Ik heb idd ook de microgynon. Ik heb ook de sumatriptan, maar heb 2 weken geleden een preek van de dokters assistente gekregen over het feit dat ik ze te veel gebruik. Dus ben nu met pil gestopt...ga dinsdag naar dokter om te kijken voor een andere oplossing.
Ik zet Justin ook altijd in de wipper op de badkamer als ik het bad in ga. Hij vind het altijd reuze interessant om te bekijken hoe ik mijn haren was. @eylem: Haha die Irem. Lekker spelen midden in de nacht! Justin doet dat ook regelmatig...vertellen en lachen 's nachts. Maar hij begint nooit te huilen. Aangezien je door onze slaapkamer moet om op zijn slaapkamer te komen, en hij best hard verteld, heb ik er na een tijdje genoeg van en zo gauw ik de speen er in duw slaapt hij weer.
Ja idd...ga het haar zeker eens voorstellen. Had laatst een nieuw soort pilg evonden, speciaal voor migraine patienten. Maar hoor daar alleen maar negatieve reacties op. Migraine word wel minder, maar een hoop andere bijwerkingen.
Meiden, hierbij verklaar ik deel 7 voor geopend! Hier graag niet meer posten, maar verder kletsen in het nieuwe deel. Ik zal 1 van de modjes vragen deze te sluiten.