April mama's 2010 deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door ingrid130, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @mermaid: ja je had het inderdaad al gezegd, maar ik was het alweer vergeten.. thanks voor de reminder!

wat eng he die mist! ik heb 1x in superdichte mist gereden, we reden echt 40 op de snelweg in een rijtje achter elkaar... dat was met oud en nieuw een paar jaar terug... doodeng!

en mn tieten zijn weer wat geleegd, gelukkig! maar hij kon natuurlijk niet alles op, want ze zaten zooo vol, dus ben benieuwd hoe het vannacht gaat...

@lautjuhhh: lekker laten liggen hihi, ze valt vanzelf wel in slaap toch? of is ze aan het gillen?

@tm: ooo wat zielig... 6e ziekte, 5e ziekte, waterpokken, warmte, allergische reactie op eten/ wasmiddel... kasper had het het weekend weg met mn ouders (uhmmm dat was 23 oktober), ook 2 dagen, toen niet meer... maar denk dat dat de 5e ziekte is geweest, hij had ook koorts...

@ka: hahaha ja dat gillen/zingen, hier ook! geweldig!
    ook alles pakken trouwens, vooral thijmens haren zijn favoriet, hihi

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

5de ziekte
    zou ook nog kunnen
    maar dacht dat zijn symptomen niet overeen komen

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

hoi meiden,

even een vraagje een ooievaarsbeet wat is dat precies eigenlijk?
    volgens cb had ze een ooievaarsbeet maar niet doorgevraagd hihi..

voor de rest hier vanavond ncis kijken en lekker bankhangen, morgen naar mn broer en schoonzus met kids gezellie lang niet gezien, ze loopt ook op het einde dus ook leuk :) Nog ff beetje ontspannen daar haha..

4. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Wat een ziektes allemaal hè. Toch zielig dat ze dat allemaal kunnen krijgen.

Hé surf bij jou ook al zangtalent!
    En de ploftieten zijn weer verdwenen haha. Ik weet nog als de dag van gister hoe die stuwing voelde, aaaauuuwww!

Elisa ligt er al vanaf half 8 in. De laatste week werd ze steeds nog wakker. Elke avond minstens 3 keer nog naar boven voor haar speentje, maar vanavond nog niet! Super!

Ik ben bijna bij de 1000 berichtjes! :)

5. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Een ooievaarsbeet is een rode plek. Kan in haar nek zitten of bij de oogleden. Die bij de ogen trekt volgens mij helemaal weg. Die in haar nek wordt veel lichter. Elisa heeft er 1 in haar nek zitten.

6. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Hier heb je een voorbeeldje van een ooievaarsbeet

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik zit nog even naar de phil en teds te kijken als duo wagen, maar had iemand van jullie die ook alweer afgeraden, of vergis ik me?? en mermaid: voor welke wagen ging jij ook alweer (was toch ook een duo??)

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik ben echt heel erg blij dat we een duowagen hebben gekocht! Wij hebben de kees duowagen, naast elkaar, hij past overal langs en nooit problemen in de winkel. Die lange wagens kon ik niet duwen met mijn bekken die duwen veel zwaarder.
    De zoom is wel vet mooi maar erg lang... en dat duwt dus ook zwaarder.
    Ik zou zeker een duowagen aanschaffen, Meike loopt ook niet zoveel mee of ze gaat ergens liggen dramaqueenen...

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ja Thijmen dus ook. Vandaag nog lag ie op de grond in het winkelcentrum...

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Smile, wat een supermooie foto's van Noelle!

@ Surf, groot gelijk dat je voor een duowagen gaat. Het is voornamelijk voor je eigen gemak! En wat je zegt, je kunt hem dan ook nog gebruiken voor nummer 3!
    Hoe is het met Kasper gegaan met de Nutrilon? Heeft hij er last van gehad?

@ Mermaid, haha, die baas van jou! Volgens mij is dat baas-eigen hoor. Die van mij kkan ook zulke lompe vragen stellen! Paar weken geleden kom ik binnen gehaast om 2 over 8 's morgens, staat hij bij de balie. Kijkt op, ziet mij naar binnen komen en vraagt vervolgens aan mij of één van de projecttleiders al op kantoor is! Hallo, ik kom net binnen!

@ Lautjuh, wat lief dat je zomaar een bos bloemen krijgt van je mannetje!

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @caro: ja is super gegaan, heb nog niet gemerkt dat ie last had, hopelijk vannacht ook niet, maar komt vast wel goed denk ik zo...

12. Trotsemama1

wij hebben ook een duowagen
    alleen wil noa niet meer zitten en wil ze constant lopen
    we doen er alleen 10 x langer over
    dus hier gebruiken we hem niet meer
    denk dat ik hem binnenkort te koop zet een een meerijdplankje ga kopen

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Pff, wat een dag vandaag. Echt superdruk gehad op mijn werk (was natuurlijk vorige week heel de week niet geweest). Dus ik ging pas laat naar huis, iets na vijven. Toen heb ik er anderhalf uur over gedaan om thuis te komen. Heel de A17 was file door de mist. Je kon echt geen steek zien. Vier auto's voor je, maar aan de kant van de weg niets, geen bomen, geen huizen, niets! Eigenlijk best eng!

Maar goed, was dus net iets na half 7 thuis en toen snel gegeten, want we moesten om 10 over 7 op school zijn voor een oudergesprekje. Ze was heel tevreden over Lukas. Ze vond hem een lieve, gezellige kletskous! Komt wel overeen met wat wij vinden, maar het is altijd leuk het van een ander te horen. Verder was hij erg vooruit met letters, cijfers en taal. (mama glimt nu van trots). Hij pakte gister ook opeens zelf een schriftje en begon daarin dingen na te schrijven. Op TV was hij de Schatkamer aan het kijken, schreef hij het logo in de hoek over. Hij schreef wat tekst over van een doos die in de kamer stond enzo. Verder probeert hij namen te schrijven van vriendjes en van ons. Echt leuk om te zien!

14. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hey meiden ben ik weer, heb niets bijgelezen want als ik dat doe en dan ga reageren dan ligt iedereen alweer op bed hihi,

hier een gezellig dagje gehad wel heeeeeel mistig in het durp van mammie en op de terugweg naar huis maar was wel een leuk dagje

alyssa is niet meer gaan slapen en heeft dus in totaal maar 2 uurtjes geslapen overdag :$ normaal is dat zeker 4 uur.. maar ja misschien slaapt ze morgen ochtend uit want ze is om 8 uur naar bed gegaan inplaats van 7 uur dus we zullen zien...

bij mijn belasting mannetje is alles goed gegaan ik snap eigenlijk niet waarom ik twijfelde om weer te gaan werken voor extra centjes want zo kom ik er dus ook vanaf januari elke maand:

zorgtoeslag, kind gebonden budget, kinderbijslag, aanrechtsubsidie kom ik uit op extra 420 eurie p.m en omdat alyssa ook nog eens is geboren voor 1-7-2010 krijg ik nog een extra teruggaaf van 1750 euro aankomend jaar :$ bovenop de jaarlijkse teruggaaf :$ ben zo blij dat die man alles voor me uitzoekt en aanvraagt en opstuurt anders had ik toch wel wat centjes misgelopen hihi..

goed genoeg ego, hoe is het hier nog iets spannends gebeurt vandaag?? nog meiden zwanger ofzo :D

15. Trotsemama1

mmmm sorry hoor weer even ego!
    net naar me schoonmoeder gebeld
    heeft me schoonmoeder een zenuwinzinking gehad vanwege de hele toestand

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik heb trouwens een heerlijk luchtje gehad van Steef voor mijn verjaardag. Loud van Tommy Hillfiger met een douchegel erbij. Alleen had hij zichzelf ook maar getrakteerd bij de Media Markt op een LCD tv voor in de slaapkamer en een nieuwe TOMTOM gekocht! Terwijl hij ging voor een nieuw toetsenbord (die ik nu dus nog steeds niet heb!) Pfff, mannen!;)

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Jeetje zeg, wat naar! Heel veel sterkte voor jullie allemaal!

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Noa zegt trouwens mama!

Nou ja, ze zegt mamamamamamamama als ze aan het mopperen is. Maar het klinkt toch leuk!:p

19. Trotsemama1

klinkt idd leuk hihi

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh ja, en om nog even terug te komen op de mannen van SYTYCD..... eigenlijk vind ik Jan nog wel de lekkerste! En hij kan er niet uitgestemd worden!:D

Deel Deze Pagina