April mama's 2010 deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door ingrid130, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ja, maar alleen in de pauze en dan ga ik toch echt even van mijn plek af. Tussen het werk door spieken zit er echt niet meer in :(.

Nou, ik ga nu echt.

doei!

2. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    ik heb me ff in de sytycd mannen verdiept maar doe mij lorenzo maar:p als ik zo op een plaatje moet beoordelen:p

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    maar ik ga slapen.

trusten meiden

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Quschke; balen van de migrane ze
    @ Sorry heb het niet gevolgd, dus geen idee wie Melissa Floris etc zijn..
    @ Pamsie; Spannend !!
    @ Caromama... jammer van de internetblok.. bij ons heb ik echt absuluut geen tijd voor, maar in mijn nachtdiensten vaak wel. ( starting tomorrow.. ) maar ja... dan is er nooit iemand online..
    Dus iedereen die dinsdag en woensdagnacht niet kan slapen... w.s is zuster kristy online .. ha ha..

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @pamsie: spannend meid! nog geen testdrang? ik kan nooit zo lang wachten... ik hoop voor je dat het al raak mag zijn!

@caro: jammer geen tijd meer voor internet op je werk... ik doe het ook nooit, heb altijd kindjes om me heen of collega's, dus dan is het lastig...

@quschke: migraine: bah! en de meds ik zou ze gewoon nemen hoor, is toch op recept!

@sytycd kijk ik niet, dus kan er niet over meepraten...

@hier: jammer genoeg weer 2x wakker vannacht... naja niets aan te doen... thijmen stond om 6 uur al weer bij het hekje... hoe krijg ik hem nou weer langer in bed??? hij sliep altijd zo heerlijk tot 8 uur... echt jammer!

nog plannen voor vandaag?

ik moet heeeeel nodig boodschappen doen, dus dat gaan we straks maar even doen, en ik moet nieuwe schoenen kopen om mee te zumba-en, want mn hardloopschoenen hadden net iets teveel profiel waardoor het draaien niet echt gemakkelijk ging... verder niets bijzonders...

6. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Surf: en als je hem terug naar bed stuurt? Zeggen dat het nog nacht is?? Justin is ook al maanden tussen 5 en 6 wakker en ik begin een beetje bang te worden dat dit z'n nieuwe ritme is ...

Zo ik ben al bijna 3 kilo kwijt!! Wii fit, ziek geweest en op m'n eten letten... Zal m'n schildklier ook wel aan meewerken ;) naja ik vind het niet erg, bijna onder de magische 70 :D

justinneke was de halve nacht wakker, aan het hoesten. Ik geef hem nu van vsm hoestsiroop vanaf 0 jaar. Iemand nog tips??

7. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

uhm mirjam tijmsiroop
    en bedje wat schuiner zetten
    ik heb pufjes maarja dat komt omdat thobias waarschijnlijk astma heeft
    en hij 5 weken aan het hoesten was

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @mirjam: wat hebben we in het begin geprobeerd, maar dan is het echt gillen omdat hij niet meer wil... dus ben bang dat het zn nieuwe tijd is... maar echt uigeslapen is hij dan ook niet, want hij ligt nog half voor apegapen bij ons in bed dan...

@niet echt tips wat betreft het hoesten... mssn bedje een beetje schuin zetten, hoofdeind omhoog? stomen in de douche? luuf smeren (soort dampo)? vervelend hoor!

9. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hey meiden goede morgen, kom even snel zwaaien ga een dagje naar mams en in de avond naar mijn belastingmannetje, blijkbaar krijg je als niet werkende etrouwde vrouw zomaar 180 eurie in de maand dus dat gaan we even regelen hihi misschien nog tot vanav

kusssssssssssss

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    pfff ik ben gezwicht voor het gemak van albert.nl
    ik liep met booschappen steeds achter de feiten aan, elke dag in de supermarkt, super irritant! mn vriend zei dus, joh, bestel nou gewoon bij albert, maar we wilden zuinig aan doen, dus steeds niet gedaan... maar nu zijn de kasten zooooo leeg, dat ik toch maar even heb besteld voor morgen.
    heel veel voorraad dingen, scheelt een hoop gesjouw en dan haal ik de kleine en verse dingen alsnog bij de supermarkt, maar dan kan ik veel meer meenemen omdat ik neit met die grote dingen hoef te sjouwen... nou ja, ben gewoon weer overstag gegaan...

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @nonnie: veel plezier vandaag! en mooi 180 euries extra elke maand is niet verkeerd!

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Nonnie: Ja, de "aanrechtsubsidie" om het maar even oneerbiedig te noemen.

@ Surf: hahaha, lekker makkelijk toch via Albert.nl. Ik ga elke vrijdag uit het werk naar de Lidl en dan haal ik voor een week boodschappen.

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Pamsie, spannend zeg!!

Caromama, op mijn werk was internetten voor prive helemaal verboden, echt zo'n onzin, waarom zou je in de pauze niet even je mail mogen checken ofzo. Ik deed het dus gewoon toch ;)

Surf jammer dat Thijmen elke keer zo vroeg wakker wordt. Wel makkelijk albert.nl! Hier bezorgen ze niet. Maar wij doen elke zaterdag met de auto de grote boodschappen en de rest haal ik doordeweeks lopend, is wel goed te doen.

Mirjam wauw wat goed zeg 3 kilo kwijt!

Nonnie veel plezier bij je moeder!

Hier: drama, drama, drama met slapen. Vannacht ging op zich goed, maar vanochtend pffff. Ik heb Irem al 3 keer in bed gelegd omdat ze moe deed, niets meer wilde maar zodra ze haar bed maar zag was het krijsen, huilen, schoppen, nou goed, weer uit bed, na een kwartier weer naar bed tralalallaaa ;) nu net heb ik haar dan maar echt even laten krijsen want ik ben er helemaal klaar mee en ze was nu echt ook heel erg moe en na 5 minuten was het stil. Eindelijk....

Wel vervelend want ik kon haar altijd gewoon wakker in bed leggen en nu, ik weet niet wat er aan de hand is, als ze eenmaal slaapt is het goed maar voordat ze slaapt pfff.

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @eylem: lastig is dat zeg! helemaal omdat het tot nu toe zo goed ging, en nu opeens niet meer... ik moet zeggen dat ik kasper van het weekend ook even heb laten huilen en vervolgens slaapt ie wel bijna 2 uur... tis wel zielig, maar soms lijkt het gewoon even te moeten omdat ze anders niet doorhebben dat slapen helpt...

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik hoor kasper weer, ga m fruitje geven, tot later!

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Hoesten.. heb sinds gisteren bislvon gehaald. Hier deed de VSM druppels niets. Verder i.d. bedje omhoog. Luuv smeren
    @ Surf ; hier ook af en toe hoor. Als ze straks in het wagentje kunnen zitten is het veel makkelijker, dan kan je veel meer meenemen, maar nu steeds kleine beetjes. Volgens mij ben ik dan uiteindelijk veel meer kwijt omdat ik toch altijd nog wel iets extra`s meeneem

Hier straks vergadering van 13u tot 17u hoe verzinnen ze het .. en daarna vanavond nachtdienst. BAH.. buikgriep is over, maar nu weer snotverkouden.. ik rol echt van het een in het ander. Mijn vriend zei gisteren ook, het lijkt wel of je zwangerschap en bevalling al je weerstand weg-gevaagd heeft. Heb nog nooit zo vaak griepjes enzo gehad..

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hmmm, ik geloof dat Irem ook verkouden begint te worden. Net werd ze na een half uur al weer wakker maar helemaal jengelig dus even met haar gelopen en liedje gezongen en toen viel ze weer in slaap, maar haar neus zit vol geloof ik (daarom zal ze wel wakker geworden zijn) en ze voelde ook een beetje warm....oh jee. Zou de eerste keer zijn dat ze ziek wordt, hoop dat het meevalt.

18. smile17

smile17 Niet meer actief

@Ka wow al 9 tanden dat gaat echt snel. Hier nog geen tandje te bekennen.

@Ingrid het was inderdaad Noëlle die staat ;) zal even een foto toevoegen

@Ikheid jeetje minder dan de ww tja waarom zou je het dan nog dan he...

@Janne helemaal mee eens gewoon je eigen gevoel volgen wbt voeding.

@Surf sterkte met afbouwen met de bv. Wees trots op jezelf dat je het zolang hebt gedaan ik vind het in ieder geval een topprestatie van je
    Hier gewoon bruine poep soms echt drolletjes soms wat zachter

@MArijn wat een lieve foto zeg~!

@Kris wat zit sanne al goed.

@Ikheid jij dus ook BNTM gekeken. Ben blij dat Melissa heeft gewonnen vond haar echt de mooiste en vooral blji dat Renee niet heeft gewonnen. Volgende week weer ANTM leuk leuk leuk.
    Oh lees al dat meerdere het kijken

@SYTYCD geef mij Floris maar jammie

@Elym hopelijk wordt Irem niet ziek

19. smile17

smile17 Niet meer actief

Noëlle die voor het eerste stond vorige week

20. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Hoi!

Heb bijgelezen, even zien wat ik nog weet:

Marijn, wat een mooie foto van Fiene!

Smile, tjonge he, wat lijkt Noëlle groot! echt al zo'n kind! Leuk zeg, met dat lange haar!

Surf, succes met de fv vandaag. Lekker makkelijk toch, albert! Hoe is het met je vriend zijn werk thuis?

Meiden die moeten werken vandaag (met of zonder zp), succes!

Oh, Eva begint nu te mopperen. Het is al haar 2e slaapje deze ochtend :$ ze is echt moe en chaggie steeds, maar in bed is ze oké. Hoewel ze het nu dus zat is.

Jullie verder nog plannen?
    Ik moet nog naar de supermarkt, had zaterdag mijn lijstje vergeten dus mis een paar dingen.. :x
    Vanavond komt mijn moeder eten, ze is in de buurt voor haar werk, dus da's gezellig! Verder geen plannen.
    Tot later!

Deel Deze Pagina