het gaat nu voorlopig goed zo en ze krijgt van vers fruit gelukkig geen krampen maar van de potjes wel dus wordt hier helaas zelf maken en geen makkelijke happen hihi maar goed hoe gezelli dit ook is ik spring onder de douche en ben hier morgen uiteraard weer te vinden tijdens het middagslaapje van 1 tot half 3 hihi morgenavond maar een avondje overslaan kan eindelijk de keuken inruimen want ze komen morgen de werkbladen leveren dus kan de kasten inruimen jippie hoe erg ik ook verslaafd ben aan dit forum
ach ja heb besloten om er over 2 weken niet meer tegen in te gaan als we weer moeten want ben nogal fel als het om me meis gaat
Vind je dat jammer? Of weet je echt zeker dat je het bij 2 wilt laten.....Maar...kan me ook wel voorstellen....na even logisch redeneren....dat dit geheel in overleg geplant is. Blond he.......
mijn moederinstnct werkt volgens mij prima dus vind het wel best met ze ik ga om te wegen en meten en dan is het klaar eventuel vragen stel ik hier wel hihi
Gewoon je moeder instinct volgen en doen wat goed voelt. Vind het cb altijd maar zo'n moment opname....ieder kind is anders en dat kunnen zij echt neit bepalen op zo'n korte tijd.
Caro: leuk naar Engeland! We gaan jullie daar bezoeken? Of gewoon een vakantie? Balen van die verbouwing zeg! Ik weet niet wat ik van die solli moet denken, durf er niks van te zeggen.. Morgen of na het weekend weet ik meer. Pamsie: zo zo.. je gaat het nog druk krijgen. Wij willen er 2 en daar denken we nog steeds zo over, alhoewel we het laatst over 3 kindjes hadden. Nou ja, we zien wel. Nonnie: ik neem het CB niet meer zo serieus hoor, ik ga mee op mijn eigen gevoel af. Ik ben oh oh cherso kijken en dan slapen! Tot morgen, goede n8 en alvast welterusten allemaal! X
Ik hoop dat je snel een positieve reactie op je solli krijgt. Ik duim voor je! Veel kijk plezier bij Oh Oh cherso en slaap lekker!!
Jep...dat bedoel ik Volgens mij begint het tijdstip versus een glasje wijn zijn uitwerking te krijgen
even terug naar het freaky gedeelte zat net even stiekum op je hyves pagina maar dit wordt nu echt te gek zelfs aan dezelfde kant:
Heeft je manvriend toevallig ook zo'n tattoo??? Die van mij heeft dezelfde, maar dan wat groter en hij heeft hem op zijn borst/hart.
Komt weer zo'n 'blondjes' vraag...hoe heb je me op hyves gevonden? Ik probeer ook wel eens mensen te zoeken, maar vind nooit wat.
ja dit is echt stom denk dat we beter vrienden via hyves kunnen worden hihi hij had hem al op zijn arm maar uitgebreid met haar naam
via je profiel van zwangerschapsforum hihi, maar je hebt gelijk als ik gewoon bij hyves kijk kan ik ook nooit mensen vinden maar ben toch echt niet blond
Vind ik nog niet zo'n slecht plan...dit is gewoon het lot!!! Mijn man wilde hem eerst tussen zijn schouder bladen....geintegreerd tussen zijn andere tattoo's, heel veel lijkend op die van jou man/vriend, maar dat werd ons iets te duur. Vandaar dat hij toen de plek van zijn hart heeft gekozen.
ik ga je even uitnodigen hoef je mij niet te zoeken douchen gaat hem dus niet meer worden alhoewel die vent van mij die hard aan het kijken is