Goh...volgende keer mijn haren nog wat blonder laten verven. Wist helemaal neit meer dat ik dat daar bij had geschreven
hahaha moet je doen maar heb je uitgenodigd niet schrikken sta onder een andere naam mijn echte wel te verstaan
Wat een geweldig mooie foto's heb je van je kleintje! Slaap lekker...dat ga ik ook zo doen, moet morgen van 8 tot 6 werken.
Haha, nee hoor, ik vind het niet jammer. Ik heb van alle smaken één, meer smaken zijn er niet! Heb ook twee niet zo fijne zwangerschappen gehad en twee helse bevallingen, dus dat overkomt mij geen derde keer!
@aantal kinderen: ja ik mag nog wel ff aan de bak ik heb zelf altijd gezegd 3 kids. maar missn dat 4 ook wel leuk is. ik wil het gewoon rustig bekijken. ik vind dat liefde belangrijk is maar ik wil me kinderen ook alles kunnen bieden financieel gezien. en niet dat we op een houtje moeten bijten omdat we zoveel kids hebben gekregen. als het ons gegund is. dan heb ik liever 2 kids die ik alles kan geven. dan 4 een beetje kunnen geven. ff een ego vraag. Lotte eet de hapjes echt super maar de melk is echt steeds een ramp. soms drinkt ze hem gewoon helemaal leeg. en soms drinkt ze maar 50 cc. wat raden jullie aan. ik weet niet meer wat ik kan doen. pap wilt ze niet.
Nonnie; hier van fruithapjes eerst ook veel buikkramp. Toen gestart met groente en dat ging goed. Nu sinds vandaag ook fruit. ( en dat gaat tot nu toe ook goed.. even afkloppen.. )
Morning meiden. Hier even snel een berichtje vanaf het werk. Iedereen een goede nacht gehad? Ik niet echt helaas. Ik heb super-onrustig geslapen en toen werd om 03.15 uur ook Ayla nog wakker. Arco is er eerst een keer heen gegaan en toen ik nog 2x en toen ging ze pas weer lekker verder slapen. Beetje jammer dus, maar ach...wat doe je eraan. Nog 1 dagje werken en dan lekker weekend.
Ikheid super bedankt voor je info meid!! Vanmorgen nog een keer naar de ha geweest met haar om te laten checken voor het weekend. Longen klinken nog hetzelfde, maar gelukkig niet uitgedroogd. Symptomen moeten we goed in de gaten houden. Mocht het hoesten over een tijdje nog niet over zijn dan eventueel een maskertje om medicatie mee te inhaleren. Maar nu eerst even aankijken. Het kan ook met de omslag van weer en virussen te maken hebben. Nonnie en Quschke wat apart zeg! Hoe toevallig! Welkom trouwens Nonnie!
Mermaid: balen van je nacht zeg! Maar wat je zegt.. nog één dagje werken en dan heerlijk weekend! Heb je nog leuke plannen voor het weekend? Hoe bevalt het werken? Leuke collega's en zit je er al een beetje in? Ka: graag gedaan! Goed dat je ff naar de ha bent geweest! Goed in de gaten houden dus.. Hier: net alles gezogen en wat met een doekje afgenomen. Nu MOET ik dus nog dweilen, want manlief nam vanochtend 2 vieze honden mee naar binnen, dus overal vieze poten! Gotver! Dat had ik dus niet gepland voor vandaag.. Vanmiddag ook ff boodschappen doen bij de Aldi. Nu Jayden even fruit geven. Onze nacht ging trouwens goed.. alleen ik ben nog steeds ziek. Maar ja, het gaat gewoon door hier. Zeker met een kleine in huis. X
Neuh, verder geen plannen voor van het weekend. Het werken bevalt redelijk, alhoewel ik erbij blijf dat ik liever thuis zou blijven bij Ayla. Maar goed, het werk wat ik doe is leuk en de collega's zijn ook nog steeds leuk, dus dat scheelt iig. Ben benieuwd of je vandaag nog wat van je solli hoort.
Dus een lekker rustig weekendje.. Moet ook kunnen! Ik roep nu steed shard dat ik zo graag aan het werk wil, want dat thuiszitten begint me ook de strot uit te komen hoor. Maar ik weet zeker dat als ik straks weer aan het werk ga ik dat thuiszitten en Jayden natuurlijk heel erg ga missen! Nu moet ik maar genieten van iedere dag die ik nog thuis heb, want straks ik dat verleden tijd.. Fijn iig dat je het naar je zin hebt, het werk leuk is en je fijne collega's hebt. Dat maakt het dan iig nog draaglijk en leuk..
Hier ook een rotnacht... we kwamen zo goed uit me de flessen. Laatste fles pas om 21u, dacht nou dan redden we het zeker tot morgen. Niet dus... van 3u tot 4u heen en weer gelopen met Sanne alleen dan was ze stil, zodra ik haar weglegde ging ze brullen. Toen toch maar een klein flesje gemaakt en daarna sliep ze als een roosje tot vanochtend 08u... Janne; Goed dat je nog even hebt laten kijken voor het weekeinde ! Beterschap met haar hoor ! Ikheid; Jij ook beterschap en ook een beetje aan jezelf denken he. Die vieze hondenpoten zitten er morgen ook nog wel hoor, kan hij het lekker zelf doen ! Hier vandaag is mijn weekeinde ! Morgen weer werken. Vriendje is ook thuis, dus we zijn net klaar met het ontbijt ritueel, nu lekker even douchen... rustig aan vandaag !
Mermaid; herkenbaar hoor, vind mijn werk ook leuk, maar zou ook het liefste thuis zijn. Heb het vooral aan het einde van mijn dienst. Zit ik ineens op hete kolen en kan het echt niet hebben als er dan nog iets tussenkomt... Dan wil ik zooo graag naar huis..
Kris: lekker weekend nu met je gezinnetje. Lekker rustig aan doen zoals je als zegt.. Balen van de n8 zeg! Hier zitten we nog steeds op 3 flessen, ik gaf er 3 van 210 cc, maar Jayden liet er steeds 50 cc van staan, dus ik geef nu sinds 2 dagen 3 flessen van 180 cc en die gaan bijna allemaal op. Gisteren heeft ie geslapen van 15 tot 18 uur! Dus na zijn groente is ie wakker gebleven tot 20 uur. Toen heb ik hem meteen een papfles gegeven en heeft ie geslapen tot 07.00 uur, toen heeft ie nog even met mij in bed gelegen en om 07.30 uur zijn we eruit gegaan. Ik heb het idee dat ik hem weer aangestoken heb, Jayden snottert weer en ook manlief is aan het hoesten.. Fijn!
Ik had gisterenavond trouwens mijn mama aan de lijn.. helemaal in tranen! Nu is de laatste het huis uit, ze vindt het zo stil in huis en kan er maar niet aan wennen. Tis pas 1,5 week hoor, dus ik zei ook al dat ze het echt wat langer de tijd moet geven. Komend weekend moet papa werken en komt mama gezellig deze kant op.. Anders zit ze een hele zondag alleen thuis. Die mama's.. ook niet makkelijk als de kroost het huis verlaat en je weet dat ze nu echt niet meer terugkomen.
Pamsie, succes alvast met de kinderschaar haha! Caro, thanks voor de tip! Ga eens gewoon huis tuin en keukenspul opsnorren om Eva mee te vermaken. Knuffels enzo vindt ze inderdaad niet leuk meer. Wil morgen in de stad ook ff kijken of ik nog wat zie wat misschien meer aanspreekt Balen van de fouten met de verbouwing joh.... En fijne tijd in Engeland! Nonnie, CB gewoon laten kletsen hoor, die kramen zoveel onzin uit! LZ, succes met puinruimen thuis.... Aantal kids: wij weten het nog niet. Wij zien het zo dat we het per kind 'beslissen' zeg maar. We weten onze situatie van 'later' nog niet qua werk, financiën, maar ook emotioneel en fysiek, dus is het nu lastig te beoordelen voor dan. In elk geval gaan we t.z.t. wel voor numero 2. Mermaid, succes op je werk na je vervelende nachtje! Ikheid, beterschap maar weer.... En succes met dweilen Ik dweil trouwens tegenwoordig zéker 1 keer in de week maar vaak nog een keer extra, aangezien Eva als ze op de grond op een kleed ligt, na een tijdje het kleed helemaal opgepropt onder zich heeft liggen, en dan aan de grond likt intussen neuriet ze dan een soort. Dus niet zo lekker als wij daar eerst met ons straatvuil hebben gelopen. Kris, je bedoelt Ka, Eva is zo gezond als een vis Fijn weekend! Ka, beterschap nog verder voor Elisa! Volgens mij was dat het wel zo'n beetje. Wij gaat dit weekend weinig doen, morgen mijn lenzen ophalen (Ben echt benieuwd hoe ze weer bevallen, hoop erg dat het goed gaat, want ben die bril wel beu...), verjaardag van mijn sm en verder nichts geloof ik. Mijn man heeft komende week herfstvakantie, ik werk wel wo en do, maar toch wel lekker!
Ja, dat heb ik ook hoor. Helaas is de notaris waar ik voor werk niet 1 van de makkelijkste en komt het regelmatig voor dat hij op het allerlaatste moment nog bedenkt dat er iets gedaan moet worden :x. Vanmorgen was ik om 08.15 uur op het werk, dus kan ik in feite om 17.15 uur naar huis, maar ja...Erik hè (da's dus de notaris)... Nou ja, volgende week is hij er lekker heel de week niet, dus kan ik op tijd naar huis.