Quschke: wat goed je man een nieuwe baan! Zal wel ff wennen zijn voor jullie allemaal.. Dus lekker geshopt!? Ik had laatst bij de H&M leuke dikke truien besteld voor Jayden.. staan erg leuk! Dus daar ook al aan het snotteren.. beterschap!
Ja dat gaat zeker wennen, maar is misschien ook wel weer beter. Financieel zeker....kan ik ook weer eens lekker voor mezelf gaan shoppen En aangezien hij terug de ict in is, en geen taxichauffeur meer hoefthij dus 's avonds niet meer te werken en niet meer als 40 uur per week. In de taxi draaide hij regelmatig 60 uur per week en verdiende nog geen k*t. Dus een beetje een geluk bij een ongeluk....als hij neit ziek was geworden was hij in die sector blijven werken waarschijnlijk.
@ Kris; Oh ja! Dat was ik al helemaal weer vergeten van die mafkees op de snelweg, maar nu je het erover hebt weet ik het weer. Gelukkig dat ze hem nu eindelijk te pakken hebben. @ Nonnie; Hoe meer zielen hoe meer vreugd, dus Welkom! Mijn dochter is volgende week zaterdag 6 maanden en die rolt ook nog niet van rug naar buik. De fysio vertelde dat ze dat meestel met 6 maanden wel zon beetje kunnen, maar dat 7 maanden ook nog binnen de marge ligt. Niks om je druk om te maken dus. @ Quschke: Wat fijn dat je man is aangenomen. Gefeliciteerd! Wat een leuke muren op Justins kamertje. Zijn dat muurstickers over het behang? @ Shoppen: Zit er hier voorlopig iig voor mezelf ook niet in. Wilde eigenlijk nog nieuwe zwarte laarzen, maar ik denk dat ik mijn oudjes nog maar een wintertje gebruik. Voor Ayla wil ik voor van de winter nog wel een paar lekkere dikke truien/vesten en een paar jurkjes hebben, maar dat moet nog even wachten. Ayla vindt de box ook niet meer zo leuk, maar als ik bijvoorbeeld de was wil opvouwen als ze wakker is zet ik haar er gewoon bij in de wipstoel. Dan klets ik tegen haar, zing liedjes en speel wat met haar en dan houdt ze het goed uit.
Mijn man ging net even sleutels laten bij maken....maar is al aardig lang weg...heb zo'n vermoeden dat hij een verjaardags cadeautje voor me aan het halen is.....
Quschke, fijn vand ie baan! Zal wel wennen zijn, maar gefeliciteerd!En leuk kamertje! Staan/zitten: Ik heb iets ontdekt!! Onze wipstoel kan ik ultieme zitstand: rugleuning helemaal recht en zit'vlak' ook zo dat Eva er helemaal goed in zit, zoals wij op de bank zitten zeg maar, niet meer dat hangen. Ze is meteen vrolijker! Het liefst wil ze nog verder omhoog Alleen een beetje jammer dat ze maar een half uur heeft geslapen, maar goed. Ikheid, die Jayden he, 2 boterhammen! Echt leuk. Ok, ik ga even het huis poetsen, misschien krijg ik het dan warm. Heb trouwens 3 vesten bij de H&M besteld...
Nog heel even ego: Mijn schoonbroer heeft mijn zusje vorige week ten huwelijk gevraagd en nu hebben ze ons gevraagd of Justin bruidsjongen wil zijn...... Helemaal trots natuurlijk..... Ze willen in Juli trouwen dus dan moet ie kunnen lopen
@quscke gefeliciteerd met je man zijn nieuwe baan. Cadeautje wanneer ben je jarig dan? En beterschap trouwens @Janne haha moest echt even lachen om jouw stukje. Wel vervelend dat ze zo slecht slaapt hopelijk is haar sprongetje snel voorbij @Latjuhh hopelijk helpen de pillen en gaat het snel beter met je rug @Ikheid ik zuig inderdaad ook altijd het hemeltje op nou ja wordt ie lekker schoon van. Even een vraagje aan iedereen. Hebben jullie het bedje/box al in de lage stand staan? Denk dat ik het binnenkort maar ga doen ben als te dood dat ze ineens eruit zou vallen
Ik ben aanstaande woensdag jarig. Nee hier nog niet omlaag gedaan....meer als liggen en naar buik rollen gebeurd er hier nog niet.
Leuk Quscke die kamer! En wat gaaf dat ie bruidsjongen mag zijn! Misschien kan ie dan al wel lopen, dat zou gaaf zijn! Mermaid: ik draag m'n laarzen ook nog maar een winter door.. Kan best! En dat wat jij doet doe ik ook, ik sleur Jayden overal mee naartoe in zijn stoeltje en dan vindt ie het prima, beetje zingen, brabbelen en gek doen en dan is het voor hem wel oke.
Net vandaag gedaan, uit wanhoop hahaha. Ziet er wel een beetje verloren uit. Alleen de box trouwens, het bedje niet.
@Janne ja het is weer zo'n stap he daarom heb ik het nog niet gedaan maar ga het dit weekend denk dan toch maar doen @Quscke spannend dus wat zou je krijgen ????
@ Quschke: Wat leuk dat Justin bruidsjonker mag zijn. Kan ie zon schattig pakje aan. Zou wel leuk zijn als hij dan al kan lopen. @ Smile: nee hoor, hier het bedje en de box nog niet naar beneden. Ayla kan zich nog niet optrekken dus ik zie de noodzaak er nog niet van in.
Hier ook nog niet de box of het bed naar beneden gedaan, alhoewel ik denk dat ik de box maar alvast wel naar beneden ga zetten. Voor de zekerheid.
hier alleen de box halverwege maar puur omdat ik er een activity center in ging hangen en die was te hoog dus moest de box naar beneden.. @quscke: wat een leuke tekst op de muur jammer dat ik het alleen niet kan lezen dus wat staat er???? kus non
wel grappig trouwens, jullie hadden het vanmiddag over de klamboe: kom ik net boven toen ze wakker werd had ze het gordijn in dr handen erg fijn, dus hier is ie nu ook maar weg!!! wat een stom toeval hihi