April mama's 2010 deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door ingrid130, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Lag ze helemaal op haar buik in de kruiphouding maar dan zonder handen, klem in haar slaapzak :D
    Nog 120cc erin gemikt en nu slaapt ze zga

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ojee, ja ze kunnen wat wroeten en doen als ze niet willen slapen! gelukkig lijkt het nu goed te gaan...

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hey meiden, heb met een half oog meegelezen heb bijna de hele dag visite gehad, vrienden van ons met hun ouders dus was super gezelli ze hebben zelf ook een kleintje van 8 wk jeetje wat een verschil zeg dat humpie kon niets alleen maar liggen hihi das hier wel anders ;)

las iets over spaghettibenen, hier ook maar mevrouw is gek op zumba hihi als ze staat dan gaat ze los hihi shake it :D misschien valt ze dan wat af hihi

verder weet ik het echt niet meer sorry :)

4. nonnie26

oh ja eylem, balen van je nacht hopelijk slaapt ze vanavond weer lekker...

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik heb een berichtje terug gehad van Marijn;

Wat lief dat jullie aan me denken. Ben behoorlijk van slag vandaag. Gisteren was het nog vooral fysiek, maar nu komt de echte klap. Zo gek ook om getroost te worden door degene die me zo'n pijn heeft gedaan. Vandaag samen naar mijn zus geweest en erover gepraat, was fijn. Ze schrok van hoe ik eruit zag en helemaal hoe het kwam, maar kon luisteren zonder oordeel. Nu weer thuis maar voel me zo klein, niks waard en wattig. Weet het even niet meer. Ik denk dat ik morgen naar de ha ga om er met iemand over te praten. Lieve meiden, jullie zijn zo lief!

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik heb terug gestuurd dat het fijn was dat ze met haar zus erover kon praten, ook met Joris er bij. En dat het verstandig is om naar de ha te gaan, ook voor Joris. Dat ze rustig aan moet doen en vooral aan zichzelf moet denken. En dat ze altijd bij ons terecht kan.

7. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Goed idee om Marijn een smsje te doen!

Napoleon wat fijn dat de controle van je moeder goed was zeg! Dat moet een opluchting zijn geweest.

Ingrid wat ben je druk met werken zeg! 6 dagen is veeeel... Fijn dat het vanaf december niet meer kan!
    Ik had het ook aangegeven bij mijn teamleider (toevallig tegelijk met nog 2 collega's zonder dat we het van elkaar wisten) en kreeg de vraag weer terug op mijn eigen bordje... Hoe wil je dat ik dat oplos komt ze dan mee. Ze gaat nu kijken naar een invaller gelukkig!

Hier ook verlatingsangst denk ik. Als ik haar in bed leg en ik loop weg begint ze vaak te huilen. Ze wordt nu ook heel vaak tussen 20 en 23 nog een aantal keer huilend wakker. Dat had ze ook nooit.

Fijn dat we een reactie terug hebben van Marijn! Lijkt me heel goed om er met de ha over te praten en heel fijn dat ze er met haar zus over hebben kunnen praten. Heb nog veel aan haar gedacht zeg...

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Caro: lief van je en fijn om iets van dr te horen. Ik hoop dat ze eruit komt en dat ze morgen naar de ha gaat. Wel fijn dat ze er met dr zus over kan praten.

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Eylem: Ja, die kast is ook mooi. Wij hebben de Hemnes met 8 lades op onze slaapkamer. Ik zou ‘m ook wel op de babykamer willen, maar die is ook vrij klein en ik denk dat de Hemnes dan ook te groot is.

@ Ingrid: Lekker dat je vanaf december geen overwerk meer hebt.
    Ik heb op de lijst gezet dat Julian mee gaat.

@ Napoleon: Als je toch nog mee wilt kan je het me altijd laten weten.

@ Caro: Wat fijn dat je een sms van Marijn terug hebt gehad. Arm meisje, ik vond haar zo lief op de meeting. Ik heb echt met haar te doen.

Ik zit nu So you think…. te kijken, maar ik ga nu eerst maar eens even douchen en mijn haren wassen. Da’s altijd zo’n werk en ik moet het ook nog fohnen, anders heb ik morgen zo’n heel ontploft kapsel als ik met natte haren ga slapen.

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @ka, dank je, idd erg fijn maar toch is het een beetje wachten wanneer het weer terug is...
    (bij 99% komt het weer terug) Maar we blijven positief hoor! Alle tijd is mooi meegenomen

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wat fijn om iets van Marijn te horen! Gelukkig kan ze er met haar zus over praten en dat ze naar de ha gaat om er met iemand over te praten, neem aan dat Joris dan ook mee gaat...

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    vanaf december kan ik zelf gewoon niet meer overwerken, zal vast nog wel nodig zijn maar eerst heb ik vrij gevraagd ivm sinterklaas, dan ivm met mijn verjaardag, dan is het alweer bijna kerst en daarna is het oud en nieuw. Zijn dan wel open maar met kerst ben ik vrij en oud en nieuw werk ik dag en daarna late dienst en daarna is het vakantie tijd!!!!!

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ben trouwens zoooooo trots op Milan, hij zit elke keer in de kruiphouding heen en weer te wiebelen. Vandaag ging hij bij mijn so zelfs al met zijn beentjes vooruit alleen weet hij nog niet dat zijn armen ook mee moeten doen dus hij viel voorover (wel zacht gelukkig) dus het begin van het kruipen is er!!!!

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Wat knap!!
    Ik vind het een beetje lastig met Gerodi. Leg hem 's ochtends sowieso altijd voor zn 1e fles een half uur op zn buik, zodat ie kan oefenen. Maar als ik het gedurende de dag, en dus na zn fles doe, dan spuugt ie en ligt ie dus met zn gezicht steeds in zn melk/ eten8)

15. nonnie26

hihi, hier hetzelfde zo schattig om te zien net zo'n rupsje hihi en lekker zeg bijna vakantie voor jou of las ik dat nou verkeerd??

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    haa ik zie dat we van Marijn gehoord hebben.. Goed dat ze naar de huisarts gaat.
    Ik duik mijn bedje in. Sanne ligt nog te hoesten en te murrelen. Hopelijk valt die ook in slaap. Maar niet willen slapen heerst lees ik hier! Sterkte meiden... tot morgen

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @caro: dankjewel voor je berichtje over marijn!

@marijn: als je dit leest: fijn dat je met je zus hebt kunnen praten en vooral dat zij heeft geluisterd! goed dat je morgen naar de ha gaat, het is denk ik belangrijk er veel over te praten, sterkte!

@ingrid: ja leuk is dat he! kasper doet dat ook, wel zn beentjes, neit zn handjes en dan boem op zn neus hihi

ik ga afsluiten, ga zo mn bedje in!

fijne nacht allemaal (hopelijk allemaal goed slapende kindjes)

18. nonnie26

oei, das minder prettig denk ik gaat zo stinken dan kan je blijven badderen..., hier ligt alyssa eigenlijk al 2 dagen de hele dag op haar buik ze kan nu niet op haar rug liggen dan loopt haar neusje gelijk vol arm ding..:( slapen gaat gelukkig wel goed op haar rug maar wel bedje wat schuiner ;)

19. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Wooow Ingrid wat knap van Milan! Snel hoor! Hier nog helemaal niks te zien van kruipen. Ze vindt het wel prima als ze ligt. Alleen staan is helemaal het einde.

Napoleon wat een grote kans dat het terug komt zeg... Hopelijk zijn jullie nog veel jaren samen gegund!

Ik ga even de honden uitlaten en dan lekker naar bed. Hopelijk een goede nacht voor iedereen!

20. nonnie26

zooo hey wat is het druk vanavond als ik kijk onderaan de pagina ;)

*edit* we hebben zelfs een gast ;)

Deel Deze Pagina