Ik heb zo`n respect voor degene die nog steeds borstvoeding geven. Naast dat het bij mij gewoon heel slecht ging vond ik het ook echt een aanslag op mijn lijf en op gewoon mij " ik " zegmaar. Hier zijn ook heel wat tranen gevloeid, maar ik heb toch geen spijt dat ik ermee gestopt ben en vind het zo knap dat jullie ondanks de tegenslagen die iedereen volgnes mij gehad heeft het ruim 7 mnd heb volgehouden !! Super hoor
@kris: lief dat je dat zegt! zit ik weer te janken! hoezo labiel??? tis echt vreselijk... ik hoop dus dat dat ook minder wordt als ik gestopt met bv, want ik ben vaak zo labiel en sjaggie de laatste paar weken...
hmmm nou dat Labiele is bij mij ook niet over hoor... Stond vanochtend onder de douche tegen Sanne sinterklaasliedjes te zingen en ik zon; Heerlijk avondje is gekomen... avondje van sinterklaas... en ineens dacht ik aan dat over een aantal jaar Sanne i.d. verwachtingsvol afwacht op die spannende avond ... nu zat ze keihard te kirren in de wipper... en daar kwamen de tranen al... Slaat helemaal nergens op. Kon gewoon niet meer verder zingen
@ labiele mama's: Ik vraag me af of dat echt wat met de BV te maken heeft. Ik heb natuurlijk helemaal geen BV gegeven en ik ben ook echt zo'n jankerd geworden. Pas zat Arco gitaar te spelen en Ayla keek er vol interesse naar, nou ik kon die tranen nog maar net tegenhouden hoor
hihi kris: heel herkenbaar!! wat zijn we toch lekker labiel met zn allen, zijn dat nou nog steeds zwangerschapshormonen dan?? (we zitten tenslotte nog niet aan de 9 maanden ontzwangeren...)
Marijn: goed om iets van je te horen en heel verstandig om hulp te zoeken. Ik hoop dat je eruit komt en nu even de rust kan vinden die je zoekt. Sterkte!! Verders alles goed met de jankerige, labiele snotmama's
tja ze zeggen het he.. 9mnd zwanger, 9 mnd ontzwangeren.. Ik heb vooral de eerste weken zo ontzettend last gehad ook van kraamtranen.. Die hormonen zijn echt niet goed voor je hoor.
mermaid: leuk leuk, dan gaat het al langzaamaan iets echter worden allemaal! heb jij je intake eerder dan je echo? wij hebben (normaal gesproken) eerst een echo, want als het mis is hoef je helemaal niet op intake... maar ik ga als ik weer zwanger ben voor een vroege echo hoor! ik wil met 7 weken wel weten of het hartje klopt...
Surf, kan me echt heel goed voorstellen! Joh, meid maar 7 maanden is hartstikke goed! Ik kijk er wel naar uit hoor, de tijd dat ik 'klaar' ben met bv. Ik geniet echt heel erg van de bv-momenten (en van tevoren vond ik dat gezever daarover altijd zo aanstellerig, maar nu merk ik dat het gewoon fijn is om te doen!), maar ik wil wel weer eens normale bh's aan, niet nat wakker worden, geen stuwing, uitslapen zodat Jos Eva kan voeden, etc. Dus ik kan me heel goed voorstellen dat je nu gaat afbouwen! Succes met regelen van hoeveel flesjes enzo, komt vast goed!
Ik heb 25 nov de intake en dan 8 dec de echo. Vorige keer had ik met 9w3d de eerste echo en nu met (volgens mijn eigen berekening) 10w3d, dus precies een week later.
Labiele jankerds: ik sluit me ook aan Hoewel het wel iets beter gaat de laatste tijd. Mermaid, leuk, intake! Kitkat eten: jammer als er niet zoveel sint maarten kindjes aan de deur zijn geweest Ik ga de computer uit doen, vanmiddag naar een vriendin, ga er ook eten. Hopelijk houdt Eva zich een beetje goed, da's altijd even afwachten. X
@ mermaid leuk leuk de intake spannend hoor! @ snoepen mjamm zag al kitkat en droppies voorbij komen zometeen manlief maar even naar de winkel sturen @ hormonen, och daar heb ik ook nog last van hoor, dat ik van de kleinste dingen kan huilen en ben niet zwanger
@mermaid: leuk hoor, ik kan niet wachten tot het hier weer zover is... denk je dat de zwangerschapsduur erg kan afwijken of klopt het wel aardig? @janne: dankjewel, ja komt zeker goed, maar moet nog even aan het idee wennen... veel plezier vanmiddag!!