April mama's 2010 deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door ingrid130, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    hier nog moeders die borstvoeding geven? ben wel benieuwd

2. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Het waren 3 van die kleine ringetjes...ik vind het knap hoe hij het gedaan heeft!!! Grote oorbellen heb ik idd ook alleen naar werk in.

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

bah vervelend, en tja geen contact is natuurlijk ook niet leuk!

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Caromama geeft geloof ik nog 2 voedingen p/d zelf. En Marijn geeft ook nog (gedeeltelijk) BV.

5. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    ik ga naar bed. weltrusten meiden

tot morgen

6. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ik niet, maar er zijn er nog wel een aantal die het wel doen. Moet alleen even goed nadenken wie: Eylem, weet ik zeker....uhmm......oh wat ben ik heir slecht in:)

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh ja...DUH....Eylem geeft idd nog volledig BV. En Napoleon geeft volgens mij ook nog BV bedenk ik me net.

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ga ook afsluiten en naar bed. Slaap lekker meiden!

9. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ik ga dat ook doen....hoop alleen dat mijn man snel uitgebeld is wnt zijn broer belt alweer.... Heb al een paar nachten ontzettend slecht geslapen en ben toe aan een goede nacht slaap.

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Nog heel wat bijgekletst.. hier is het redelijk rustig, maar ik heb behoorlijk wat plannen voor vannacht dus ga zo eerst de pillen maar eens uitzetten is dat maar gedaan. Rondje over de afdeling, even buurten op gesloten en dan kan ik aan mijn planning en verslagen beginnen...
    tenzij iemand roet in het eten gooit, dat kan hier zomaar ha ha.. maar ja daar zit ik hier tenslotte voor....

Gewicht trouwens... Sanne was de laatste keer 69 cm en 8800 gram als ik me niet vergis, maar we mogen vrijdag weer, dus ben benieuwd. Volgens mij is ze ruim 9,5 kilo nu en ze is flink lang aan het worden.
    Pap zou ik trouwens maar 1x per dag doen, of s `avonds een papfles of s`ochtends of een bordje. Of misschien 2x een halve ofzo..

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Morning meiden!

Ben ik de eerste vandaag? Ik moest zo nodig plassen dat ik er om 07.15 uur maar uit ben gegaan. Wel lekker, want nu heb ik tenminste al ontbeten en het nieuws gekeken als Ayla wakker wordt.

Jullie nog plannen voor vandaag? Ik ga vanmiddag even naar een vriendinnetje en ik moet vandaag écht e.e.a. voor Ayla gaan koken.

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

We zitten hier trouwens al weer bijna aan 5.000 berichten, dus bijna al weer tijd voor een deel 7!

13. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemorgen

@CM wat goed dat Lukas het zo goed doet en natuurlijk is het leuk dat anderen dat even bevestigen.
    Mamamama zei Noëlle eerst ook alleen als ze mopperde of echt boos was maar kort daarna ging ze echt bewust mama zeggen dus Noa misschien ook wel

@Ikheid is Jayden alweer opgeknapt? Zielig hoor als ze ziek zijn. Voel jij ook weer wat beter?

@Nonnie wat leuk een kleine vampier als het zover is wil ik die foto wel zien hihi

@Mermaid oehh kan me voorstellen dat je de DR nu maar niks vind voor zo'n kleintje.
    Hahaha je krijgt dus een jongen ;)

@TM heel veel sterkte

Arretjescake maakt een nicht van mij altijd jammie heel lekker maar inderdaad echt een calorienbom

@Kleertjes lekker he die uitverkoop dan "moet" je wel weer wat kopen. Heb echt een superleuk rokje met bijpassend truitje en jrukje van noppies gekocht wou het al de hele tijd hebben dus kon het nu niet meer laten

Groot nieuws trouwen Noëlle haar eerste tandje is door. Had er helemaal niks van gemerkt. Check regelmaat haar bekkie maar kon nooit iets voelen en gisteren voelde ik ineens een kleine kard richeltje echt schattig

14. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Goedemorgen dames,

Hier eindelijk weer eens een goede nacht geslapen. Niet meer continu wakker gelegen, voel me meteen eens tuk beter.

@smile: Super dat ze weinig last heeft van haar tandje!

Ikheb net toch maar eena fspraak met dokter gemaakt want de migraine begint me de spuigaten uit te lopen. Heb steeds doorbraak bloedingen door de pil, en heb het idee dat het daar ook mee te maken heeft. Eens kijken of er niets anders is waardoor ik er minder last van heb.

@mermaid: Zo jij was er vroeg bij! Ik zit nog in pyama....ga me ook maar eens aankleden.

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Quscke: Balen zeg van die migraine. Een vriendin van mij heeft er ook last van. Echt heel naar. Verstandig om een afspraak bij de ha te maken.
    Ik ben ook nog niet gedoucht hoor. Net toen ik wilde gaan werd Ayla wakker. Ik ga haar zo dus maar eens meenemen naar boven en in de wipstoel bij mij in de mini-badkamer zetten, zodat ik ook even kan douchen.

16. smile17

smile17 Niet meer actief

@Quscke ik heb ook migraine en door de pil heb ik er extra last van. Ik had eerst de microgynon en had bijna dagelijks hoofdpijn en een paar keer per maand migraine. Toen naar de dokter en heb nu de Yasmin en veel minder hoofdpijn en nog maar 1 x per maand migraine aanval ongeveer dus misschien moet jij ook even zoeken naar iets anders. Verder heb ik sumatriptan voor als ik een aanval heb waardoor soms de pijn wel echt afneemt

Zaterdag gaan we trouwens naar de nieuwe Harry Potter film ben benieud hoe die is

17. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@quscke jeetje wat vervelend die migraine hoop dat ze je niet weer wegsturen althans die assistente dan..

@mermaid, lekker vroeg hoor en knap zeg ayla in de wipstoel wanneer jij doucht hier hoef ik dat volgens mij niet te proberen want dan kiept ze om met wipstoel en al!!!!!

@smile, gefeliciteerd met het 1e tandje!!!!!!

@hier, eindelijk slaapt alyssa weer hele nachten althans dat denk ik ze werd namelijk alleen maar wakker om 5 uur toen de wekker van mijn man ging verder hebben we haar niet meer gehoord heerlijk!!!!! gaat weer de goede kant op, dus pijn voorbij of sprongetje voorbij ik weet het niet maar ben er wel blij mee hihi...

ps wie opent deel 7 eigenlijk????????

18. Eylem

Eylem Niet meer actief

Morning dames....

Quschke hopelijk kan de dokter wat met je klachten!

Smile goed zeg een tandje!

Mermaid een culinair dagje dus. Ik wilde laatst ook een voorraad aanleggen maar ik had zo'n grote bloemkool dat ik daar 5! bakjes mee vulde en toen was de diepvries vol, haha.

Hier: weer iets nieuws meegemaakt vannacht, Irem was om 3.00 KLAARwakker, spelen, lachen, blazen, alles behalve slapen. Twee keer liedjes met haar gezongen en weer in bed gelegd, maar dan ging ze spelen en na 10 minuten huilen. Pffff. Nog nooit eerder gehad maar vervelend was het wel want ik wilde gewoon slapen, haha. Uiteindelijk is ze om 4.30 weer gaan slapen.

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh en haar verkoudheid is zo goed als over, na anderhalve dag!! Wat een afweersysteem, jiehoe :D

20. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

borstvoeding he ;)

Deel Deze Pagina