Volgens mij komt ze van het weekend weer terug. Ze is dan een maand geweest daar. Ze vliegt intercontinentaal natuurlijk, dus dan hebben ze een soort wiegjes waar de baby in kan slapen in het vliegtuig. Verder heeft ze de maxi cosi meegenomen enzo.
Ggggrrrrr, nou ben ik nog steeds niet aangekleed. Wat ben ik soms toch ook een slome duikelaar. Ik ga me NU aankleden! Tot laterrrrrrr.
Hihihi, en ik heb weer niet zoveel in het huis gedaan als ik het willen doen. Pff, die computer is echt een afleidende tijdvreter zeg! En ondertussen is Noa ook al wakker. Ze heeft maar drie kwartier geslapen, normaal slaapt ze minstens 2 uur! Ze is ook een beetje drammerig. Niks is goed.
Jayden werd vanochtend pas om 07.30 uur wakker! Vanochtend heeft ie maar een paar slokjes melk op en was ie weer moe. Heeft ie geslapen tot 10 uur en toen heeft ie wel een heel potje fruit op! Om 10.30 uur was ie weer moe en koorts en nu ligt ie nog steeds op bed.. Ik heb ondertussen alle ramen beneden gedaan van binnen. Straks boven nog.. Kris: beterschap meis! Mermaid: hè bah zeg, dat zou ik ook niks vinden! Wat een gedoe zo'n reis met zo'n kleintje..
heey meiden oww ikheid heerlijk zeg !! en mermaid he bah nou ik hoop dat jhanna niks krijgt daarzoo hier we werden om 9 uur gebeld of we me schoonouders naar ab zijn oma wouden brengen ze was namelijk alleen maar aan het overgeven en de medicijnen werkte niet meer dus ik in me kleren gesprongen en met me ongekamde haren de auto in gesprongen en me schoonouders afgezet ow wat is me schoonmoeder er slecht aan toe ze kan alleen maar huilen tis ook echt haar maatje elke dinsdag ging ze met haar moeder naar de markt en jaar in jaar uit zijn ze met elkaar op vakantie gegaan ab is nu ook bij zijn oma mijn moeder komt zo de kinderen ophalen en dan moet ik even medicijnen halen voor me schoonmoeder om rustiger te worden en dan ga ik ook die kant op heb me werk al gebeld dat ik er morgen niet ben omdat de verwachting toch wel is dat ze 1 deze dagen er niet meer is ik verwacht vandaag of morgen dus de kids blijven het weekend bij me ouders anders blijf ik met ze sjouwen en zo merken ze er bijna niks van en tis ook beter voor noa ben langzaam aan het vertellen aan noa dat poepoe nu nog zieker is geworden en dat de dokter poepoe niet beter kan maken vanavond even het boekje bij me vriendin ophalen pff wat een rot tijd helemaal omdat noa ongemerkt veel meer snapt dan we denken en vind het gewoon moeilijk weet niet hoe noa gaat reageren enzz
@ikheid: Wat sneu dat Jayden toch niet helemaal lekker is. Enig idee wat het zou kunnen zijn? Tandjes? Wel fijn dat je even flink bezig bent kunnen zijn in het huishouden. @tm: Heel veel sterkte meid! @mermaid: Ik hoorde het idd vanmorgen ook op het nieuws. Beetje beangstigend gevoel als je weet dat daar nu een kleintje is. @hier: Justin is net wakker en die ga ik zo zijn fles geven met een boterham. Hij ligt nu nog tegen bumba te lachen op z'n speelkleed. Dalijk even richting het centrum wandelen want ik heb het een en ander nodig.
TM: heel veel sterkte meissie! Quschke: ik weet niet wat het is.. Kan ook grieperig zijn, want dat is manlief nu ook en we steken elkaar allemaal lekker aan! Ik begin nu ook te kwakkelen.. Lekker ff wandelen en frissen neus halen! Ik ben ff peukie doen en iets eten.. X
@mermaid, brrrrrr lijkt mij niets hoor met zo'n kleintje zo ver en lang weg zijn en zeker met die ziekte bah.. @kris beterschap @TM, heel veel sterkte hoop dat noa er ook goed doorheen komt @quscke, hoe bevalt dat nieuwe centrum eigenlijk? is alles al open of ben ik in de war met iemand anders @hier, zoals ik al zei schoonmaken, nou ik word dit jaar zeker weten genomineerd voor beste mama van 2010, ben boven de bedden aan het verschonen want alyssa deed een dutje in de box, kom ik beneden ligt ze doodstil in de box op haar buik haar zakje zwitsal billendoekjes af te lebberen, kijk ik nog een keer goed heeft ze hem zo nat gesabbeld dat het plakkertje het niet meer deed dus die zat ze doodleuk in haar mondje te duwen , schrok me rot dus snel die doekjes afgepakt nou dat was brullen natuurlijk!!!!, volgende keer als ik haar verschoon toch maar even nadenken of ik de doekjes er nou wel of niet uitgehaald heb
nou wel fijn dat ie toch nog goed geslapen heeft knap hoor!! geniet van je peukie ik doe er 1 met je mee en dan de kleine maar is eten gaan geven over een half uurtje..
De eerste broodkorst is een feit. Ze heeft 'm helemaal lekker afgelebberd (BLEGH!) en een groot deel ervan opgegeten. Ik heb er wel heel de tijd met mijn neus bovenop gezeten, veels te bang dat ze erin zou stikken .
@ikheid lekker dat jayden toch aardig geslapen heeft En balen dat je zelf nu ook aangestoken word!! Geniet van je peukie ik heb hem al op @ mermaid Jeej korstje hier geven we die ook af entoe maar ze vind hem niet lekker is momenteel gek van lange vinger en pap haha. @ hier nou we zouden naar mn broer en schoonzus gaan maar laetitia is echt NIET in haar doen. Vanmorgen beetje lusteloos toen even geslapen nu de hele tijd gillen en huilen als we uit haar buurt gaan, eten doet ze nog wel goed, maar hoofdje is dan weer koud dn weer warm net zoals het nekkie dus maar lekker thuisgebleven.. Vonden we toch iets verstandiger.. Dus zover het kan huisje nog effe opruimen en straks een arretjescake maken
Arretjescake? Wat is dat? Beter dat je thuisgebleven bent! Mermaid: en vond ze het lekker? Hier: boven ook de ramen gedaan, Jayden heeft zijn flesje helemaal op en maar een halve boterham, nu ligt ie te kletsen op bed, maar toen ie beneden was zat ie steeds te gapen.. dus duidelijk moe, maar nog niet willen slapen. Hij had net trouwens 38.5. Zielig manneke.. Manlief staat alvast avondeten te bereiden.. hoeven we het straks alleen maar op te warmen, gevulde wraps! Hmmm! Nu ff 2 gekookte eitjes meester maken met een koppie thee, mjam! X
Arretjes cake: Das pas lekker!!!! Maak ik ook geregeld!! Hier heerlijk 2 uurtjes gewandeld en wat geshopt....tussen door ook sigaretje gehad...wat een verslaafde hier allemaal Justin ligt nu in bed en ik ga even bank hangen want ben ook beetje uitgeteld. @nonnie: Geen nieuw winkelcentrum hie rin de buurt, dus dat was iemand anders
arretjescake ook wel genoemd studenten cake is heel simpel, bisquit ei cacao en basterd suiker en boter. je maakt het zet het 2 uurtjes in de vriezer of langer en smullen maar echt zo lekker. @ ikheid eetsmakelijk @ quschke lekker he arretjes cake en nog wat leuks gekocht of alleen boodschappen gedaan?
Quschke: bank hangse! Laujtuh: hmm klinkt simpel en erg lekker idd.. Nieuw winkelcentrum: dat was Ingrid. Die hebben een nieuw winkelcentrum op loopafstand.. Marijn: hoe is het met je?
@ Arretjescake: Maar het klinkt wel lekker. @ Ikheid: Ja, ze vond de broodkorst erg lekker. Dus morgen maar weer geven. Ik weet dat ze geen volkorenbrood mogen, maar mag tarwe wel? Dat heb ik gegeven namelijk vanmiddag. Bah! Moet vanavond alleen eten, Arco moet overwerken. Ik heb het mezelf erg makkelijk gemaakt en bij de AH zon 1 pers.maaltijd macaroni gehaald. Hoef ik dus alleen in de magne te gooien . En ik heb voor Ayla een tuitbeker gekocht, maar met een zachte tuit, net als een speen zeg maar. En ik ben toch gezwicht voor de diksap. Ik wilde dat eerst eigenlijk niet, omdat ik zoet niet zo nodig vind, maar ik dacht, ach wat maakt het uit. Het is toch mega-verdund en dan heeft ze ook eens wat lekkers. Maar eens kijken wanneer ik dat ga geven. En voor mezelf heb ik bij de Hema van die gevulde muizen en kikkers gekocht. Die vind ik echt zo ontzettend lekker. Oh, en ik heb al bedacht dat als de beeb een meisje is ik de kamer met paars ga doen. Voor een jongen nog geen idee, maar ik heb heel erg het gevoel dat het een meisje is. Voor wat dat waard is, hahaha, want bij Ayla wist ik zeker dat het een jongen was .
Ik kom even snel snel langs! Arretjescake JAMMIE Gevulde muizen en kikkers? IEUW! jakkes, was vroeger altijd een domper als die in mijn schoen zaten haha. maar geniet ervan Mermaid . Tuitbeker: heb hier een tuitbeker die ik had gekregen (ook een rietjesbeker van Difrax maar dat vind ik nog een beetje te moeilijk) en daar geef ik Irem af en toe een klein beetje water uit als ze de hik heeft - gaat best goed. Verder geef ik haar niets anders te drinken ivm bv. TM: sterkte met de oma van ab! Hopelijk kun je het Noa een beetje uitleggen! rest sorry wel gelezen en vergeten....Ren al de hele dag van hot naar her. Irem is sinds vannacht snipverkouden, echt zo zielig, dus we leven hier tussen de zoutoplossingen, neuspompjes en luuf en uien haha. Ze heeft gelukkig wel redelijk goed geslapen en naast een loopneus heeft ze weinig last, maar als ze te lang ligt loopt ze helemaal vol. Manlief is vandaag vrij dus even Irem bij mijn moeder gebracht en naar de stad geweest wat extra boodschapjes gedaan, wel handig even zonder kind erbij . En nu ga ik snel aan het eten beginnen want wil aardappelsalade maken maar dan moet ik dus wel nu de aardappels opzetten . tot later!
Hoi hoi, Niet alles bij kunnen lezen, want dan val ik in slaap...... (niet dat het slaapverwekkend is, maar ik word altijd moe van lezen en ben al zo moe....) Mermaid;hier ook alleen eten, El is sporten.... Gerodi snapte geen reet van die tuitbeker hahahahaha Arretjescake.....??????????? Ik zeg: 1 arretjescake op de meeting!! Verder voeg ik vanaf hier weer in.....