April mama's 2010 deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door ingrid130, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ LadyZ: JA! Arretjescake op de meeting lijkt me een uitstekend idee :D!

@ Marijn: Hey meis! Hoe'st nu? Ben je vandaag wezen werken?

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ladyzorra nou dat is goed hoor ik maak er wel een paar en neem ze wel mee hoor! haha
    @ mermaid balen dat je alleen moet eten maar macaroni is wel erg lekker!

@ eylem balen dat Irem zo verkouden is, t schijnt te heersen, laetitia is ook al niet in dr doen vandaag ligt nu gelukkig even lekker te slapen

@ hier zo arretjescake staat nu even in de koelkast straks overzetten naar de vriezer en nu ff tijd voor mezelf.. mannetje zit te xboxen en ik achter de computer..

3. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    @ tuitbeker: Tijd terug heb ik er een van difrax gekocht....daar kauwt hij meer op dan zuigen. Heb er toevallig net een ban nuby gekocht. Die lijkt toch wat meer op een gewone speen fles, eens kijken wat hij daar van vind.
    Ik gebruik ook diksap, maar echt maar ietsepietse, om het water een beetje smaak te geven.

@shoppen: Tuurlijk heb ik vanalles gekocht:D Zomaar langs kruidvat, hema en zeeman lopen dat lukt mij niet. Heb truitjes voor Justin gekocht...68 past toch echt niet meer om zijn buik.hihi.
    Wat mij deze keer nog meer opviel als vorige keer in zeeman: Er hangen vier rekken met babykleding tot 86 en welgeteld hingen er 6 verschillende truitjes voor jongens en 2 camping smokings...de rest allemaal voor meisjes:x
    Bij kruidvat nog even fruitpotjes ingeslagen...4 voor de prijs van 3.
    Nog een sinterklaascadeautje voor Justin:)
    Bij Blokker kerstmuts en sokken ingeslagen om voor de foto te grbuiken die ik wil maken voor de kerst kaarten.

Hier begint morgen gewoon al de kerstmarkten in de grotten....ieder jaar stoor ik me daar zo over dat dat zo vroeg is. en druk dat het hier dan is.....afgeladen volle bussen met engelsen en duitsers:x

@mermaid: Ik vind die kant en klaar dingen ook erg makkelijk alsik alleen moet eten.
    Op woensdag gaan we meestal frieten eten bij mijn ouders....:D

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ayla vind het trouwens erg leuk als ik een stoomlocomotief na doe (tjoeke-tjoeke-tjoeke ;)) als ik haar eten aan het geven ben. Dan krijgt ze zo'n big smile op haar gezicht en gaat dat mondje wijd open om de lepel binnen te laten :D.

5. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Dat is mijn bestelling:p:D, dus misschien komen er nog meer;)

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mermaid: ja tarwe mag wel. Geef dan brood wat 2 tot 3 dagen
    oud is, dat kleeft niet zo aan d'r gehemelte.
    Makkelijk die magne-maaltijden!
    Paars.. gaaf! Ik heb hier ook erg veel paars.

Irem: sneu zeg Irem ook al ziek.. Balen zeg!
    Fijn dat ze ff bij je ma kon zijn. Succes met de aardappelsalade!

Arretjescake op de meeting, goed idee!

Quschke: zó zó! Flink geshopt jij! Ja dat valt me bijna overal op, dat
    ze veel meer hebben voor meiden dan voor jongens!

Hier ook de tjoeke-tjoeke-tjoeke, maar ook de vroem, vroem, vroem en de
    waf-waf-waf en ga zo maar door! Hahaha!
    Zeker toen ie gisteren niet wilde eten heb ik vanalles na
    lopen doen..

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

38.7 heeft ie nu.. knalrood koppie en maar huilen. Zo zielig!
    Manlief mag het nu ff proberen om hem op bed te krijgen.

8. lautjuhhh

@ikheid ach gos wat sneu, Laetitia ligt hier nu nog te slapen nou ja erg lekker voor dr. ze viel om half 3 als een blok in slaap..

@geluidjes tijdens het eten, ja doe ik hier ook en de katten helpen mee door te mauwen hahaha maar het werkt wel in iedergeval..

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Goedemorgen.. althans voor mij dan.. ! Zooo een paar uur goed slapen doet wonderen,voel me een stuk beter
    Heb alles gelezen, maar niet veel tijd, ga Sanne ophalen.
    @ Ikheid ;Sneu dat Jayden zo`n koorts heeft !
    @ Mermaid; wauw eerste broodkorst !
    Shoppen.. fijn !

Arretjescake ??? Ken ik niet..

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Kris: Wat fijn dat je zo opgeknapt bent!

Hahaha, 1 van mijn katten ligt ineens elke keer in het boodschappenmandje van de kinderwagen :D.

11. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Justin is de laatste dagen een erg lachebekje en erg gek. Als hij op zijnbuik ligt begint hij wild met zijn hoofd te head bangen..en met z'n voeten te trappelen. En wat ik al verwacht had, dat zou gaan gebeuren, was hij zo enthousiast bezig dat de grond wel erg dichtbij kwam en hij zijn hoofd tegen de grond stootte. Flink huilen, maar daarna toch weer gewoon verder gaan...ben benieuwd hoe lang het nu weer duurt voordat hij zijn hoofd weer stoot.

Trouwens: Heb de Nuby tuitbeker net geprobeerd en een zeer groot succes! Hij dronk er meteen goed uit!!Hij had in eerste instantie wel zo iets van...hey das anders als normaal, maar begon daarna gewoon te drinken.

12. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Hoi,

Heb half bijgelezen/doorgelezen, maar ik had ff geen zin in reageren want ik ben veels te moe na mijn werkdag en Eva gaat niet slapen (doet ze normaal altijd wel na kdv, maar goed) dus die ga ik maar uit bed halen want het gemopper duurt maar voort. Tot later!

X

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Kan iemand me vertellen wat een arretjescake is? Klinkt wel heel lekker in ieder geval! Eigenlijk lust ik alle soorten cake wel, behalve Engelse Christmas cake.

Ik ben vandaag een beetje uit mijn doen. Ik weet niet waarom. Niks lukt, Noa is een beetje vervelend (wil niks, behalve bij mama zijn), Lukas is echt retedruk, dus daar wordt ik ook gek van. Mijn zus kwam gezellig langs, had ze haar man meegenomen. Gelijk een stuk minder gezellig dus. En tot overmaat van ramp belt manlief dat hij laat thuis is, want hij heeft een opening van iets. Maar ik zou om 8 uur/half 9 op kraamvisite gaan bij mijn vriendin. En hij eet dus ook niet thuis. Ik heb gezegd dat hij maar moet zorgen dat hij uiterlijk kwart over 8 thuis is. Ik kan toch niet om 9 uur/half 10 aan komen kakken op kraamvisite!
    Pfff, ben er helemaal sjagerijnig van!

Sorry, moest even stoom afblazen!

14. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    He Caromama vervelend zo`n dag... verwen jezelf vanavond lekker met wat lekkers of een bad ofzo !! Je verdient het ..
    Ik heb ook geen idee wat Arretjescakee is.. er zouden veel calorieen in zitten, dus het zal wel lekker zijn .. ha ha..

Hier net alweer de hap aan de telefoon gehad.... Sanne zit nu echt helemaal onder de uitslag maar omdat de antibiotica sinds vanochtend gestopt heeft moeten we het maar gewoon even aankijken... oh madam wil mijn aandacht.. ben even knuffelen en daarna bietjes geven... hmmmm

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, lekker handig...ik ben vergeten groente voor Ayla uit de vriezer te halen. Nou ja, dan geef ik zo wel een papfles. Dan krijgt ze morgen weer groente.

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Tjonge wat lijkt Ayla toch ontevreden. Ze wil alleen maar bij me op schoot zitten. In de wipstoel is alleen goed als ik ga zingen, hahahahha :D.

17. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Vervelend Caro, zo'n dag.

Arretjescake is een soort cacao-achtige cake, gemaakt met biscuits en boter geloof ik. Het is niet echt cake-achtig, maar harder.
    (en persoonlijk vind ik het echt mega smerig, in tegenstelling tot velen van jullie blijkt haha!)

Kris, rottig zeg, die uitslag. Hopelijk wordt het niet erger en gelukkig is de abkuur nu afgelopen.

Mermaid, dat groente ontdooien vergeet ik ook regelmatig. Fruit ontdooien trouwens helemáál!

Ik ben echt gaar, maar moet nog wat dingen voor mijn werk voorbereiden. Beetje jammer.

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Dan heb je per ongeluk ctrl en shift tegelijk ingedrukt, als je dat weer doet is het weer goed ;)

19. lautjuhhh

dag dames,
    @ontevreden kindjes hier nog een loopt de hele tijd te gillen en weer is het vanaf 19.00 alleen maar gillen als ze in bed ligt... pfff word er best moe van maarja nog even doorzetten.

@ mermaid hier wil ze ook alleen maar bij ons zitten, echt pfff maar ja gaat vanzelf over :) succes!

@kris mmm maar even aankijken dan die uitslag maar wel balen dat er niks aan gedaan kan worden.

@caromama Balen joh, nou hopen dat je mannetje optijd is dan kun je alsnog naar kraamvisite! morgen is het vast een betere dag!

20. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    hoi meiden.. mag ik nog wel komen... is al zo lang geleden... sorry daarvoor!

hopelijk gaat alles goed met jullie en de kids

hier wel...
    jolene is nu 7900 gram (net gewogen)
    ze groeit gelukkig nog wel
    wil nog geen groente/ fruit
    wel 2x per dag 30 cc met 2 scheppen bambix erdoor... eet ze soms op en soms een paar hapjes

ze kruipt en staat en brabbelt.. ga nu ff wat bijlezen

Deel Deze Pagina