Das balen dat de sollicitatie niks was, nog minder als de ww dan zou ik idd ook gewoon thuis blijven! Beterschap voor je man! Knuff!!!!
nou zo druk roeland eerst met het huishouden was zo druk is hij nu met niks doen, zooooo irritant!!!! Ik heb echt geen zin om naast mijn werk nog het hele huishouden te gaan doen en weet ik wat nog meer als hij gewoon thuis zit maar op dit moment lijkt het erop dat ik het morgen erg druk heb hier thuis. Zo maar eens kleren aandoen en naar de winkel voor hondenvoer want dat is ook op en lijkt er niet op dat Roeland naar de winkel gaat rijden.....
He balen zeg! Dat is dan wel heel slecht betaald als het nogg minder is dan de www! En beterschap voor je man!1
@ caro Van harte gefeliciteerd! @ ikheid balen van je solli weer lekker verder kijken dus, @ Verschillende adviezen ja word je helemaal gek van. ik ga gewoon op mn gevoel af. @ Brood, ik geef haar smiddags eerst een broodje en dan nog een flesje. Gaat prima, Mocht ook vna het cb dus dat ligt dan toevallig een keer dicht bij elkaar haha. @ mermaid wat een ochtend!! nou uitrusten op je werk haha. @ slechte nachten, balen zeg hopen dat het aankomende nacht beter gaat.. @ hier gaat het beter, Laetitia slaapt wel veel dus denk tandje in aankomst ofzo. ook had ze eergister en gister wat verhoging maar voor de rest wel af en toe spelen. dus we kijken het wel een aan, nog geen reden om naar de ha te gaan dus.. vandaag een flinke schoonmaak beurt aan het huis geven en vooral WASSEN, Bah. dat was t geloof ik wel!
Ikheid: balen...maar minder dan de ww, daar zou ik ook mn bed niet voor uit komen.... Ingrid: lekker dan.....*geeft digischop onder Roeland zn kont* Ik ga even douchen met mn mannetje, Gerodi he...hahahahaha
daar ben ik al sinds vanochtend 9uur mee bezig maar krijg de hele tijd te horen: ja ik ga zo. Verder gebeurt er weinig en heb heeeeeel weinig geduld dus dan doe ik het altijd zelf maar weer
Aarghhh, dat sstomme totssenbord. Ik word er geeek vnn!:x:x:x (zo ziet het er dus uit als ik niet alles corrigeer na een tekst te hebben getypt!)
Ehm, is een draadloos toetsenbord Komt gewoon omdat het een goedkoo ding is van de Liddl. Manlief gaaat vanmiddag naar de Media markt om een andere te kopen.
@ Mermaid; Bah wat een ochtend zeg... ! Wel handig die bakjes ! @ Eylem; fijn dat het zo lekker gaat ! @ noonie hier is het slaapschema nog ontzettend wisselend. Iedere keer als ik denk dat we een ritme hebben wordt het toch weer anders @ Caromama; ik sluit me helemaal aan bij die onzekerheid dat iedreeen wat anders zegt. Ik heb Sanne ook al 2x kiwi gegeven. Staat een recept in Opperdepop bij de eerste recepten dus van 6-7 mnd.. Sanne reageerde er niet slecht op, dus het zal wel ... Maar ja... het is stom @ LZ pasta heb ik nog niet gedaan, maar wilde toevallig vanavond door de brocolie doen als dat in ieder geval het groene prutje is wat ik net uit de diepvries gehaald heb voor vanavond ( Ik weet het handig om er op te zetten.. ) OVerigens geef ik Sanne af en toe een koekje of een korstje brood, maar het moet volgnes mij nog helemaal niet @ ka; jeee het 9e tandje... straks heeft ze voor het jaar haar gebit compleet.. @ Ikheid; Beterschap met manlief. EN balen van de sol.. maar dan zou ik het i.d. ook niet doen hoor..
Caro, irritant dat toetsenbord! Da's echt vervelend als je elke keer niet goed kan typen. Overigens krijgen wij op loopafstand een lidl, best fijn. Zal er alleen geen toetsenbord kopen Ikheid, balen van je sollicitatie joh. Beterschap voor je man! (en sterkte voor jou met 2 kindjes thuis.... ) Ka, 9e tandje! Wil Elisa graag pepernoten op 5 december? Marijn, ik zie je online, hoe is het met jou?
Dag lieve meiden, Een heel kort berichtje want Fiene ligt huilend in bed, en Joris is even de stad in, dus dacht even snel bijlezen. Wat lief dat jullie aan me denken! Echt hartverwarmend! Hier wordt mijn wang steeds blauwer en het zakt naar beneden zeg maar, ziet er niet uit. Joris is heel lief voor me. Soms kan ik dat hebben, maar soms ook even helemaal niet. Vannacht gaat hij weg en ik vind dat wel even fijn, even echt voelen wat ik voel, zonder steeds heen en weer geslingerd te worden ook met medelijden naar hem toe. Ik heb morgen een afspraak bij een psych. Ik denk wel dat we er uit gaan komen. Nu snel naar Fiene, want de toon van huilen slaat om in krijsen... kom straks nog even! Liefs
Hey Marijn ! Fijn dat je er vertrouwen in hebt dat jullie eruit gaan komen. Het zal hoe dan ook niet makkelijk worden .. goed dat je een afspraak hebt. Hoe staat Joris daarin ? Is hij bereid mee te gaan t.z.t. of zelf ook in therapie te gaan, dat lijkt me nl minstens zo belangrijk. Maar ook heel goed dat jij iemand hebt om mee te gaan praten en op een rijtje te zetten.. ! Sterkte meid !
Hier (dom natuurlijk ) heel fanatiek een boterham met geitenkaas gegeten, had ik zooo`n zin in.. maar mijn maag en darmen zijn het daar geloof ik niet mee eens.. hmmm wilde zo gaan wandelen met Chester en Sanne, maar ik wacht nog maar even OVerigens heeft Sanne nu weer een soort uitslag. Kan om 13.30u de huisarts bellen. Ik moest nl direct contact opnemen als ze uitslag kreeg kan nl bijwerking van de antibiotica zijn..
@LZ: hier ook nog geen brood hoor! ik wil dat ie eerst goed groente en fruit eet, maar het gaat nog niet zo super... morgen ga ik beginnen de bv af te bouwen en fv te geven, dus wil eerst zien hoe hij daar op reageert... dus geeft niets, lekker je eigen tempo aanhouden!
@janne: ik herken je gevoel hoor! ik zat gister huilend op de bank dat ik besloten had te stoppen met bv, ergens ook het gevoel van falen! omdat het eigenlijk heel erg goed gaat, hij groeit ontzettend goed, hij is tevreden en blij en dan ga ik m mijn melk ontnemen.... slaat natuurlijk nergens op, hij heeft 7 maanden gehad, en nu is het tijd voor iets anders, kan mama weer meer zichzelf zijn.... het is volgens mij wel zo dat bv-kindjes vaak langer meer voedingen willen dat fv-kindjes... daarom is het nu met overstappen ook even zoeken, omdat als ik elke bv-moment een flesje zou geven, kom ik ruim boven het toegestane aantal ml... je moet dan eigenlijk wel een maand terug kijken qua aantal voedingen en dan rustig afbouwen naar het 'normale' schema voor haar leeftijd... nou ja een heel verhaal...
@marijn: fijn dat hij even weg gaat, inderdaad voor jezelf alles op een rijtje zetten zonder dat hij om je heen hangt lief te doen... super dat je een afspraak hebt gemaakt met een psych, die kan vast nog meer helpen dan wij met zn allen... ik hoop dat jullie er inderdaad uit gaan komen op een manier die voor jullie alledrie goed is. sterkte maar weer!! en hier ben je altijd(!!!) welkom!