April mama's 2010 deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door ingrid130, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hahaha, nou hier gaat er over anderhalve week een knoop in bij manlief! Dus voor ons blijft het er definitief bij 2.

2. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Nu word het nog mooier: Justin is ook van 27 April....hij was 48 cm en 2920 gram......en weegt nu ook 8 kg!! Dit begint freaky te worden:$

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hihi ja bij ons ook maar het wordt nu wel spookie want ik zie dat jouw kleine OOK is geboren op 27 april!!!:$:$

4. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Dat zou ik ook wel erg leuk vinden als de volgende een meisje word.

Maarruh...bij een man 'kan' het naderhand nog altijd ongedaan worden als er toch nog een wens voor een derde komt;)

5. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Sorry sorry sorry, beetje TE druk geweest, vertraging gehad en vrouw weg = man maakt enorme rotzooi, dus ben al 2 dagen aan het puinruimen8)

Zieke meiden, beterschap!

Nonnie: welkom

Geldboom, die bestaan, heb er 1 gehad, maar helaas groeien daar dus gewoon groene blaadjes aan8)

Box/ bed naar beneden: dat hoeft hier nog niet. Gister is er een fysiotherapeute hier geweest, Gerodi loopt door het spugen etc motorisch iets achter. Daar gaan we nu aan werken.

Ojee ben echt verder alles vergeten:)

6. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Het word helemaal spookie dat we precies hetzelfde typen op het zelfde moment....hihi:$

7. nonnie26

dit is echt vaag ze zijn gewoon allebij even oud!!! hoelaat ben je bevallen misschien zit daar hopelijk nog verschil in behalve het geslacht??? hier 5.26 in de ochtend

8. nonnie26

heeellllppppp dit word eng maar wel leuk en de lachspieren bij mijn man beginnen ook te werken na dit verhaal!!!

9. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Justin was er om 19.56....net op tijd voor gtst:p

10. nonnie26

hihi je gaat me toch niet vertellen dat je die aflevering gezien hebt ofwel???

11. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg

hihi....mijn man komt net binnen en was hem net het verhaal aanhet vertellen.....

Dit gaat echt een freaky kant op..............

12. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Dat nog net niet...al had het wel heel goed gekunt aangezien ik de luxe van de 'kraamsuite' had en er dus wel een tv hing tijdens de bevalling....

13. nonnie26

even een ander vraagje tussendoor onze alyssa is van het weekend ziek geweest en sinds dinsdag weer beter maar ze blijft nu dus sinds woensdag hoesten in haar slaap overdag niet maar alleen als ze slaapt tussen de middag en in de avond maak me er niet druk over maar ik word er wakker van ( moederinstinct denk ik) maar hebben jullie een idee of tip wat ik eraan kan doen of gaat het wel over????

14. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ik weet niet of je al eens luuf geprobeerd hebt? Heeft hier vorige week goed geholpen. Daarbij zou je ook het bed een beetje aan de hoofdkant verhogen met wat boeken onder de poten.

15. nonnie26

haha denk dat ze dan daar in het ziekenhuis ook even niet weten wat ze zouden moeten doen met zo'n mama als jij hihi

mag ik trouwens vragen wat jouw voedingsschema is???

16. nonnie26

wij hebben het bedje aan 1 kant opgehoogd met een opgerolde handdoek onder het matras en dat heeft ook geholpen maar die is er nu alweer onderuit want haar neusje is weer open maar het hoesten blijft aan houden en we hadden ook luuf gehaald en 2 dagen gesmeerd maar ze krijgt er giga uitslag van dus das geen optie meer helaas

17. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Hier ziet het gemiddeld zo eruit:
    8 uur 180+6 fles
    10 uur vers fruit
    12.30 uur 180+6
    16/16.30 uur 180+6
    18 uur 1 portie groenten (die wil ik langzaam gaan verhogen, hij krijgt nu nog 4 maanden portie, maar denk dat ie ook wel mee kan hebben)
    20 uur fles 180+6

18. nonnie26

oei dan weet ik niet waar onze 8 kilo vandaan komt ;)

hier 9.00 200cc
    11.30 3 hapjes vers fruit
    13.00 160cc wil niet meer
    16.00 160cc wil niet meer
    17.30 3 hapjes ligapapje met melk aangemaakt
    19.30 250cc papfles rijstebloem

hapjes gaat helaas niet zo goed ze wil het zo graag en eet zelfs een heel potje als ze dat zou willen maar zelfs van hapjes krijgt ze de dag erna giga krampen tot aan gillend toe zo zielig maar tot nu toe gaat het goed zo

19. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Das idd lastig als ze zo'n last krijgt van haar darmpjes. dan is het idd misschien verstandig om rustig aan te doen met fruit en groente.
    Justin heeft vrij weinig last van zijn darmen gehad, van begin af aan.

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Caro: Leuk naar Engeland. Op familiebezoek toch?
    Balen dat de verbouwing niet helemaal gladjes verlopen is. En vervelend dat ze nog een keer terug moeten komen.

@ Pamsie; Zozo, je moet aan de bak dus, hahaha.

@ Nonnie; Pfff, die cb’s hebben ook altijd wat te zeiken. Als je meisje honger heeft kan je moeilijk zeggen dat ze niet meer krijgt, omdat dat niet mag van het cb…zucht…

@ aantal kids: Wij hebben altijd gezegd 3 en zo denk ik er nog steeds over.

@ Quschke; Nou de 2 knipjes bij de man kunnen niet zondermeer ongedaan gemaakt worden hoor. Ik geloof dat er een redelijk kleine kans is dat een hersteloperatie goed uitpakt.

Deel Deze Pagina