Caro: oooh balen zeg dat je kei veel had getypt en het ineens allemaal weg was! Met manlief gaat het iets beter.. heeft nog wel erge oorpijn, verstopte neus en alles doet zeer zegt ie. Maar als de oorpijn morgen weg is gaat ie toch weer aan het werk, is megadruk nu op de zaak en hij moet nog een paar projecten afronden voor 31 december en das veel werk.. Tja, ik kan hem moeilijk vastbinden en zeggen dat ie thuis moet blijven, zal ie zelf wel het beste weten.. TM: gelukkig geen WP! Idd ff in de gaten houden en anders morgen ff langs de HA, dan weet je hopelijk iets meer.. LZ: dat klappertanden heeft Jayden ook, moet ik daar iets aan doen? Kris: hopelijk vond Sanne het lekker met de appel erdoorheen! Zo, Jayden en wij hebben gegeten, vaat opgeruimd, kaarsjes aan en nu lekker bankhangen! Ook nog ff wat was opvouwen.. maar dat doe ik op de bank. X
Wat water door Ayla's prakje was een goed idee, het was wat smeuïger en een stuk beter te eten voor haar. Ik heb wel het idee dat ze nog wat moet wennen aan de aardappelen. Ze eet niet met zo veel enthousiasme als alleen de groente, maar goed, zal vast wel wennen. Ze heeft ook lekker een flesje gehad en ligt nu lekker in bed voor de nacht. Ik moet eigenlijk nog een paar dingetjes doen, maar eerst ff chillen hoor .
zo hier kindjes op bed thobias was net echt helemaal overstuur dicht bij me gehouden maar dat was ook niet goed uiteindelijk een papfles gegeven maar hij ligt nog wakker in bed me arme ventje !
@TM, aaahhh sneu voor thobias hoop dat je een goede nacht tegemoet gaat.. @ikheid, hier ook een wasje aan het vouwen op de bank hihi @mermaid, lekker toch en het went vanzelf wel die aardappels hier was het in het begin ook geen favoriet @hier, net wezen spetteren met manlief en de kleine in bad super gezellig, alyssa had zo'n badzitje gehad van vrienden van ons dus die maar eens uit de kast geplukt ze vind hem echt helemaal het einde en ze zit er echt super goed in, alleen een beetje koud voor ons want er gaat niet zoveel water in het bad dus op een gegeven moment hebben we het zitje eruit gehaald en het bad verder gevuld zodat alyssa ook nog even kon zwemmen..... bol.com | Smoby Activiteiten badstoeltje, Smoby | Speelgoed
Zo, mupske heeft geslapen van half 5 tot half 7 en is nu nog lekker wakker wel lekker al badje gehad en een fles maar duidelijk nog geen zin om te slapen nou ja wel logisch.. Normaal slaapt ze altijd van half 4 tot half 5 maar was nu visite dus ja... effe kijken tot hoelang ze het volhoud, denk niet zo heel lang meer maar we zien wel
Hier werd Irem superchagrijnig wakker om 16.00 uur na 3 kwartier geslapen te hebben, gevoed, maar niks was goed, alleen maar huilen huilen huilen, dus maar weer in bed gelegd en toen heeft ze tot 18.15 geslapen! Daarna was ze wat beter in haar humeur. Nu net weer op bed gelegd en pfffff nu even niks meer hoor, heb echt veel gedaan vandaag. Caromama, heel herkenbaar, wat Noa doet doet Irem dus ook, zodra een vreemde maar naar haar kijkt zo ongeveer is het al niet meer goed. TM hopelijk geen waterpokken idd! Nonnie gezellig met z'n allen in bad! Kris en was het te eten voor mevrouw met de appel? Mermaid de aardappelen zullen vast wel wennen . Hier ook 1 keer geprobeerd maar was niet zo'n heel groot succes en op het moment eet Irem weer niet zoveel, dus we houden het nog even bij groenten alleen.
FIjn dat het een succes was met het water erdoor Mermaid! Leuk dat badzitje, zoiets heeft Sanne ook, moet ik ook maar eens uit de kast trekken.. De appel door het prakje was goed !! Ze heeft heerlijk gesmult. Daarna nog even gespeelt zodat wij rustig konden eten, vervolgens in bad samen met mij heerlijke momentjes vind ik dat, flesje erin en nu ligt ze te slapen.. duimen op een goede nacht. Wij gaan zo op de bank !!
Ikheid: nee het is niks ergs. Je moet alleen in de gaten houden dat ze allert blijven en dat het dus vooral is net voor een volgende maaltijd en hier dus ook als ie heel diep geslapen heeft.
Das een mooie, wel kleiner qua zit dan die van ons (waar femke net toevallig in heeft gezeten voor het eerst)
@ Nonnie, leuk dat badzitje! Ik ga even strijken. Leuke bezigheid op mijn verjaardag . Maar ja, het moet toch gebeuren! Ondertussen Greys kijken, dat leidt een beetje af! Tot later!
zooo hier lekker in bed voor de tv met laptop op schoot, hoe relaxed wil je het hebben haha lekker grey's anatomy kijken! mn ouders hebben hier gekookt en gegeten (ideaal, hoefde niet te koken, ze waren er om thijmen bezig te houden als ik kasper ging voeden en in bed doen, alle boodschappen namen ze mee, en het is gezellig!) kasper heeft zelfs weer wat hapjes groente met aardappel gegeten, niet bijster veel, maar goed, alles is meegenomen, soms houdt ie gewoon zn lippen stijf op elkaar en krijg ik er niets in. thijmen ging gelukkig in 1x slapen, dus gaat allemaal prima hier! @mooi badzitje voorbij zien komen, nadeel vind ik alleen dat hun buikje en ruggetje zo koud worden, of doe je het bad zo vol dat ook dat onder water is? ik hoop dat iedereen een goede nacht tegemoed gaat met heerlijk slapende kindjes! @tm: gelukkig geen waterpokken, hopelijk voelt thobias zich snel beter! @kris en mermaid: water en appel erdoor, alles is goed gelukkig! ooooooo, morgen ga ik beginnen met flesvoeding, ik zit nog heftig in twijfel, maar ik had het gisteren besloten, dus nu ga ik het doen! ik wil weer mezelf terug! ben benieuwd of ik morgen zo stoer ben om nutrilon te gaan kopen...
das toevallig hier dus ook voor de eerste keer hihi de voorkant dat bord zeg maar kan je nog naar voren schuiven en dan past zelfs mijn bips er nog in dus het zitje kan ook groter ideaal ding hihi kan ik hem zelf ook nog testen
@surf, officieel is het idd maar een laagje water maar na 5 min zat ze te klappertanden dus dat was minder ben er bij gaan zitten in bad samen met mijn man en hebben het gewoon tot aan haar borst onder water gezet ze adviseren om dat niet te doen maar ik zit nota bene bijna boven op haar dus als er iets gebeurt ben ik er direct bij als ze alleen in bad zou zitten dan doe ik het niet want ben bang dat ik niet snel genoeg over de badrand ben om haar op te vangen zeg maar... succes morgen hoop dat het je lukt waarom nutrilon eigenlijk???
dat heeft thijmen ook gehad. ik heb er een goed gevoel bij. mijn vriend wil alleen maar a-merk, dus dan kunnen we volgens mij kiezen tussen friso en nutrilon en friso vind ik te zoet, dus wordt het nutrilon
even iets heel anders: van de week trouwens weer zonder ac een gezellig avond gehad... ik zeg elke x dat we toch echt weer connies moeten gaan gebruiken, maar mij maakt het niet uit als ik toch nu al zwanger zou worden, maar mn vriend wil perse wachten totdat kasper een jaar is... maar hij is te lui om een jasje om te doen... dan moet ie het zelf maar weten... maar goed, heb nog steeds geen cyclus, dus het zal wel niet zo'n vaart lopen, maar als ik nu de bv ga afbouwen zal ik wel snel mn cyclus terug krijgen denk ik zo...
goedeavond dames, Heb alles bijgelezen maar tussen door ben ik bnt aan het kijken dus er is niet veel blijven hangen. Wat ik wel nog weet: @spruiten: hier gaan ze er heel goed in. Justin vind ze heerlijk...mehja....wat eet hij niet @marijn: Wat fijn dat jullie toch even hebben kunnen praten samen met je zus. Veel succes bij psych...ik hoop dat hij je een beetje kan helpen! @hier: Justin heeft heerlijk geslapen vannacht, maar ik niet. Werd wakker met flinke migraine. Nu heb ik daar medicijnen voor...maar heb me vorige keer toch een preek van dokter assistente gekregen daar over, dat ik ze niet meer zo goed durf te slikken....:x terwijl ze super helpen! Ik ganu even verder met bnt te kijken.
@ Quschke: Nou da's toch ook raar. Je krijgt de migraine-meds voorgeschreven van de ha (neem ik aan) en dan gaat de assistente er over preken?
Ik hoorde trouwens van mijn collega dat bij So you think... Eldrick eruit is. Jammer voor mij...alhoewel Lorenzo ook wel een lekker hapje is .