Ik maak 30 ml + 1 schepje en dat doe ik er doorheen. Kris rustig aan meid en hopelijk een goede nacht! Mermaid leuke kast!
Droge hapjes: omdat Irem vaak last heeft van verstopping sinds de bijvoeding zorg ik altijd dat de hapjes niet te droog zijn: bij fruithapjes evt. een scheutje vruchtensap erdoor, en bij groentenhapjes doe ik vaak of gewoon wat kraanwater, of kookvocht als ik dat nog heb, of evt. wat olijfolie. Buiten dat koemelk op deze leeftijd volgens mij nog niet echt goed is, verandert de smaak van de groenten er ook door, en met water gaat het ook prima. Ik doe ook altijd de vitamine D druppels door de groenten of fruit, is ook weer een beetje vocht Leuke kast Mermaid! Wij hebben ook een ladenkast op de kamer van Irem die tegelijk ook dient als commode (hele kleine kamer, helaas): IKEA | Slaapkamermeubels | Ladekasten | MALM | Ladekast met 4 lades in het wit. Ideaal, heb er zo'n ladesysteem van de Ikea bij en werkt echt handig. Ik wilde eigenlijk die 8-ladenkast van Hemnes maar dat paste niet :x Kris beterschap meid! Surf, spannend, stoppen met bv of in ieder geval minderen, hopelijk gaat ie snel doorslapen! Kan me voorstellen dat je eraan toe bent!
Hallo dames, @marijn ja ben ook benieuwd hoe het met haar gaat.. @ droge hapjes, ik doe e rook koemelk doorheen @ pap vanmiddag eerste keer pap gegeven vond ze verrukkelijk.. dus vaker doen @ hier, pfff aaaaaahhhh werd echt beetj maf van muts hier... Allemachtig, ik las hier ergens dat iemand fort drakenstein als bijnaam gaf nou ik meld me erbij aan.. Goeie dag zeg, niks was er goed dit weekend, spelen niet, slapen niet eten niet, knuffelen niet. alleen maar lopen door het huis heen. pfff ze ligt nou eindelijk te slapen, nou maar duimen dat ze blijft slapen kunenn wij er ook bij tijds in.. Sorry voor groot ego..
Lijkt prima toch? En ze hebben snachts eigenlijk niks nodig dus als je het afbouwen meteen combineert met het afleren van de mamahonger heb je meteen 2 vliegen in een mep
Hier vooralsnog twijfel, het is mijn moeders verjaardag nl dus hangt even af wat de plannen zijn voor haar verjaardag Misschien gaan we wel weg nu ze die stomme K heeft overleefd (controle woensdag was goed over 3mnd terug). Lunteren is voor mij 2 uur rijden trouwens dus dan weet ik niet of ik dat trek meeting en verjaardag vieren
Even kort berichtje van Wonder: Moet jullie allemaal de groeten doen, ze heeft helaas nog geen computer..... En speciaal voor Marijn: heeeeeel veel sterkte en denk aan jezelf!
dankjulliewel meiden voor het meedenken van mij bv-issue! marijn, ja ben ook heel benieuwd hoe het met haar is... mijn vriend ook trouwens, hij vraagt steeds of ze al iets gepost heeft hoe het met haar gaat.... mermaid: mooie kast! volgens mij werd koemelk tot 1 jaar afgeraden, maar waarom weet ik niet precies... ik zou er kookvocht doorheen doen of wat opvolgmelk (deed ik bij thijmen ook afwisselend)
ojee lastig! kasper deed vandaag ook echt zo zielig dat ie in bed moest! normaal gaat ie liggen en slaapt ie, maar vandaag echt gillen een kwartier lang en dan toch in slaap vallen natuurlijk, was weer iets nieuws (mssn omdat ie doorheeft dat ik ga afbouwen met de bv... )
haha +laetitia is dus niet de enige die voor drama queen gaat op het gebied van naar bed gaan vandaag hahahha
Ik weet niet meer hoe het met die gewone koemelk zit :chinrub: maar volgens mij maakte het niet zoveel uit alleen kan je die koemelk niet gebruiken als voeding, dus niet als opvolgmelk zegmaar omdat het een aantal essentiele voedingsstoffen mist. gaat ze weer... Zit de reunie te kijken, heftig...
Ben ik ook weer!!! Afbouwen bv, geen ervaring mee. Ons schema is: 07uur 210+7 09uur fruit 12uur brood + 90+3 14/15uur rijstewafel met diksap 17uur groente +toetje/koemelk 19uur 210+7 Meeting, ik ben er zeker bij!! Locatie vind ik prima. Wonder, groetjes terug!!!! Al iets gehoord van Marijn?? Kris, beterschap!! Verder weet ik niet meer. Net terug van so, Roeland was daar met Julian en Milan dus ben daar na mijn werk heen gegaan en hebben daar gegeten enzo en nu weer thuis. Ga vanavond wel op tijd naar bed. Morgen weer werken van 15 tot 23uur dan 1 dagje vrij en weer 6 dagen werken, vanaf december kan ik niet meer overwerken dus dan heb ik eindelijk rust!!!!!
Irem heeft ook echt een slaapprobleempje de laatste tijd, voorheen kon ik haar gewoon wakker in bed liggen en ging ze 9 van de 10 keer slapen, nu moeten we eerst samen een liedje zingen zodat ze rustig wordt en dan nog kan ik daarna meestal weer terug omdat ze echt niet van plan is te gaan slapen. Heb ook het idee dat het verlatingsangst is inderdaad want vaak begint ze te huilen zodra ik haar kamer uitloop.