@ Smile: Wat een leuke foto's. En wat knap dat Noëlle al zo kan staan. Tijd om de box naar beneden te doen zo te zien.
dank je mermaid. Bedje en box zijn nu naar beneden dus weer lekker veilig allemaal. Het gaat trouwens wel snel hoor bij jou nu alweer 7 weken zwanger. Begin je al iets aan je buikje te zien? Tenminste lees hier wel eens dat bij een 2e het heel snel kan gaan
@ Eylem... hopelijk val t mee ! @Smile... wat een leuke foto`s van je meisje en wat ontzettend knap !
@ikheid, Nee niet gelukt met de was vandaag nog meer. gister 3 wasjes gedraaid. Toen was de waslijn vol, dus helaas vandaag maar weer wassen. Ze heeft er niet heel veel last van lijkt het. Hoe is het bij jou? heb je wat beter geslapen vannacht? en ben jij door je was heen? @surf Hier is de poep van laetitia gewoon mooie keutels lekker dat je gisteren niet hoefte te koken nutrilon bevalt hier heel goed! @ Eylem hier is laetitia ook erg eenkennig dit is de tweede fase dus ben benieuwd hoelang ze het nu weer volhoud haha @ borstvoeding, nou echt petje af ik heb het 3 dagen volgehouden en moest stoppen vanwege stuwing maar julle houden het zo lang vol echt knap! @ marijn hoe is het vandaag? gaat het iets beter? @ recepten hee handig ga ik zelf ook maar eens maken! @ kris hoe is het nu met sanne? Wat een mooie foto's ! lief he als ze gaan zitten,Laetitia zit nu meer dan dat ze ligt, af en toe leggen we haar echt even neer haha @ TM gelukkig geen waterpokken. hoe ging vannacht? @activity center, hier vind laetitia hem ook geweldig hebben zo'n huisje voor haar gekocht, @ sytycd kijk ik niet dus kan er niet over mee praten @ hier laetitia heeft gewoon gister eerst van 16.30 tot 18.30 geslapen en toen nog eens van 08.15 tot 09.15 uur vanmorgen, Nu is ze weer erg drammerig dus maar effe aankijken voor de rest vandaag rustig dagje..
heey meiden heb half alles gelezen met ab zijn oma is het aflopende zaak ze zou eigenlijk vandaag een zak bloed geven maar het heeft geen nut meer ze eet en drinkt niet meer dus het is nu echt afwachten tot ze gaat kan deze week nog zijn maar denk zelf volgende week dus probeer vandaag nog met noa te gaan om het voor haar af te sluiten en dan mag ik het boekje van me vriendin lenen van nijntje oma pluis
lautjuh hij is maar 2 x geweest maar denk dat het ook tandjes zijn hoor gister zat ik met me vinger in zijn mond en toen begon hij al te krijsen
@Tm dank je wel Heel veel sterkte met ab zijn oma hopelijk kan Noa een beetje afscheid nemen! @Lauthjuh ze zal het wel even nodig hebben haar slaapje vaak knappen ze daar echt van op
hey meiden, hier even een berichtje an mij alyssa heeft net tijdens het boodschapjes doen gewoon 2 uur geslapen tijdens en erna, net een fles gegeven maar no way dat ze nu natuurlijk gaat slapen grrrrrrrrrrrr.... lekker ding heb ik toch hihi hier gezellig aan de mini steck met het oppas kindje van mijn moeder en mijn nichtje kom zometeen nog wel even polsen later kussssssssss
@smile, wat een super meid, liet haar net aan mijn moeder zien wat een verschil met alyssa zeg zei mijn moeder er zit maar 4 weekjes tussen maar zitten of staan is hier nog niet aan de orde hihi
@smile: wat een prachtig meisje hebben jullie! en super hoor dat ze al staat! @TM: ojee meid, wat gaat dat opeens snel! heel veel sterkte! @smile: dankjewel voor je lieve woorden over de bv... ben ook best een beetje trots... @janne: lief dat je ernaar vraagt... het thuiswerken is er nog niet van gekomen, ze zijn nog druk bezig het kantoor in orde te maken, dingen te ontwikkelen zoals lay-out van facturen en presentaties e.d. dus tot nu toe is tie elke dag op zn kantoortje geweest... wel is ie al vaker vroeg thuis (kwart over 6 ongeveer), dus dat scheelt al ruim anderhalf uur met wat het was, dus daar ben ik erg blij mee. ik hoop natuurlijk wel dat het thuiswerken een keertje gaat beginnen, want dat is nog leuker! @hier heeft kasper zonet zijn eerste nutrilon gekregen... ik hoop dat hij er geen last van krijgt. thijmen kotste alles binnen een paar uur weer uit, hij kon er niet goed tegen. heb toen heel langzaam afgebouwd door steeds fv en bv te mengen totdat hij het wel verdroeg...
Even snel een ego-berichtje tussendoor hoor, ik moet het even vertellen: Komt net E. (de notaris waar ik voor werk) mijn kamer binnen. Ja, zegt ie, wat is het paspoortnummer van dhr. D.? Alsof ik dat uit mijn hoofd weet?! Dus wat zeg ik tegen 'm "Oh, zal ik het zo even opnoemen uit mijn hoofd?!". Nou, dan moet je dat gezicht zien hè. Zucht...soms is het best een vermoeiende man, met zijn domme vragen (die van mij dus standaard een dom antwoord krijgen...).
@mermaid gggg alsof je dat uit je hoofd weet duhhh tuurlijk niet whaha.. Zijn dr maar weinig die dat weten whaha